Karlijnxxx schreef:Wauw, jullie geven alle dropshippers wel direct een slechte naam. Ik wil daar toch even iets in rechtzetten:
Ja je hebt idd dropshippers die hun website verbinden met Aliexpress en op deze manier Ali als leverancier gebruiken. Hierbij gaan prijzen meer dan eens over de kop.
Je hebt ook dropshippers die werken met producten van gevestigde merken. Hierbij maken ze gebruik van dezelfde systemen, maar vernoemen de merken waarvan ze dropshippen. Bv. schoenen merk xxxxx . In Nederland hebben we een vrije markt mbt prijzen. Iets waarvan de recommended retailprice vanuit de leverancier/merk bv 15 euro is mogen zij 45 laten kosten. Echter is dat voor dit soort dropshippers niet heel handig, want er zijn vast concurrenten (of het merk zelf) die wel voor de recommended price verkoopt. Deze dropshippers kunnen dus vaak al niet heel hoog in hun pricings gaan zittten en moeten het eerder van volumes hebben, dan van marges.
Dit is dus gewoon legaal en op een nette manier. Merken hebben ook niets eraan als hier zich dropshipping-cowboys op gaan concentreren die heel hoog of laag in de pricings gaan zitten en stoppen dan simpelweg met leveren/de samenwerking.
Heel vervelend dat dit is gebeurt TS. Ik snap dat je ervan baalt. Echter zou ik wel kijken naar de prijs/kwaliteit die je hebt gehad van je producten en of je daar tevreden mee bent, i.p.v. nu moeite, tijd en geld in steken om weer te retourneren en je geld weer terug te krijgen en bij Ali zelf weer te moeten bestellen (met de mogelijkheid dat je de importkosten er bovenop krijgt).
Als ik retourneer, dan bestel ik het opnieuw (wss tegen hetzelfde tarief als ik nu betaald heb), maar dan bij een zaak in Nederland. Gewoon een bekende sportzaak, noem even decathlon ofzo 
Maar ik snap best dat er ook andere kanten zijn hoor!
Alleen in dit geval wordt je gewoon in de maling genomen..
beatje schreef:Ik ben er ook ingestonken Ts. Hondebedden.nl heet het geloof ik. Ik bestel 2 hondebedden best nog aan de prijs iets over de 100 euro. En ik krijg ze maar niet. dus ik emails gestuurd en zo 4 weken later plotseling een bericht van post.nl dat mijn pakje van china onderweg is.
Ik kreeg trouwens wel reactie's op mijn email,van het is vertraagd vanwege de corona en zo. Toen had mijn euro al moeten vallen want er was toen hier nog geen corona.
Maar toen ik de bedjes kreeg was ik ook zwaar teleurgesteld in de kwaliteit echt ali express kwaliteit.
Ik heb het idd eerder al eens gehad met een mandje voor de katten.. Alleen toen was het volgens mij nog niet zo gaande.. Ook een kwaliteit van niks. Mijn katten hebben er nog nooit in gelegen omdat het ding compleet in elkaar zakt..