Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 22:23

je kunt aanklikken wat je liever niet ontvangt :) ook jassen staan daarbij. Verder vind ik Zalon heel persoonlijk, ze kijken echt wel naar je ‘opmerking’ dus daar kan je het ook bij zetten!

@jorex
zoals ik eerder zei, als je gewoon de goedkoopste optie aanklikt, en eventueel zelfs er bij zet dat je geen €50 voor n broek gaat betalen dan word daar zeker rekening mee gehouden. de tops die ik krijg zijn soms zelfs €10 zonder dat ik iets aangaf

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:36

Ik had me nu uitgelogd om te proberen of dat werkte tegen het usernotactive probleem, kan ik niet opnieuw mijn wachtwoord aanvragen, want hij stuurt me ergens heen waar ik niet wezen moet. Ik snap er nu helemaal niks van en terug inloggen kan ik ook niet. Dus die box gaat er bij mij niet meer komen, best jammer want ik ben zelf in de winkel altijd heel onzeker over mijn kledingkeuzes, dus ik was best benieuwd naar hoe zij mij zou aankleden.

Ceffyl

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:00

Kunnen mensen eens laten zien wat ze gekregen hebben? Ben zo benieuwd wat voor setjes ze samenstellen. Twijfel al heel lang of ik dit eens zal proberen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 00:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit zat er vorige keer in bij mij.

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 07:45

Dit is van mijn boxen, echt grappig dat jij echt hele andere artikelen hebt gekregen trui.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:15

Dat is leuk zeg! Ga het ook proberen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:37

Wat ben je dan voor een outfit kwijt? 2/3/400 €?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:42

Ik heb een paar keer een box besteld bij een ander bedrijf (P.s. Zoe), dat beviel me wel, alleen nadeel daarvan was dat ik met DHL terug moest sturen. Maar heb daar wel leuke kleding bij gekregen die ik normaal niet zou aanklikken in een webwinkel.

Heb dit nu ook maar eens geprobeerd, heb toch een nieuwe broek nodig :P

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:50

Je krijgt 2 verschillende outfits en ik vaak nog een extra artikel erbij.
Met 2 broeken, verschillende tops en nog een ander artikel zit je, als je alles zou houden wel gauw op 200 a 300 euro. Als je juist schoenen of een jas wilt kom je natuurlijk ook snel al hoger uit..
Maar je kan het natuurlijk zo gek maken als je wilt. Te dure artikelen retourneer ik altijd, misschien kom ik zelf dan nog iets vergelijkbaars tegen maar dan voor een schappelijke prijs.
Ook heb ik aangegeven niet graag dure merkkleding te willen, zoals Gstar etc. Daardoor blijven de kosten ook lager en soms doen ze er ook artikelen uit de sale bij :)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:10

Ik heb toevallig gister mijn eerste box binnen gekregen en ik ben super enthousiast! Ik bestelde hem omdat ik nieuwsgierig was en ik wilde mijn kledingkast invullen met wat nieuwe items.
Ik heb aangegeven dat ik op dit moment dierenprintjes, flared broeken en mom jeans erg tof vindt. Verder heb ik een foto bijgevoegd zodat ze rekening houden met mijn lange benen haha. Ook heb ik toegevoegd dat ik graag meer jurkjes of rokjes in mijn kast wil.
Afbeelding
Dit zat er in mijn box!

De spijkerbroek vind ik erg gaaf en hou ik sowieso! De rode broek dacht ik op het eerste gezicht, hmm. Maar toen ik hem aanhad, was ik helemaal verliefd. De broek past perfect en staat heel chique. Terwijl ik het anders nooit gepast zou hebben.
Het jurkje vind ik echt gaaf (maar je moet er wel van houden :') ), maar daar twijfel ik nog over want ik vind hem aan de korte kant als ik zit. Maar zoiets zou ik in de winkel ook nooit gepast hebben.
Het eerste zwarte topje is niet zo mijn ding dus die gaat sowieso terug. De zwarte body vind ik wel heel mooi en netjes staan, maar die kost 40 euro. Dus ik ga op zoek naar iets vergelijkbaars wat goedkoper is.
De schoenen vind ik ook heel leuk, maar omdat het Adidas is kosten ze 100 euro, dus ik ga op zoek naar een vergelijkbare goedkopere, witte sneaker!

Conclusie: hele leuke items en ook zeker dingen die ik normaal niet aan zou doen. Een deel gaat wel terug, maar ik heb wel weer inspiratie opgedaan voor mijn kledingkast. Ik heb aangegeven dat ik graag goedkope items wilde en daar hebben ze zich ook redelijk aan gehouden. De spijkerbroek en het jurkje kosten bijvoorbeeld 40 euro en dat vind ik heel redelijk. Die eerste zwarte top is bijvoorbeeld ook maar 15 euro.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:18

oeps ook besteld haha! Ik ben heel erg benieuwd

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 10:25

ik probeer zelfs met Zalon boxen rekening te houden met sale. nu zijn er een aantal dingen in de sale, in mijn box die onderweg is, maar maar 9%. als je in de sale zo’n box besteld kan je makkelijke 70% korting ergens op hebben!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:50

oeh dit maakt me wel nieuwsgierig !

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:54

Ik heb ook besteld, ben heel benieuwd :+

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:57

Wat leuk! Ik kende dit concept helemaal niet van Zalando, dus ook maar besteld! Ben heel erg benieuwd. :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:20

Ik vind het een beetje apart dat er een kredietcheck bij staat..? :o?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:20

Ik volg even. Wil het eigenlijk ook wel proberen!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:23

Oh leuk! Besteld, ik ben heel benieuwd....

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:34

Ja ik heb al een paar keer een box besteld en aangenaam verrast.
Soms echt totaal anders dan wat ik normaal koop , en dat dat dan heel goed blijkt te staan.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 11:34

Sorry Stylisten van Zalon, het spijt me dat ik het jullie zo druk maak. :wave:

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:36

Ik twijfel ontzettend, aan de ene kant klinkt het heel leuk, maar aan de andere kant heb ik al een hele kast vol hangen hier _O-

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:37

Ik heb het een paar weken terug gedaan en vond het echt super leuk! Ik wilde een keer een beetje uit mijn comfort zone gaan, want ik draag bijna alleen maar spijkerbroeken met blouse.
Ik heb 3 items gehouden. De zwarte broek, die wel uit mijn comfort zone is, maar mooi bij mijn figuur past. Het rode shirt, ook wat ik nog niet had, want ik draag bijna alleen maar printjes. Stond ook mooi op de broek.
En de stylist selectie blouse, die is erg in mijn comfort zone, maar kon hem niet terugsturen :Y)
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:44

Ik kan nog steeds niet mijn wachtwoord veranderen dus ook niet weer inloggen, super irritant. :(

Ik zie heel veel leuks voorbij komen wat totaal niet mijn smaak is. Het bericht hier vlak boven spreekt me nog het meest aan qua kleuren enzo. Ik hou wel van vrolijke kleurtjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:52

Ik ben ook wel benieuwd. Ben momenteel alleen hoogzwanger dus wacht nog even tot ik weer een beetje normaal in mijn vel zit voor ik een keer ga bestellen! :) Blijf ondertussen wel hier meelezen in de hoop dat er meer voorbeelden langs komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:57

Lijkt me zo leuk om een keer te doen!
Hoewel mijn stijl best uiteenloopt, lijkt het me echt super leuk om eens te doen! Denk dat je dan toch wel hele andere items krijgt dan je zelf zou kiezen. Maar eerst nog even wat kilo's verliezen voor ik dit ga doen _O-