Door de coronauitbraak moet je nog langer wachten op....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:50

Afspraak bij de Neuroloog voor mijn 3 hernia's en uitvalverschijnselen :\

Afspraak is uitgesteld en ze weten niet tot wanneer.

En mijn vriend, die Schots is, kan nu niet langskomen. Dus ook daarop is het langer wachten tot we elkaar kunnen zien.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:50

Mijn vriend te zien. Hij is verhuist naar London, de bedoeling was dat ik elke maand 5 dagen naar London ging. Alle eurostar tickets geboekt tot augustus. En nu heb ik hem al 2 maand niet gezien.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:00

Diverse (familie)feesten, festivals, vakantie, maar vooral mijn vooruitzicht op een baan als stewardess bij de KLM.. Dat gaat waarschijnlijk helemaal niet meer door.. :(

Onali

Re: Door de coronauitbraak moet je nog langer wachten op....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:11

Weekendjes weg met mn shetlanders.
Vorig jaar een geschikte auto gekocht, aanschaf paddockmateriaal en campingspullen uitgebreid en nu thuis blijven.

Samen met mn moeder, oma en tante naar Andre Rieu in juli. Daarna meteen door naar de internationale shetlandershow in Frankrijk waar ik zou gaan vrijwiligen en helpen met opbouwen.

Mn ouders helpen verhuizen in mei.

Allemaal gelukkig kleine dingetjes maar ik keek er wel naar uit.
Ben nu ook niet zo gemotiveerd om met mn shets iets te doen omdat het op dit moment toch nergens naar leidt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:20

Op eigenlijk niks. :')

Klinkt heel bijzonder, maar er is niks waarvan ik denk: gut, ik word er ongeduldig van.

Overal kan ik wel omheen werken. Ik lijk wel een krakeling :P

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:21

Het (eindelijk) kunnen starten van rijlessen, voorzichtig beginnen met het zoeken naar werk wat ik fysiek wél aankan, droom vakantie naar Californië. Niet zo heftig allemaal, maar wel flink balen.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:22

Operatie op vinger, concerten en festivals waar ik tickets voor heb. Ga ervan uit dat ik in juli en september niet op vakantie kan gaan naar Frankrijk en Italië en uitjes die of verschoven worden of niet gedaan meer worden.

En een hoop wat niet door gaat zoals de divisie wedstrijd carrousel, verschillende wedstrijden.

Is niet heel erg maar keek er wel allemaal naar uit, zelfs me operatie van mijn vinger. Eindelijk zonder pijn paardrijden haha.

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:25

De tandarts... :') Ik had een afspraak ergens eind maart. Vind het niet zo erg eigenlijk.
Mijn ouders moeten langer wachten totdat hun huis verkocht is... zij moesten noodgedwongen per direct naar een gelijkvloerse woning i.v.m. de gezondheidsklachten van mijn vader.
Gelukkig zijn ze vlak voor de Corona verhuisd.. Maar moeten nu aan hun spaarcenten knabbelen tot het huis is verkocht.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:26

Ik moet langer wachten op het meeten van een van mijn favo Youtubers -O- First world problems en stiekem baal ik er echt heel erg van :')

Alle festivals waar ik heen zou gaan zijn gecanceld, of eigenlijk verplaatst naar 2021. Echt heel jammer want ik keek er echt naar uit, maar het is niet anders. Daarnaast moet ik nu wachten tot ik weer naar de fysio kan, erg vervelend voor mijn rugpijn nu..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:30

De tandarts en de kapper. Had voor de tandarts half maart een afspraak. Dat zou toch wel snel weer moeten kunnen. De kapper gaat wat langer duren gok ik.

En we hadden heel veel zin in het outdoorseizoen en met paard op wedstrijd kunnen. Is ons paard en wij er eindelijk klaar voor komt er waarschijnlijk geen outdoorseizoen. First world problems, ik weet het. Vooralsnog ben ik al heel gelukkig als de scholen weer (deels) open gaan. En als we met wat aanpassingen toch op vakantie kunnen dit jaar.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:35

Faelynn schreef:
Dimphyl schreef:
Tot ik werk heb.. tot ik mijn huur kan betalen..

Weet natuurlijk niet precies wat je situatie is, maar ik had ook geen werk meer en kon niks vinden door t hele corona gebeuren, maar ben daardoor nu voor tijdelijk aan de slag in o.a. een magazijn, daar zoeken ze altijd nog mensen! Misschien niet het leukste en best betaalde werk, maar het betaald wel (voor een groot deel) je huur, liever iets dan niets :j Als alles straks weer beetje normaal is ga ik gewoon weer werken in de sector en op niveau waar ik voor opgeleid ben, maar nu is het even niet anders en er is op zich echt genoeg werk te vinden, veel sectoren die juist nu mensen nodig hebben!

Thanks! Woon letterlijk in toeristen central, er is hier dus gewoon geen werk momenteel. Heb geen auto/rijbewijs dus verder weg is ook niet mogelijk. Ik zou 16maart nieuw contract tekenen, maarja toen ging alles hier dicht. Gelukkig kan vriendlief de huur prima betalen, maar ook hij mist een flink deel inkomen op dit moment (is kok), dus het is even niet anders.
Komt wel weer goed hoor, maar geldzorgen zoals nu hebben wij beide (gelukkig) nog niet eerder gehad en dat is echt slopend en doodeng.

Yavanna
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 14:55

Dimphyl schreef:
Thanks! Woon letterlijk in toeristen central, er is hier dus gewoon geen werk momenteel. Heb geen auto/rijbewijs dus verder weg is ook niet mogelijk. Ik zou 16maart nieuw contract tekenen, maarja toen ging alles hier dicht. Gelukkig kan vriendlief de huur prima betalen, maar ook hij mist een flink deel inkomen op dit moment (is kok), dus het is even niet anders.
Komt wel weer goed hoor, maar geldzorgen zoals nu hebben wij beide (gelukkig) nog niet eerder gehad en dat is echt slopend en doodeng.

Ja, dat kan aan je vreten he.. Mijn zoon zit ook in de horeca en gelukkig voor hem een vast contract, voor zijn werkgever is het allemaal veel lastiger.
Vraag me af hoe het in de horeca moet met de 1.5 regel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:23

Ik was heerlijk met mijn paard aan het lessen, ging hartstikke goed en nu ligt dat helaas stil (weliswaar eigen keuze om geen lessen meer te nemen, maar toch). En ik wilde deze zomer m'n eerste motorrijlessen gaan nemen, maar dat gaat dus helaas ook niet door. Niet onoverkomelijk, maar wel jammer. :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:48

Het uitzoeken en proefrijden van een bedrijfsbus.
Juni loopt het lease contract van mn personenwagen af en we zijn opzoek naar een bestelbus die ook de trailer kan trekken.
Maar vanwege voorkomen van dubbele kosten stellen we dat even uit tot mei/juni.

Verder de start van ons gezamenlijke bedrijf laat op zich wachten.

TinkerTreas
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:55

Ik heb voor 12 mei een afspraak staan om een tatoeage te laten zetten, mijn eerste (afspraak is in januari gemaakt).

En eind mei zouden we een paar dagen op vakantie gaan. Vooral voor de kinderen vind ik het sneu dat dit niet door gaat.

Verder had ik nog wat uitstapjes gepland met mijn vriend. Optredens enzo.

Allemaal jammer, maar geen drama dat het uitgesteld wordt gelukkig.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:22

Ik zou de marathon van Rotterdam lopen. Nu heb ik sowieso wel pech, begon met trainen voor de Dam to Damloop, afgelast ivm hitte. Vervolgens zou ik de Halve lopen in Schoorl, afgezegd ivm storm. En nu dus de marathon verplaatst naar oktober ivm corona, maar heb er een hard hoofd in dat die dan wel door kan gaan. Ondertussen moesten mijn verstandskiezen eruit vanaf december, steeds uitgesteld ivm hardlopen, lange wachttijden bij de kaakchirurg etc. Had ik een afspraak net na de marathon, werd die afgezegd ivm corona.. De assistente zei probeer in mei maar weer iets te plannen... Zucht... Van uitstel komt afstel?

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:28

Mijn Z1 debuut met mijn paard. :')

Was toch wel een beetje mijn jeugddroom haha. Maar dat komt later dan maar. Eerst iedereen gezond houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:29

Om mijn nichtje weer te kunnen zien van 1 die in Engeland woont en schoonzus en broer. Zij hebben zondag aangekondigd weer zwanger te zijn, dus ik zou hun graag even zien.

Alle festivals en feestjes. Weekend naar de cantharel en Spanje. Een vakantie. Daten. Met vrienden op pad. Ik zou eindelijk weer gaan starten in het Z1.

Best een hoop maar ik denk dat alles volgend jaar wordt. Mijn schoonzus bevalt wel al in november dus dat wordt spannend.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:37

Het (tuin)feest dat we zouden geven als housewarming en ter ere van mijn vriend zijn verjaardag. Jubileumjaar, dus extra zuur.

Maar natuurlijk staat dit in het niet bij waar velen anderen op moeten wachten.

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:37

mijn operatie aan mn keelamandelen... eindelijk alles geregeld, goedgekeurd door de anesthesist. helaas nog een tijdje wachten met opgezwollen keel. |(

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:45

Reis naar Australië en Amerika die we dit jaar zouden doen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:46

Reis naar Spanje;
Mijn eerste festival (op mijn verjaardag ook nog eens);
Nieuwe hamsters uit het buitenland (en naar het buitenland vanuit eigen fok).

Stomme corona.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:49

Tandarts en fysiotherapie! Ik heb zo'n last van mijn heup bij het paardrijden en het wandelen. Vlak voor corona begon alle MRIs besproken met de sportarts, maar nu is het (gelukkig) niet zo'n medische spoed dat ik nu zorg kan krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:53

Luchtballonnen -O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:56

mingming schreef:
Tandarts en fysiotherapie! Ik heb zo'n last van mijn heup bij het paardrijden en het wandelen. Vlak voor corona begon alle MRIs besproken met de sportarts, maar nu is het (gelukkig) niet zo'n medische spoed dat ik nu zorg kan krijgen.

Oja; tandarts!
Echter ben ik behoorlijk bang voor de tandarts, dus kan niet echt zeggen dat ik er op 'wacht' :')