Afspraak is uitgesteld en ze weten niet tot wanneer.
En mijn vriend, die Schots is, kan nu niet langskomen. Dus ook daarop is het langer wachten tot we elkaar kunnen zien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had een afspraak ergens eind maart. Vind het niet zo erg eigenlijk.
First world problems en stiekem baal ik er echt heel erg van
Faelynn schreef:Dimphyl schreef:Tot ik werk heb.. tot ik mijn huur kan betalen..
Weet natuurlijk niet precies wat je situatie is, maar ik had ook geen werk meer en kon niks vinden door t hele corona gebeuren, maar ben daardoor nu voor tijdelijk aan de slag in o.a. een magazijn, daar zoeken ze altijd nog mensen! Misschien niet het leukste en best betaalde werk, maar het betaald wel (voor een groot deel) je huur, liever iets dan nietsAls alles straks weer beetje normaal is ga ik gewoon weer werken in de sector en op niveau waar ik voor opgeleid ben, maar nu is het even niet anders en er is op zich echt genoeg werk te vinden, veel sectoren die juist nu mensen nodig hebben!
Dimphyl schreef:Thanks! Woon letterlijk in toeristen central, er is hier dus gewoon geen werk momenteel. Heb geen auto/rijbewijs dus verder weg is ook niet mogelijk. Ik zou 16maart nieuw contract tekenen, maarja toen ging alles hier dicht. Gelukkig kan vriendlief de huur prima betalen, maar ook hij mist een flink deel inkomen op dit moment (is kok), dus het is even niet anders.
Komt wel weer goed hoor, maar geldzorgen zoals nu hebben wij beide (gelukkig) nog niet eerder gehad en dat is echt slopend en doodeng.
mingming schreef:Tandarts en fysiotherapie! Ik heb zo'n last van mijn heup bij het paardrijden en het wandelen. Vlak voor corona begon alle MRIs besproken met de sportarts, maar nu is het (gelukkig) niet zo'n medische spoed dat ik nu zorg kan krijgen.