Nagelsalon preventie scherm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Re: Nagelsalon preventie scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:41

Het dragen van mondmaskers beschermt beide,Wat ik me herinner droeg mijn nagelstyliste die sowieso al tijdens het vijlen. Er zijn ook genoeg voorbeelden zodat je ze zelf kan maken of laten maken ,je verzamelt ze in een zak gooit ze in de kook was en weer schoon voor opnieuw gebruik. Dus tekort valt mee.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:45

LadyMadonna schreef:
Nou Ja, dat is dus wat ik me afvraag, je hebt een gat waar klant de handen door steekt (en terug haalt steeds om in de lamp te gaan). Ik zie het al gebeuren dat ze dan steeds tegen de rand aan zitten :') ...
Ik heb bij het pedicuren het zelfde probleem. Vaak stoten bij het in de lamp gaan. Nu laat ik iedereen stil zitten en zet ik de lamp er zelf over heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:52

Ik zou als klant geen probleem hebben met een scherm, zou het juist fijn vinden.

Veel fijner dan een mondkapje, waarvan je helemaal niet weet of het wel goed zit en of het wel echt beschermt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 15:56

Magrathea schreef:
TS, misschien een idee om alleen wat simpelere behandelingen aan te bieden nu? Waarbij het niet zo'n probleem is dat je minder goed alle kanten kan bekijken?

@Jenny die is echt heel grappig :') :')

Ik biedt momenteel helemaal geen behandelingen aan, ben gesloten.

Yellow, dat is dus wat ik zo lastig vind. Je wordt doodgegooid met schermen, de ene nog duurder dan de andere. En als het moet, en als het werkt, dan moet het maar. Maar ik vraag me ernstig af of het wel werkt....

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:59

Ik zou een scherm dus niet fijn vinden, ik ga er niet naartoe om puur klinisch mijn nagels te laten doen, maar wat anderen ook al zeggen, ook voor het sociale aspect, me-time, jezelf even ‘verwennen’. En ja, met afstanden en schermen en 20.000 andere voorzorgsmaatregelen is dat voor mij wel weg ja. Plus wat LM zegt, je kunt niet alleen op een platte hand nagels doen. Ik ben ook nog altijd niet gewend aan al die schermen overal, maar ik wil misschien ook niet wennen aan idee dat iedereen vies en onveilig is. Hoewel dat uiteraard een andere discussie is.
Edit: ik deel je mening en ik snap je LM. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik straks mijn werk moet gaan uitvoeren, ik werk in de paramedische sector dus wel anders, maar toch. Ik zal toch een voet behandeling moeten doen, ben benieuwd, ik kan geen scherm plaatsen daar in onze praktijk, en ik deel je gevoel erover helemaal

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:58

Als het geen voorwaarde is, doe ik het niet. Je hebt een afzuiging aan staan waar lucht door blaast. Wat voor een nut heeft dat scherm dan nog.. Mijn klanten moeten eerst nog door mijn keuken naar de salon, dus ja...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 18:58

Oh nee, ik heb een eigen ingang, dat scheelt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 18:55

Afbeelding
Heb dit scherm besteld.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:50

Ziet er mooi uit.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:16

LadyMadonna schreef:
[ [url=m/LuQXh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb dit scherm besteld.

+:)+

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:24

Oh ik zie nu dat je al een scherm hebt besteld. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar ik zit je topic zo eens te lezen en bedacht mij ineens waarom een plastic wegwerp scherm geen optie zou zijn? Heb je ook dat gepoets niet en die kan je op gewenste hoogte hangen waardoor je aan de onderkant meer bewegingsvrijheid hebt.... Een soort van doorschijnend plastic gordijn zeg maar...