Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iirrssjjee schreef:Suzanne F. schreef:Oei 2000 euro is toch wel echt flink fors. Ik heb voor 450 euro tapijt erop laten leggen.
Dit is geen tapijt he, dit is pvc. Is sowieso al duurder. Daarnaast vind ik tapijt erg ouderwets en niet mooi, sorry
. Dus voor ons was dit perfect!

Pantykous schreef:Ik volg even, ben vooral heel benieuwd naar de kosten. Wij hebben net een huis gekocht en willen 1 trap laten renoveren, maar dan liefst wel voor €3000,- klaar.
laraxXxemma schreef:Amy223 schreef:Als je voor normaal geld (geen fantasieprijzen zoals upstairs of trapexpress) een traprenovatie wil dan moet je even op de Facebookpagina van tiptoptrappen kijken
In welke prijs range zitten zij?
Dispar_Vulgo schreef:Wij hebben zelf de trappen gerenoveerd van de oorspronkelijke vloerbedekking naar dezelfde vinyl als op de vloeren.
Begane grond
[ [url=m/SXCYF6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eikel kleur. Rest stukken vinyl van de vloer op maat gesneden en afgewerkt met zwarte anti slip hoek profielen.
1e etage
[ [url=m/VSWRC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donker bruin. Rest vinyl van vloer op 1e etage. Ook voorkant met anti slip profiel en achterkant met simpel klein zwart afdek hoek profiel.
Afgewerkt met unieke trapleuningen van echte takken/boompjes (ook zelf kaal geschuurd, gelakt en op maat opgehangen).
Veel werk, maar stuk budget vriendelijker en precies naar onze smaak!