Wat is de link met 5G en Corona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:31

De reden dat de Spaanse griep zo snel kon verspreiden had onder andere te maken met uitbundig feestgedrag na afloop van WO I.

Als je de theorie doortrekt van nieuwe straling = verzwakt immuunsysteem = gek virus doet de ronde, dan hadden we dit al moeten zien vanaf mobiele telefonie, invoering wifi, etc..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-05-23 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 19:33

Covid19 is een mutant van eerdere corona varianten. Hoe meer besmettingen nu plaats vinden hoe groter de kans op een mutatie van de covid19. Dat staat los van de 5G natuurlijk. Dat is gewoon hoe mutaties werken.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:34

Wordt echt helemaal gek van die mensen met complot theorieën. En er valt geen fatsoenlijke discussie mee te volgen .
Of mensen die blijven afvragen of het allemaal wel zo erg is . Normaal gaan er ook iedere dag mensen dood en ze kennen niemand in de omgeving die ziek is (zulke mensen gun ik het bijna om mee te maken)

F_T

Re: Wat is de link met 5G en Corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:39

Aah, complottheorieën topic.

Ik ben er al een hoop tegengekomen rond corona.

Als ik weer een mooie zie, drop ik hem hier.

Nou moet er eigenlijk ook nog een coronahoaxtopic komen.

(∆ leuke voor Scrabble ook, net als coronaquarantaine)

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:52

Een van mijn vrienden zit ook vol van de complottheorieën en maakt me telkens bang ermee.

Het begon met dat het een soort handelsoorlog zou zijn tussen China en Rusland/Amerika en dat er echte oorlog aan zat te komen (amerika bleek achteraf bezig te zijn met een geplande operatie Europe2020 ofzo)

Toen werd het Bill Gates die een patent heeft op Corona en ook baas is van de WHO ofzo.

Vervolgens waren de chinezen noodziekenhuizen gevangenissen en werden de mensen van Hong Kong rellen erin opgesloten. (In azië zie je vaker ziekenhuizen met tralies ivm inbrekers weet ik toevallig maarja) en was het een uit de hand gelopen biologisch wapen

5G netwerk kwam ook nog voorbij, samen met zijn moeder zaten die twee honderduit te vertellen over koeien en vogels die ter plekke doodvielen en crowd control via 5G netwerken.

En dit zou een manier zijn om contant geld te gaan verbieden (zo ver zijn we nog laaang niet - er zou maar een dagenlange stroomstoring zijn :') )

Ik vraag hem steeds op te houden om over corona met mij te praten en dan specifiek over complottheoriën maar er zit echt een steekje los heb ik gemerkt.

Edit: ohja en china zou ook als enige al een vaccin/medicijn hebben en die niet willen delen dus het zou een biologisch wapen van china tegen de rest vd wereld zijn
Laatst bijgewerkt door Blue_Monday op 06-04-20 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:53

Ik leg vooral een duidelijke link tussen hoofdpijn en 5g corona complottheorieën..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 19:55

Judithgigi :')

Blue_monday kan mij voorstellen dat als je er gevoelig voor bent het enorm onzeker kan maken. Dat vind ik ook zo irritant van die complottheorieën het bang maken in toch al lastige tijden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:58

Ik zie eerder een complot in de verzameling van complottheorieën :+ Wat voor een onzin gaat er allemaal rond, gebaseerd op andere onzin, allemaal om mensen ongerust te maken. Als je zeker bent van je stuk, kom dan met feiten en verdedig die ook. Wat ik op social media qua uitleg elke keer weer zie als je naar bronnen etc vraagt, is "je zal wel zien" of "ik voel het" of "de openbaring is nabij", maar hoe nabij wordt dan niet verteld.
Pas nog gelezen dat het weer raar doet (aprilse grillen, nooit van gehoord?) of dat door 5G mensen nu massaal jeuk in de ogen krijgen (oh, ik dacht dat dat van de pollen was)... Zucht...

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:58

JudithGigi schreef:
Ik leg vooral een duidelijke link tussen hoofdpijn en 5g corona complottheorieën..

_/-\o_ _/-\o_

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:59

Blue_Monday schreef:
Een van mijn vrienden zit ook vol van de complottheorieën en maakt me telkens bang ermee.

Het begon met dat het een soort handelsoorlog zou zijn tussen China en Rusland/Amerika en dat er echte oorlog aan zat te komen (amerika bleek achteraf bezig te zijn met een geplande operatie Europe2020 ofzo)

Toen werd het Bill Gates die een patent heeft op Corona en ook baas is van de WHO ofzo.

Vervolgens waren de chinezen noodziekenhuizen gevangenissen en werden de mensen van Hong Kong rellen erin opgesloten. (In azië zie je vaker ziekenhuizen met tralies ivm inbrekers weet ik toevallig maarja) en was het een uit de hand gelopen biologisch wapen

5G netwerk kwam ook nog voorbij, samen met zijn moeder zaten die twee honderduit te vertellen over koeien en vogels die ter plekke doodvielen en crowd control via 5G netwerken.

En dit zou een manier zijn om contant geld te gaan verbieden (zo ver zijn we nog laaang niet - er zou maar een dagenlange stroomstoring zijn :') )

Ik vraag hem steeds op te houden om over corona met mij te praten en dan specifiek over complottheoriën maar er zit echt een steekje los heb ik gemerkt.

Edit: ohja en china zou ook als enige al een vaccin/medicijn hebben en die niet willen delen dus het zou een biologisch wapen van china tegen de rest vd wereld zijn

:wow:

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:59

Ik hoorde ook nog een complottheorie:
Dat het een biologische oorlog van China is tegen Amerika en dat zij zelf het antimiddel al hadden gemaakt voor ze het virus loslieten. En dat het bij hun daarom zo snel over is, en dat daarom in Noord-Korea en Rusland ook nauwelijks gevallen zijn. (Alsof die landen dat ooit aan de grote klok gaan hangen)

Edit: hier staat ie in zijn geheel:

Citaat:
Hieronder leuke theorie om eens over na te denken.
Het Coronavirus reisde vanuit Wuhan de hele wereld over, maar kwam niet in Peking of Shanghai ... kan iemand dat uitleggen?

Er zijn tenslotte zoveel vragen waar het allemaal begon, in China stortte de Chinese aandelenmarkt niet in, maar de Amerikaanse en Europese markten wel ... en toen die markten instortten, kochten de Chinezen groot.

Alle wegen leiden terug naar China ...

1. Ze hebben een virus gemaakt waarvoor ze al een tegengif hadden.

2. Ze verspreiden het virus met opzet voor financieel gewin.

3. Er is een duidelijke demonstratie van efficiëntie ... ze hebben binnen enkele dagen ziekenhuizen gebouwd. Ze moesten voorbereid worden met de georganiseerde projecten ... met het bestellen van de apparatuur, het inhuren van arbeidskrachten, het water- en rioleringsnetwerk, de geprefabriceerde bouwmaterialen en de opslag in een indrukwekkend volume, het gebeurde allemaal heel snel.

4. Ze veroorzaakten chaos in de wereld, te beginnen met Europa en de rest van de westerse wereld.

5. Snel decimeren van de economieën van tientallen landen.

6. Stop productie- en productielijnen in fabrieken en primaire productie in tientallen landen.

7. Ze zorgden ervoor dat de aandelenmarkten instortten en kochten vervolgens aandelen, obligaties en bedrijven tegen spotprijzen.

8. Vervolgens kregen ze snel de controle over de epidemie in hun land. Ze waren tenslotte klaar en hij was nooit echt uit de hand.

9. Bij dit alles wisten ze de prijs van basisproducten, waaronder de olieprijs, te verlagen.

10. Nu gaan ze terug naar massaproductie terwijl de rest van de wereld wordt gestopt.

Merk ook op hoe snel Chinese vakbonden in actie kwamen om aankopen van buslading naar regionale winkelcentra in heel Australië te 'hamsteren', waarbij we onze schappen van toiletpapier en basisvoedsel ontdeden. Het gebeurde voordat de meesten van ons wisten wat er gebeurde, zelfs voordat we wisten wat het Coronavirus was.

PS: Lees het boek uit 1999 van de Chinese kolonel Qiao Liang en Wang Xiangsui, "Unrestricted War: China's Master Plan to Destroy America", op Amazon. Alles is aanwezig.

Het is de moeite waard om na te denken ..
Denk hier eens over na ...

Waarom zijn Rusland en Noord-Korea bijna volledig vrij van Covid-19? Omdat ze sterke bondgenoten zijn van China. De laagst gerapporteerde gevallen van Covid-19 komen uit deze 2 landen. Aan de andere kant worden Zuid-Korea / Verenigd Koninkrijk / Italië / Spanje en Azië ernstig getroffen. En hoe komt het dat Wuhan plotseling vrij is van het dodelijke virus?

China zal zeggen dat de aanvankelijke drastische maatregelen die ze hebben genomen zeer streng waren en dat Wuhan was opgesloten om de verspreiding naar andere gebieden in te dammen. Ik weet zeker dat ze het tegengif van het virus gebruiken dat al beschikbaar was voordat ze het uitbrachten.

Waarom werd Peking helemaal niet beïnvloed?

En nog een interessant feit ... De Chinese president Xi Jinping bezocht Wuhan op het hoogtepunt van de uitbraak ... waarom zette hij een eenvoudig RM1-gezichtsmasker op om de getroffen gebieden te bezoeken? Had u als president niet van top tot teen moeten worden bedekt in een pak met gevaarlijke stoffen? Misschien omdat u zich geen zorgen hoefde te maken omdat het tegengif al was ingespoten?

Het lijdt geen twijfel dat dit een biologische oorlogsvoering is. En de wereld zal zo anders zijn als deze crisis kalmeert. Misschien is dit gewoon fase één ...
En China neemt de wereld echt over.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 06-04-20 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:00

Muurp schreef:
En een reactie daarop;

Ik kan me niet voorstellen dat dit op zo'n korte termijn zóveel gevolgen heeft. Op langer termijn zal straling best wat met het lichaam kunnen doen, maar niet weken nadat de eerste masten zijn geïnstalleerd. :n
En daarbij zeggen de bronnen dus ook verschillende dingen... :+

Zo lang hoeft die termijn helemaal niet te zijn. De straling van de zon, daar kan je behoorlijk snel door verbranden :D Maar dat is dan ook straling met een veel hoger energieniveau dan een 5G-mast of telefoon.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:07

Oh de laatste theorie die ik las was dat Bill Gates (omdat hij het ook al aangekondigd had) het bedacht heeft, zodat hij 1. geld kan verdienen aan het medicijn (wat hij nu aan het ontwikkelen is in 1 van zijn 7 fabrieken) en 2. dat met de inentingen gelijk een soort tracking-device ingeent kan worden, zodat hij (en de illuminatie-world-leaders) het wel en wee van de wereldbevolking kunnen traceren met als doel uiteindelijk mensen preventief te kunnen oppakken geheel naar eigen inzicht.
Dat, en hij is (verre?) familie van de Rothschilds.. of hoe heten ze ookalweer..

Ik heb het gefascineerd zitten lezen en me afgevraagd wie er zoveel tijd in stopt om dat uit te vogelen :? :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:13

En de reptilians verlaten intussen de aarde. Of zoiets. :roll:

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:14

Tieneke schreef:
En de reptilians verlaten intussen de aarde. Of zoiets. :roll:

Ja maar die bestaan echt! Ik heb daar docu's over gezien.!!
:') ja die docus heb ik echt gezien -O-

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:15

Ja en baking soda geneest de Corona.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:16

Reptilians moest ik even googlen... Het wordt steeds gekker in complottheorieland. Maar vind ze wel interessant en vraag me af waar die complottheorieën vandaan komen, hoe ze bedacht worden en vooral waarom :=

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:17

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:19

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:20

Ballard_L schreef:
1500-2000 meter (ik weet niet de exacte hoogte, het was de berg naast Genua in Italië). Of het was heel toevallig dat we (mijn man en ik) allebei hoofdpijn kregen nadat we aankwamen en dat het verdween nadat we ‘s morgens weer weg reden. Ik ben er wel echt van overtuigd dat straling van invloed kan zijn op je gezondheid. Ook 5G, als je direct naast zo’n mast woont.

Citaten van site gezondheid.be

Citaat:
Je bent net toegekomen op je vakantiebestemming in de bergen. Maar als je 's morgens opstaat, heb je barstende hoofdpijn en voel je je misselijk. De kans is groot dat je kampt met hoogteziekte.

Citaat:
Een recente studie in Colorado Springs (VS) toont aan dat zowat een kwart van de 'laaglanders' bij aankomst tussen 1.900m en 2.900m geconfronteerd worden met hoogteziekte. Hoogteziekte wordt ook wel Acute Mountain Sickness of AMS genoemd .

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:29

Echwel schreef:

Ik lees niet echt bewijs in dat stuk :') Meer een verzameling aan complottheorieën.

En ik snap nooit ‘de overheid vs de burgers’. De overheid is een gekozen regering, je kan zelf de overheid worden, de overheid is een deel van de bevolking en waarom zou de overheid ‘zijn’ burgers, waar ook hun familie en vrienden bij hoort, zo willen behandelen :?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:32

verootjoo schreef:
En ik snap nooit ‘de overheid vs de burgers’. De overheid is een gekozen regering, je kan zelf de overheid worden, de overheid is een deel van de bevolking en waarom zou de overheid ‘zijn’ burgers, waar ook hun familie en vrienden bij hoort, zo willen behandelen :?

Twee woorden:
Rothschild - Illuminati >;)

:')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:33

verootjoo schreef:
Echwel schreef:

Ik lees niet echt bewijs in dat stuk :') Meer een verzameling aan complottheorieën.

Smilie vergeten.

Hoax pagina op Facebook staan er heel veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:37

Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen:

1. gevolgen van allerlei soorten straling op de gezondheid (wat zeker nog uitvoerig onderzocht zal worden en later ook meer duidelijk zal worden, of er al dan niet schade is voor de mens)

en 2. 5G = corona

Het eerste is een zinvolle, normale vraag.

Het tweede is een zuiver verzinsel en toont aan hoe 'gevaarlijk' social media eigenlijk zijn, omdat dergelijke berichten zonder obstakel verspreid en vervolgens geloofd kunnen worden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 20:39

Enkele weken geleden had ik een gesprek met iemand, die mij in volle overtuiging vertelde dat Corona ontwikkeld is door de diverse wereldleiders om de oude(re) generatie uit te roeien, zodat ze geen pensioenen uit hoeven keren.....
:?