Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doubtless schreef:En als je nog wat verder kijkt dan een loonsverhoging? Een andere job binnen of buiten dit bedrijf?
Of werken in een andere regio waar huizen goedkoper zijn?
Had maar 1jr inschrijftijd en precies in de zomervakantie gereageerd. Er waren een aantal kijkers niet komen opdagen ivm vakantie en toen was ie voor mij. Je moet soms ook gewoon een beetje geluk hebben. _Nelleke_ schreef:Hoe lang al? En hoeveelste ben je als je reageert op iets wat minder populair is?
Ik heb jaren geleden op mijn 19e geluk gehad en een woning gekregen via de woningbouw die gesloopt zou worden. Stond bij dat het tijdelijk was maar als ik er nu langsrijd (ruim 10jr later) staan ze nog steeds.Had maar 1jr inschrijftijd en precies in de zomervakantie gereageerd. Er waren een aantal kijkers niet komen opdagen ivm vakantie en toen was ie voor mij. Je moet soms ook gewoon een beetje geluk hebben.
van 121 reacties kom ik op 97..
en lotingen natuurlijk. 
_Nelleke_ schreef:Tsja, het is denk ik wishfull thinking om met 5 maanden inschrijftijd kans te maken op een woning. Dan moet je het inderdaad hebben van lotingen.
Het is knudde en je hebt er nu niks aan maar het is zoooo waardevol om je al in te schrijven op het moment dat je gewoon 18 bent, ook al ben je niet woningzoekende. Heb jij nu niks aan maar andere bokkers misschien wel
Heb je de mogelijkheid om iets te kopen? Misschien een studio of iets kleins?

dus ik blijf doorzoeken.
Maar ik zit in mijn huidige woning 5 jaar goed (leegstandswet met contract van 5 jaar) dus als ik dan terug wil naar Leiden heb ik redelijke kans op een mooi plekje