Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rakkie123 schreef:Bij Maastricht is alles met blokken afgesloten, begreep ik.
Maar moet je perse de grens over?
Of kan het niet ff uitgesteld?
Of kan iemand anders het voor je doen?
Dit zijn geen tijden om jezelf in de problemen te brengen.
Anders zou ik eens gaan informeren bij officiele instanties.

Kmbrly schreef:Rakkie123 schreef:Bij Maastricht is alles met blokken afgesloten, begreep ik.
Maar moet je perse de grens over?
Of kan het niet ff uitgesteld?
Of kan iemand anders het voor je doen?
Dit zijn geen tijden om jezelf in de problemen te brengen.
Anders zou ik eens gaan informeren bij officiele instanties.
Nope niet correct. Want dat zou maken dat we nl niet meer in zouden kunnen.
En ik ken er toch een deel die daar in het ziekenhuis werken.
[ [url=m/bjuCWq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F9YhjZ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zou wel gewoon door de week nemen.
quarterH schreef:Nee ik vraag welke van de 2 ik het beste kan proberen aan mensen die er ervaring mee hebben....
Niet of het een geldige reden is of wat dan ook.
Alleen ervaringen van die 2 overgangen, omdat ik weet dat ze bij sommige overgangen moeilijker doen dan bij anderen.
owowow.... Weer heerlijk bokt hier.... Allemaal (heftige) meningen zonder enige vorm van kennis of feiten van de situatie....
quarterH schreef:![]()
owowow.... Weer heerlijk bokt hier.... Allemaal (heftige) meningen zonder enige vorm van kennis of feiten van de situatie....
![]()
![]()
Sorry maar ik lach me dood.
Ik snap dat we allemaal veel thuis zitten en ons vervelen, maar waarom is het zo moeilijk om antwoord te geven op een vraag, en als je daar niks over weet, moet er dan toch gereageerd worden over iets anders? Je kan ook gewoon NIET reageren als je het antwoord op de vraag niet hebt he, dat is ook gewoon een optie....
bigone schreef:Dat was zeker voor mij maar jij hebt het over enten , je moet er bij zijn en hebt het over mogelijk zondag ? Tja , ik vind verplaatsing van teee keer minimaal anderhalf uur voor een enting zwaar overdreven. Maar succes ermee. Hoop dat je gemakkelijk en zonder boete heen en weer kunt. De