Hoe gaat het nu met jou vakantie dagen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: Hoe gaat het nu met jou vakantie dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:15

Wij hebben een aantal vast vrije dagen, sommigen hebben dagen extra ivm dienstverband of leeftijd (max 4) en 7 ADV-dagen.
Die ADV-dagen deelkt de baas in aan begin van het jaar, dit jaar bv de dag na hemelvaart. En wanneer Kerst raar valt de dagen ervoor of erna of zo.
Dit jaar hadden ze maar 1 dag ingedeeld, dan mag je zelf de resterende 6 dagen opnemen.
Nu hebben ze besloten dat we er 3 in moeten leveren.... we gaan bij Chrysal nu 3 dagen dicht. op 10 april, 17 april en 20 april.
Daarna kijken ze verder

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:20

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met al die vakantiedagen gaat aflopen.. Leuk dat we ze kunnen intrekken, maar we kunnen toch niet allemaal massaal in het najaar dubbel op vakantie terwijl bedrijven dan economisch juist moeten gaan compenseren wat ze deze periode verliezen..

Blacky94
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:39

Ladyson schreef:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met al die vakantiedagen gaat aflopen.. Leuk dat we ze kunnen intrekken, maar we kunnen toch niet allemaal massaal in het najaar dubbel op vakantie terwijl bedrijven dan economisch juist moeten gaan compenseren wat ze deze periode verliezen..

Ik weet dat vakantiedagen bij ons langer geldig zijn. Van afgelopen jaar tot eind december ipv juni en het zal me niks verbazen als we deze dagen ook langer mee kunnen nemen.

Maargoed, ik werk in het ziekenhuis dus verloven, vast vrije dagen etc zijn allemaal ingetrokken. Kregen vorige week het rooster nog de middag van tevoren, gelukkig is dat momenteel 2 dagen van tevoren.
Maar ik zie het ook niet gebeuren dat het hele ziekenhuis dan ineens eind van het jaar nog op vakantie gaat.
Wij zouden eind april een week weg gaan maar zie dat ook nog niet gebeuren. Even afgezien nog van of ik überhaupt mn vakantie dan wel behoud.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:46

Onze vakantie van eind juni/juli (naar Italië) hebben wij tijdig kunnen annuleren. De dagen staan nog wel. Ik heb nu in maart en april vrijwillig extra vakantiedagen opgenomen omdat ik nu thuis zit en overweeg om mijn vakantie die voor de periode juni/juli stond te verkorten. Even afwachten hoe het gaat.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 23:50

Ik zou 25 april op vakantie gaan voor 2 weken met de motor en kan mijn vakantie dagen helaas niet intrekken. Dus tenzij ze mensen nodig hebben ergens in het huis op welke afdeling dan ook kan jk werken en anders moet ik mijn vakantie dagen heel zonde, thuis opmaken.

Had liever gewerkt die dagen ook al zou ik die weken niet dit jaar nog op kunnen nemen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 00:22

Ik had een aantal dagen vrijgevraagd de komende periode. Goede vrijdag, dag na koningsdag, 4 mei.

Wij zijn helaas dicht (waarschijnlijk zelfs t/m 1 juni) dus ik kan niet eens werken. Deze dagen ben ik kwijt. Gelukkig zijn het maar een paar dagen, en niet een aantal weken!

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 06:58

Ik heb in april 3 weken vrij, kan mijn vakantiedagen niet terugtrekken, dus dat word heel veel skibo spelen denk ik. We maken er het beste van :) .

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:38

Ik heb de eerste anderhalve week van mei vakantie. Had dit aangevraagd ver voordat m'n werk dicht ging.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:46

Ik werk in de zorg.
Ik heb gevraagd of ik mocht doorwerken ipv vakantie houden en dat mocht.
Ik ben ook hard nodig op dit moment.

Alleen is mijn vakantie later in het jaar ook geannuleerd. Geen idee of er dan weer zo soepel mee omgegaan kan worden.
Iedereen gaat dan alsnog, dus ik hoop dat ik door kan werken en op een ander moment vrij kan nemen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat er gezegd wordt jammer dan, ingepland is ingepland en je moet toch een keertje vrij...