Thuisblijven en hooguit naar buiten voor een frisse neus of boodschappen staat blijkbaar gelijk aan een berenspeurtocht uitzetten voor de buurtkinderen?
Wat een dom volk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mars schreef:Echt, wat begrijpen mensen niet aan: blijf thuis
Thuisblijven en hooguit naar buiten voor een frisse neus of boodschappen staat blijkbaar gelijk aan een berenspeurtocht uitzetten voor de buurtkinderen?
Wat een dom volk.
Giolli schreef:Wat jammer, Pandora. Dat lijkt me niet de bedoeling inderdaad...
Nico12 schreef:Mars schreef:Echt, wat begrijpen mensen niet aan: blijf thuis
Wat een dom volk.
Inderdaad, dom volk, en vanuit onze woning kon Ik een artsenauto zien, arts kleed zich om op straat in beschermende outfit. Gelijk een opstootje van nieuwschierige mensen, de chauffeur heeft ze weggestuurd.
Ramptoeristen
Tot het iemand van hun eigen familie overkomt... SusanH schreef:Al die mensen die nu roepen slecht idee en blijf binnen hebben volgens mij zelf geen kinderen. Even eruit is echt een must. Ik vind het een heel leuk initiatief.
Pandora2 schreef:SusanH schreef:Al die mensen die nu roepen slecht idee en blijf binnen hebben volgens mij zelf geen kinderen. Even eruit is echt een must. Ik vind het een heel leuk initiatief.
Dat kan ook zonder zulke initiatieven waarbij je kinderen heel erg in de verleiding brengt om naar andere kinderen toe te hollen om samen beren te kijken lijkt me...
Anders hadden ze gewoon de scholen kunnen openlaten.
SusanH schreef:Al die mensen die nu roepen slecht idee en blijf binnen hebben volgens mij zelf geen kinderen. Even eruit is echt een must. Ik vind het een heel leuk initiatief.
SusanH schreef:Mensen massaal naar buiten halen? Een ommetje in de buurt mag nog hoor. En dit maakt het gewoon net even wat leuker.
SusanH schreef:Al die mensen die nu roepen slecht idee en blijf binnen hebben volgens mij zelf geen kinderen. Even eruit is echt een must. Ik vind het een heel leuk initiatief.
Gini schreef:Het zet juist meer aan om gewoon een kort ommetje in eigen omgeving te maken dan dat men allemaal met de kinderen in de auto naar datzelfde natuurgebied rijdt om daar hutje mutje te gaan wandelen. Dat is het idee erachter. Dat je dat saai wandelingetje rond de huizenblok toch net een klein beetje meer fun geeft, omdat niet iedereen gezegend is met prachtige natuur om de hoek. Niets meer, niets minder.
Toulouze schreef:Wij hebben ook een beer staan. Twee keer per dag ofzo zie je een moeder met kind wijzend naar de beer langs komen lopen. Jeeej we hebben er weer een gespot. Helemaal geen hordes kinderen of wat dan ook. Wij hebben hem ook nog eens lekker gek aangekleed Incl mondkapje![]()
Ik vind het super leuk
Pandora2 schreef:Gini schreef:Het zet juist meer aan om gewoon een kort ommetje in eigen omgeving te maken dan dat men allemaal met de kinderen in de auto naar datzelfde natuurgebied rijdt om daar hutje mutje te gaan wandelen. Dat is het idee erachter. Dat je dat saai wandelingetje rond de huizenblok toch net een klein beetje meer fun geeft, omdat niet iedereen gezegend is met prachtige natuur om de hoek. Niets meer, niets minder.
Hier is juist veel natuur nog vlakbij. Geen huizenblokken ook.
En heeft iedereen een grote tuin.