Magrathea schreef:Wat ik trouwens niet meer (echt) doe is het nieuws volgen rondom het virus.
Heb ook het algemene topic al een tijd lang ontstipt. Las vandaag een stuk in de krant van een psychiater die ook adviseert om niet constant nieuwe updates te lezen, daar word je echt enorm gestressd van en dat is ook zeer ongezond.
Dat algemene topic heb ik ook ontstipt, kwam mij teveel over (ieder geval een paar dagen geleden) als paniek. (Niet dat ik er gestressd van raakte, maar meer vermoeiend). Dus nu gewoon hier en daar wat nieuws oppikken en voor de rest niet.
Kom komende 2 weken wel door maar daarna moet ik wel weer eten kopen, maar ms kan je dan wel weer thuis laten bezorgen.
ik volg het liefst zo min mogelijk nieuws. Geeft veel rust. Alleen wat voor werk noodzakelijk is volg ik in vaknieuws en op werkdagen een scanrondje op NOS en AD. Helaas is nieuws rondom Corona dus noodzakelijk voor m’n werk. Merk dat het me erg onrustig maakt.
. Uitwijken naar het strand was ook geen optie gezien de nieuwsberichten, dus de arme sukkels zijn alleen maar door de wijk geweest. Vandaag ga ik een rondje skaten met ze. Nouja, 2x want lukt niet met 2 honden. Verder werk ik me eigenlijk een ongeluk, want dat thuiswerken is maar druk en stressvol. Verder dus weinig tijd voor andere dingen en 's avonds stort ik in van moeheid van het geren en gevlieg en vooral vele gebel
.
Die site lag er in het weekend uit maar nu doet ie het weer. Wel ver vooruit bestellen, maar is niet anders.