Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Giolli schreef:Via Ikea even precies dezelfde bank ontworpen als dat we nu hebben. Kun je ook ander materiaal of kleur kiezen? Ik zag die optie nergens staan en dat is juist wat we willen.
[ [url=m/UrJ2nr.png]Afbeelding[/url] ]
[begint te twijfelen of ze deze bank niet wilt houden en laat reinigen alleen]
maar ergens op bokt is er een post over dat je die kussens los ook kan krijgen bij ikea, via de klantenservice. Ik weet nog dat de prijs mij onwijs meeviel die ze erbij noemden. Dus anders die even een berichtje doen. laraxXxemma schreef:Giolli schreef:Via Ikea even precies dezelfde bank ontworpen als dat we nu hebben. Kun je ook ander materiaal of kleur kiezen? Ik zag die optie nergens staan en dat is juist wat we willen.
[ [url=m/UrJ2nr.png]Afbeelding[/url] ]
[begint te twijfelen of ze deze bank niet wilt houden en laat reinigen alleen]
Deze heb je al?
Als het de hoezen zijn, kan je dan niet gewoon nieuwe hoezen kopen? Die kan je eraf halen bij een vimle toch?
Als het de kussens zijn, ga ik even voor je speuren maar met een berichtje naar ikea zou je die misschien ook wel nieuw kunnen bestellen
Ik kan het bij god niet meer vindenmaar ergens op bokt is er een post over dat je die kussens los ook kan krijgen bij ikea, via de klantenservice. Ik weet nog dat de prijs mij onwijs meeviel die ze erbij noemden. Dus anders die even een berichtje doen.
Giolli schreef:Lukasje schreef:
Heb ik gezien! Staat helaas ook niets tussen. Zijn veel kleine banken of banken in een soort L vorm (dat noemen ze dan het slaap gedeelte) terwijl wij echt een schuifdeel onder de bank willen.
Kelly-love: Grappig! Daar hebben wij deze bank gekocht haha. Nog op de bon gekeken maar daar staat alleen: “bank met koudschuim”
Ik heb op de website gekeken maar kon hem niet vinden?