Hoe heet een bank met slaap gedeelte?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mingming

Re: Hoe heet een bank met slaap gedeelte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 23:19

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 23:27

hoekbank met bedfunctie op google

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 00:01

Ik heb zoiets wel eens in een reclamefolder gezien bij mijn zusje in Duitsland. Volgens mij was dat bij XXL Lutz. Zit vlak over de grens bij Denekamp een winkel in Nordhorn.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 01:34

Giolli schreef:
Via Ikea even precies dezelfde bank ontworpen als dat we nu hebben. Kun je ook ander materiaal of kleur kiezen? Ik zag die optie nergens staan en dat is juist wat we willen.

[ [url=m/UrJ2nr.png]Afbeelding[/url] ]

[begint te twijfelen of ze deze bank niet wilt houden en laat reinigen alleen]

Deze heb je al?
Als het de hoezen zijn, kan je dan niet gewoon nieuwe hoezen kopen? Die kan je eraf halen bij een vimle toch?

Als het de kussens zijn, ga ik even voor je speuren maar met een berichtje naar ikea zou je die misschien ook wel nieuw kunnen bestellen

Ik kan het bij god niet meer vinden :') maar ergens op bokt is er een post over dat je die kussens los ook kan krijgen bij ikea, via de klantenservice. Ik weet nog dat de prijs mij onwijs meeviel die ze erbij noemden. Dus anders die even een berichtje doen.
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 23-03-20 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 01:35

Ik heb mijn L vormige hoekbank met uittrekbaar slaapgedeelte bij de Jysk vandaan. De mijne hebben ze niet meer in het assortiment, maar is vergelijkbaar met deze: https://jysk.nl/woonkamer/slaapbanken/s ... nker-grijs

Ik heb alleen de korte chaise lounge niet. Dus een twee-en-een-halfzitter met de langere chaise (daarin opbergruimte). Het deel onder de tweezitter is uittrekbaar en dat vouwt uit naar een bed wat op dezelfde hoogte ligt als de bank zelf. Ligt prima!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 12:39

laraxXxemma schreef:
Giolli schreef:
Via Ikea even precies dezelfde bank ontworpen als dat we nu hebben. Kun je ook ander materiaal of kleur kiezen? Ik zag die optie nergens staan en dat is juist wat we willen.

[ [url=m/UrJ2nr.png]Afbeelding[/url] ]

[begint te twijfelen of ze deze bank niet wilt houden en laat reinigen alleen]

Deze heb je al?
Als het de hoezen zijn, kan je dan niet gewoon nieuwe hoezen kopen? Die kan je eraf halen bij een vimle toch?

Als het de kussens zijn, ga ik even voor je speuren maar met een berichtje naar ikea zou je die misschien ook wel nieuw kunnen bestellen

Ik kan het bij god niet meer vinden :') maar ergens op bokt is er een post over dat je die kussens los ook kan krijgen bij ikea, via de klantenservice. Ik weet nog dat de prijs mij onwijs meeviel die ze erbij noemden. Dus anders die even een berichtje doen.

Nee, heb hem van de profijt meubel, maar zo ziet hij er wel uit. :')
Zal een foto uploaden zo.

Minimus: dat komt al meer in de buurt van wat ik zoek ja! Nu nog een andere kleur.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:41

Slaapbank!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:47

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 13:20

Blussem schreef:
Slaapbank!

Wat stom van me. :')

Dit is onze bank. We willen eigenlijk eenzelfde soort met andere kleur en stof materiaal.

Afbeelding

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:32

En een stoffeerder is dat niet iets?

Die kunnen vaak een bank weer helemaal nieuw maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:50

Als de bank nog goed is en je eigenlijk het liefst weer hetzelfde wil zou ik deze opnieuw laten bekleden.

kelly_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:09

Giolli schreef:
Lukasje schreef:

Heb ik gezien! Staat helaas ook niets tussen. Zijn veel kleine banken of banken in een soort L vorm (dat noemen ze dan het slaap gedeelte) terwijl wij echt een schuifdeel onder de bank willen.

Kelly-love: Grappig! Daar hebben wij deze bank gekocht haha. Nog op de bon gekeken maar daar staat alleen: “bank met koudschuim”
Ik heb op de website gekeken maar kon hem niet vinden?

Als ik het me goed herinner is het de point bank.

Edit: Ja, gevonden https://www.profijtmeubel.nl/blog-uitge ... point#gref

Edit:je kunt ook googlen op bank met uittrekbare relaxfunctie