Werken in ploegen, toeslag of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 16:52

Wij werken nu ook in extra shifts. Bedrijf heeft de openingstijden verruimd zodat ook mensen met kinderen nog kunnen komen werken (tot de laptops klaar zijn, dan gaan we allemaal naar huis). Ik heb er niet eens bij stil gestaan dat er een ort zou moeten komen. Bedrijf heeft het al zwaar genoeg zoals het nu is :) ik ben al blij dat ik nog steeds een baan heb.

Maar idd het moet in je Cao staan en bij ons staat het er ook niet in :)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-20 17:46

Oscar schreef:
Waarom doe je nou zo vreemd?

Als je een linkje geeft naar de CAO waar je onder valt dan wil ik met alle plezier even met je meekijken. Maar dan moet je wel even de CAO noemen waar je onder valt, dat kunnen wij hier niet raden he.

Sorry, ik merk dat de de ellende met het corona gedoe me geïrriteerd maakt, dat was niet de bedoeling. Y;(
Ik zit in de metaal sector.

Maar laat ook maar, want mij maakt het voor die paar weken niet uit en waarom zou ik me dan voor een collega druk maken....

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 17:49

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:53

Geeft niet, het is ook klote. Iedereen heeft zo z'n eigen zorgen en hopelijk komt het allemaal weer goed. Je hebt gelijk, maak je daar niet druk om. Veel sterkte ermee :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Werken in ploegen, toeslag of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 19:34

Kleinmetaal, grootmetaal of metalektro? In de metalektro zit een inconvenient toeslag voor werken voor 7 uur en na 19 uur zo uit mijn hoofd, en die is 125%.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 21:53

Volgens mij zijn wij pas van kleinmetaal naar grootmetaal over gestapt, zal eens kijken straks.