Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Blinnii schreef:Hier aan de rand van de bollenstreek doen een hoop kwekers oproepen op facebook. Ik heb al 150 prachtige ranonkels opgehaald voor €15. Zijn per 50 gebundeld (5x10) en heb twee bundels cadeau gedaan aan onze ouders. Wij blij met prachtige bloemen in huis en de kweker blij met toch nog een centje voor bloemen die anders vernietigd worden.
ryukapple schreef:Leuk idee!!
Hier zijn bloemen helaas nooit een optie ivm een plant etende kat.
Citaat:Topbloemen rekent op het moment geen bezorgkosten, mijn zus die ondanks haar jonge leeftijd in een risicogroep valt krijgt als het goed is vandaag een bos van mij. Om d'r even bezig te houden heb ik mijn naam er niet bijgedaan, kijken hoe lang het duurt voor ze me als schuldige aanwijst.
Sybelle schreef:Sting schreef:Iemand die weet of er ergens een overzicht is van waar je zou kunnen halen? Ik woon vlakbij Eelde, de bloemenveiling, maar weet niet of daar ook ergens verkocht wordt.
Nou, dat vroeg ik me ook af. Ik wil mijn moeder wel zo’n bizar aantal sturen/contactloos laten afhalen. Maar ik vind alleen sierbloemkunst bij haar in de buurt.
Emmeloord/Lemmer
Giolli schreef:M_Vainqueur schreef:Ik zou met heel veel liefde een enorme hoeveelheid tulpen kopen! Dol op tulpen en gezien ik nu vanuit huis werk kan ik ze hele dagen bekijken! Iemand een tip in (de buurt van) Utrecht? Anders ga ik langs de plaatselijke bloemenwinkel, die zullen vast ook wat steun kunnen gebruiken.
Ik denk dat ik het wel gewoon mag zeggen toch. Anders verwijder het maar weer door een mod...
Ik heb bij Bolt Amsterdam gekocht, die bezorgen gratis. 25€ voor 200 stuks maar je kunt schenken tot 40€.
Keet schreef:Hahaha
Hier inmiddels weer gewoon wc papier in de winkels hoornet als brood, pasta, groente en vlees

Hier is dat ook echt nog een drama, grijp regelmatig mis. Bizar!