Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:sevke schreef:Ik ben beleggingsadviseur![]()
Uiteraard beleg ik ook voor mezelf. Het is koopjestijd nu!
Toch vind ik dat altijd eng ...
tita schreef:Ik ben fanatieke belegger maar ik weet niet of ik er nog blij mee ben.
Vet in rood
Mijn paradepaardjes ASML en ASMI heb ik verkocht begin Corona virus, ging zo hard naar beneden.
Beide met winst 1100€ en 200€ Echter had ik eerst op ASML bijna 3000€ winst en maar 1100€ aan overgehouden
Shell teru gekocht maar die staat duizendje of 3 in de min
Lau07 schreef:Ik beleg ook hier en daar, maar dan via een fonds. Kijken jullie met beleggen alleen naar wat het meeste oplevert of zijn er hier ook mensen die perse alleen in duurzame initiatieven willen beleggen bijvoorbeeld?
Matheno schreef:tita schreef:Ik ben fanatieke belegger maar ik weet niet of ik er nog blij mee ben.
Vet in rood
Mijn paradepaardjes ASML en ASMI heb ik verkocht begin Corona virus, ging zo hard naar beneden.
Beide met winst 1100€ en 200€ Echter had ik eerst op ASML bijna 3000€ winst en maar 1100€ aan overgehouden
Shell teru gekocht maar die staat duizendje of 3 in de min
Waarom niet gewacht tot de corona gekte weer voorbij is?
8nnemiek schreef:Initiatieven als investeren in windmolens en zonnepanelen buiten de beurs om is inderdaad ook slim, Janneke! Zeker tijdens een crisis. Alleen is het rendement vaak wat lager inderdaad, maar nog steeds beter dan het op een spaarrekening laten staan.