Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noox schreef:Ik zit zelf nu gewoon thuis vanwege studie die niet doorgaat, maar vriendinnen vragen om af te spreken en ik vind t maar lastig. Ene kant denk ik ja, zolang je geen symptomen hebt is het goed, houden we gewoon wat afstand. Andere kant denk ik ja ff 3 weken alleen mn vriend zien en verder niemand is best prima te doen.
Ik wilde ook bijv al heel lang met een vriendin paardjes huren voor een buitenrit, dat zou nu mooi kunnen. Ze wilde ook gezellig mee naar mijn bijrijdpaard, die staat op een boerderij waar weinig mensen komen. Beter van niet? Ik vind het heel moeilijk. Ze is vrij van klachten.
Paloedie schreef:Vrij streng. Ik zag al weinig mensen omdat ik even in een flinke dip van mijn burnout zit. Ik heb afgelopen week nog wel een paar mensen gezien, maar afgezien van m'n date geen fysiek contact. Zou even langs oma, maar gezien keelpijn afgezegd. Ik paste op het huisje van een vriendin, maar heb gezorgd dat ik een uur voordat zij thuis kwam weg was, voor weggaan alles schoongemaakt. Nu weer thuis en alles even laten bezinken.
Morgen wordt ik 30 en gezien mijn huidige situatie vond ik dat al behoorlijk dubbel en nu zit ik ook nog alleen. Visite afgezegd, ouders afgezegd (al zal ik wel voor ze open doen als ze toch voor de deur staan), feestje komend weekeind ook afgezegd. Ik kon me al nooit voorstellen dat ik 30 zou worden, maar deze voorstelling had ik me er in ieder geval niet van gemaakt haha.
Ik ben overigens absoluut niet bang om zelf ziek te worden, dus als iemand willens en wetens langs wil komen: best. Maar de kring die ik evt kan besmetten wil ik zo klein mogelijk houden.
Matheno schreef:Ik doe gewoon precies hetzelfde als normaal.
Woon vrij afgelegen, dus heb buiten werktijd en mijn man om niet echt veel sociaal contact doordeweeks, en op kantoor werken we met een man of 5. Sowieso wil ik me niet echt te druk maken om zulke dingen. Stress en angst is slecht voor je weerstand.