Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:Heeft zij jullie uitgenodigd? Of is het jullie eigen idee?
har166 schreef:Even los daarvan, het lijkt mij heel ' gezond ' voor je vriend om eerst zelfstandig te wonen en dan pas samen te gaan wonen.
) har166 schreef:Heeft zij jullie uitgenodigd? Of is het jullie eigen idee?
Even los daarvan, het lijkt mij heel ' gezond ' voor je vriend om eerst zelfstandig te wonen en dan pas samen te gaan wonen.
Lotte_Wessel schreef:anjali schreef:Ik snap echt niet wat velen toch tegen hun schoonmoeder hebben. je houdt toch allebei van dezelfde man?
Tuurlijk, absoluut. Het wordt pas vervelend als je schoonmoeder tegen je zegt dat je een k*twijf bent en hoopt dat je partner (haar zoon) je snel dumpt om met een leuker iemand te krijgen. Beetje zuur wanneer je al 8 jaar met je partner bent en ze het pas nu tegen je zegt..nu is mijn geval nogal extreem maar genoeg schoonmoeders die misschien niet denken dat je de beste partner bent voor hun kind wat daardoor voor vervelende situaties kan zorgen.
, laatste plaats met huisgenoten waarmee het het niet zo goed kon vinden en gezien de ruimte en privacy er was, terug daar gaan wonen). Hij is dus ook financieel onafhankelijk.
Uitgebreid besproken, kijken wat de verwachtingen zijn aan beide kanten, huur etc ook. Gevolgen voor belastingen bekijken ze inderdaad.

Boras schreef:Hoe is de relatie tussen moeder en zoon? Hoe liggen de verhoudingen tussen hen?
En tussen je vriend en jou?
Ps koop je eigen wasmachine en zet een schuting
Of bedoelde je tussen mij en zijn mama?
Iolanthe schreef:Boras schreef:Hoe is de relatie tussen moeder en zoon? Hoe liggen de verhoudingen tussen hen?
En tussen je vriend en jou?
Ps koop je eigen wasmachine en zet een schuting
Zij hebben een goede relatie, komt goed overeen met zijn mama maar is ook graag op zichzelf.
En tussen mij en mijn vriend top natuurlijkOf bedoelde je tussen mij en zijn mama?
Boras schreef:Nee, dat niet.
Je leest wel eens over situaties waarin het mis gaat en waar de man niet duidelijk partij wil/kan trekken voor zijn vriendin/vrouw. De houding tegenover de ouder is er bv niet naar op in opstand te komen of het is een moederskindje.
Jij moet je wel gesteund kunnen voelen door je partner bij eventuele problemen met je schoonmoeder.
Die kans is het grootst als de partner veelal op 1 lijn zit met jouw ipv met zijn ouder. En wanneer de partner een sterke persoonlijk is die op kan en wil tegen zijn ouder als dat nodig mocht zijn.