Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
genja schreef:Eerlijk gezegd hoop ik dat ze heel snel Nederland totaal op slot doen. Heel vervelend als je een reis geboekt hebt staan maar wanneer Nederland op slot gaat ook meeste kans dat je geld terug krijgt.
Denk dat dit de enigste manier is om de gevolgen van Corona zo snel mogelijk te stoppen.
chanicha schreef:Wij zouden 1 april vertrekken naar Benidorm maar mijn dochter moet worden geopereerd, als dat nog doorgaat, dus we hebben geannuleerd en door de lockdown nu ook in Benidorm ben ik er niet zo rouwig om.
We hebben wel en doorlopende reis/annuleringsverzekering dus neem aan dat we het geld terugkrijgen.
Ingrid_92 schreef:Ik ga volgende maand naar IJsland. Hoop heel erg dat het door kan gaan. Daar is het Corona virus nog niet echt uitgebroken (1 persoon tot nu toe), maar ik vraag me meer af of we straks Nederland nog uit mogen.
Sure_lee schreef:Wij zouden eind deze maand op wintersport gaan naar Oostenrijk. Maar skigebied en hotels gesloten. Dus dat gaat niet door.
Ik kreeg gisteren avond het verzoek van booking.com om de rest van het bedrag te betalen.... wat denken ze zelf...
In juni een huisje geboekt voor de Eper Paarden vierdaagse... ben benieuwd of dat doorgaat.
KimD schreef:Sure_lee schreef:Wij zouden eind deze maand op wintersport gaan naar Oostenrijk. Maar skigebied en hotels gesloten. Dus dat gaat niet door.
Ik kreeg gisteren avond het verzoek van booking.com om de rest van het bedrag te betalen.... wat denken ze zelf...
In juni een huisje geboekt voor de Eper Paarden vierdaagse... ben benieuwd of dat doorgaat.
En daarom werken wij met volledige betalingen en niet met aanbetalingen...
Je kunt je geld via de verzekering terug krijgen bij negatief reisadvies.
Chocopasta schreef:Ik heb maaaandeb geleden een week center parcs geboekt met ons gezinnetje. Vertrek over 2 weken. Ik weet dat het niet perse de reis van mijn leven is en makkelijk op een ander moment kan, maar stiekem baal ik wel heel erg dat het waarschijnlijk niet door gaat in verband met zeeeer beperkt toegankelijke faciliteiten
Kuggur schreef:Ingrid_92 schreef:Ik ga volgende maand naar IJsland. Hoop heel erg dat het door kan gaan. Daar is het Corona virus nog niet echt uitgebroken (1 persoon tot nu toe), maar ik vraag me meer af of we straks Nederland nog uit mogen.
Je hebt duidelijk het IJslandse nieuws niet gevolgd. Al zo'n 150 gevallen bekend momenteel.
Ook hier preventieve maatregelen als bijeenkomstverboden, gesloten instituten etc.