Kanker bij ouders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:46

Sterkte TS. Dat is heel moeilijk.

Mijn vader is 5 jaar geleden overleden en mijn moeder 3 jaar geleden. 3 maanden na dat ze opeens ziek werd en er alvleesklierkanker werd vastgesteld. Vreselijke tijd waar ik het nog steeds erg moeilijk mee heb.

Heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Re: Kanker bij ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:48

Heel veel sterkte TS :(

Blijf het hier van je afschrijven, hopelijk mogen alle beetjes helpen om hiermee om te gaan.

Amandavd

Re: Kanker bij ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:10

Heel veel sterkte aan iedereen in dit topic. Het is zo ongelofelijk poedersuiker om je ouders te verliezen of te zien struggelen.

Ons mam kreeg in oktober de diagnose maagkanker met uitzaaiingen. 14 december 2019 is ze overleden. In een tijdsbestek van 3 maanden veranderde mijn moeder van een sterke onafhankelijke vrouw in een hoopje ellende. Ze heeft uiteindelijk voor een pomp gekozen waar ze mee in slaap is gebracht. Wij hadden geluk dat ons mam heel open deed praten over de dood, eigenlijk zowat haar hele crematie zelf heeft geregeld en wij de ruimte kregen om ons verdriet met haar te delen.

Maar ik mis haar nog elke dag zo ontzettend veel. De ene dag wat meer dan de ander. Maar de pijn en het gemis gaat nooit over.