FlyBe failliet, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moska

Berichten: 3869
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 12:23

fohadie schreef:
Heb je al contact opgenomen met Flybe? Heel soms neemt een andere maatschappij wat vluchten over.

Als je met creditcard betaald heb, heb je kans dat je geld terug krijgt, met paypall weet ik dat niet.

Balen dat je nu extra geld kwijtbent en dat je vanaf het noorden van het land komt. Want dat kost je ook extra tijd.


De hele website van FlyBe ligt eruit en mail krijg ik retour met de mededeling dat die die niet meer gelezen wordt. Ik heb betaald via Paypal met mijn creditcard, maar kreeg net ook al een hoopvol bericht, dus wie weet komen die kosten nog terug. Zou erg fijn zijn.

fohadie
Berichten: 4909
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:28

Moska schreef:
fohadie schreef:
Heb je al contact opgenomen met Flybe? Heel soms neemt een andere maatschappij wat vluchten over.

Als je met creditcard betaald heb, heb je kans dat je geld terug krijgt, met paypall weet ik dat niet.

Balen dat je nu extra geld kwijtbent en dat je vanaf het noorden van het land komt. Want dat kost je ook extra tijd.


De hele website van FlyBe ligt eruit en mail krijg ik retour met de mededeling dat die die niet meer gelezen wordt. Ik heb betaald via Paypal met mijn creditcard, maar kreeg net ook al een hoopvol bericht, dus wie weet komen die kosten nog terug. Zou erg fijn zijn.



Das naar dat Flybe helemaal niet meer reageert!

Ik zag het berichtje ook later wat iemand hier net geplaatst had. Even contact opnemen met je creditcard maatschappij dus. Dan weet je het zeker.

Succes! Hoop dat je toch een fijne vakantie hebt.

Jes

Berichten: 12156
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:28

Gewoon in je PayPal betaling een geschil openen en gelijk escaleren.
Erbij zetten dat ze failliet zijn, dan heb je binnen een week je geld terug.

Balte

Berichten: 3576
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:37


Moska

Berichten: 3869
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 12:41

Jes schreef:
Gewoon in je PayPal betaling een geschil openen en gelijk escaleren.
Erbij zetten dat ze failliet zijn, dan heb je binnen een week je geld terug.


Heb ik gedaan. Ik wacht het af. Zou mooi zijn.

Gelukkig schijnt de zon buiten en zijn er ergere dingen. Het geeft alleen wat gedoe

Jester_

Berichten: 12573
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:45

Moska schreef:
Noisy schreef:
Je kunt het bij PayPal proberen want uiteindelijk is het product wat je gekocht hebt niet geleverd...


Zat ik ook aan te denken idd. Kan het altijd proberen.

Zit nu op de site van easyJet, kan in principe boeken maar wordt wat angstig van hun bagageregels. We reizen alleen met handbagage, maar als dat vol is moet ie alsnog in het ruim tegen betaling van 50 pond per koffertje. Tenminste, zo lees ik het


Nee hoor als ze het inboeken naar ruim kost het niks. Volgens juist als je het persee bij je wilt houden

Moska

Berichten: 3869
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: FlyBe failliet, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 13:02

Intussen toch maar tickets via Amsterdam en easyJet geboekt. Iets duurdere terugvlucht, maar dan zijn we wel eerder in Amsterdam en hebben genoeg tijd om met de trein terug te kunnen. Nu op zoek naar voordelige treinkaartjes en de trein bekijken vanaf Luton

vraagteken
Berichten: 386
Geregistreerd: 31-10-06

Re: FlyBe failliet, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 13:05

Heb je geen gewone reis- of annulerngsverzekering?

Moska

Berichten: 3869
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 13:08

vraagteken schreef:
Heb je geen gewone reis- of annulerngsverzekering?


Wel een doorlopende reisverzekering, geen annuleringsverzekering.

Maar maakt niet meer uit. Ik heb geboekt en ijs en weder dienende gaan we hopelijk toch!

Avalanche

Berichten: 16329
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:08

Moska schreef:
Avalanche81 schreef:
Trein. De Eurostar gaat vanaf Rotterdam.


Op zich een optie, maar voordat we in Rotterdam zijn, zijn we ook drie uren verder. Denk dat we de boel maar cancelen, ons verlies nemen en een andere keer gaan of iets anders zoeken voor dat weekend.

Volgens bij kun je ook vanaf Amsterdam boeken hoor.

Gianti

Berichten: 11148
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:11

xxxmh schreef:
Moska schreef:

Zat ik ook aan te denken idd. Kan het altijd proberen.

Zit nu op de site van easyJet, kan in principe boeken maar wordt wat angstig van hun bagageregels. We reizen alleen met handbagage, maar als dat vol is moet ie alsnog in het ruim tegen betaling van 50 pond per koffertje. Tenminste, zo lees ik het


Op tijd bij de gate staan en als het vol zit mag je het gratis in het ruim zetten.


Dit inderdaad :) vlieg vaak met easyjet en geen problemen mee gehad :)

Moska

Berichten: 3869
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: FlyBe failliet, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 14:09

Goed nieuws! Krijg het geld van de FlyBe tickets terug van Paypal. Maar goed, de trip is sowieso al gecanceld vanwege Corona. Mag de vluchten van easyJet omboeken. Gaan nu waarschijnlijk in oktober

Noisy

Berichten: 5571
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: FlyBe failliet, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 14:48

*\o/* Super voor jullie +:)+

fohadie
Berichten: 4909
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:17

Ik vroeg me idd al af of je vakantie nu met de Coronamaatregelen nog door kon gaan.

Fijn dat je geld terug krijgt!