Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coentjuh schreef:Herkenbaar.. jaren in een fysio groepje gezeten voor mijn chronische rugklachten. Die mensen die ook in dat groepje zaten, met o.a. copd etc waren allemaal boven de 60. En die maakten er elke donderdag middag een uitje van. Kletsen, taart, koffie. Terwijl ik alles probeerde te runnen, 40 u werk, 3 paarden, fysio 2x per week en uren inhalen daarvoor op mijn werk.. Waren ze ook nog diep teleurgesteld dat ik niet mee ging uit eten. Verder lieve mensjes echt hoor.. Maar geen begrip
Mindim schreef:Coentjuh schreef:Herkenbaar.. jaren in een fysio groepje gezeten voor mijn chronische rugklachten. Die mensen die ook in dat groepje zaten, met o.a. copd etc waren allemaal boven de 60. En die maakten er elke donderdag middag een uitje van. Kletsen, taart, koffie. Terwijl ik alles probeerde te runnen, 40 u werk, 3 paarden, fysio 2x per week en uren inhalen daarvoor op mijn werk.. Waren ze ook nog diep teleurgesteld dat ik niet mee ging uit eten. Verder lieve mensjes echt hoor.. Maar geen begrip
Zij hebben die drukke tijden waar jij nu in zit al gehad.
Ik denk dat er vaak wederzijds onbegrip is.
shirleyp schreef:Ik merk wel dat oudere mensen minder druk aan kunnen. Wanneer mijn oma 1 afspraak heeft op een dag, kan ze zich daar dagen druk om maken. Zeker wanneer er ook een reis met het OV bij hoort. De beleving is totaal anders, daar komt het wederzijdse onbegrip vandaan denk ik?
verootjoo schreef:Ik snap dat hele wedstrijdgedoe om wie het drukst is niet.
Als je graag druk wil zijn; doe dan lekker veel dingen.
Als je vindt dat je te druk bent: doe gewoon iets minder.
En klaar.
Iedereen heeft 24u per dag en hoe je die wilt invullen kan je helemaal zelf bepalen. (Tot op zekere hoogte, tot je 18e moet je een deel van je tijd per se besteden aan het halen van een diploma)
Jessix schreef:Druk zijn is sowieso iets van deze tijd. Als je niet druk bent, heb je geen vol leven. Mensen vinden het ook fijn om steeds op te sommen met wat ze zo druk zijn. En een drukke baan geeft blijkbaar ook een soort status.
verootjoo schreef:Jessix schreef:Druk zijn is sowieso iets van deze tijd. Als je niet druk bent, heb je geen vol leven. Mensen vinden het ook fijn om steeds op te sommen met wat ze zo druk zijn. En een drukke baan geeft blijkbaar ook een soort status.
Drukke baan snap ik ook nooit zo goed. Zijn er dan ook banen waarbij je de halve dag kan zitten niksen