upendo schreef:Bij ons werd vanuit de aannemer renovlies geadviseerd.
Inclusief sausen is dat qua bedrag vergelijkbaar met stucwerk.
We denken inderdaad aan renovlies, zitten er ook nog nadelen aan zover jij nu kan beoordelen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunnda schreef:upendo schreef:Bij ons werd vanuit de aannemer renovlies geadviseerd.
We denken inderdaad aan renovlies, zitten er ook nog nadelen aan zover jij nu kan beoordelen?
Sunnda schreef:upendo schreef:Bij ons werd vanuit de aannemer renovlies geadviseerd.
Mri schreef:Wij hebben vlak na Liesje onze nieuwbouw woning gekregen.
Door Liesje haar eerste ervaring met het stuccen twijfelden wij. Wij zijn uiteindelijk toch voor gladrenovlies gegaan. Spijt? Absoluut niet
Nou ja... wel een beetje... de slaapkamers hebben we zelf gedaan. Daar heb ik spijt van.
Een volgende keer laat ik het doen en laat ik het ook meteen verven.
Dat hebben we nu ook zelf gedaan en heeft ons best veel tijd gekost!
Ja wij waren superenthousiast, ware het niet dat ons mannetje echt een eikel bleek te zijn na een jaar.. hij beloofde dat het sterker was dan gewone stuc, maar als wij onze nagel erin zetten zit er een beschadiging op de muur. Het is heel fragiel kwetsbaar spul. Overigens hebben onze buren waarbij het wel ‘gewoon’ gestuct is dezelfde problemen en de buren verderop in de rij die hun muren hebben laten spuiten door het bedrijf wat de plafonds ook voorzien heeft van de zelfde spuitlaag ook scheuren.Nanna schreef:Wij hebben bij ons nieuwbouw huis een paar weken geleden de muren en plafonds laten stucen. We zijn bewust van het risico op scheuren, maar we vinden stucwerk gewoon zoveel mooier dan behang. Mochten er toch scheuren ontstaan repareren we het wel weer.