Wie heeft er nog meer een mini Cooper?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 08:12

kusvoorjou schreef:
Grietje_1 schreef:
Voor mij is mijn Clubman ook voor drie dagen naar het werk en boodschappen doen..voor de familie-uitjes hebben wij de lease-auto van mijn man. Ik ben echt dolblij ermee, auto ligt ook echt goed op de weg.

En wat voor bouwjaar heb jij? Goed te horen dat hij zo goed bevalt!

Eind 2017, de voorganger was van 2014 en dat was ook echt een super auto.

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 08:13

Captain schreef:
Ik heb vorige week mijn Mini verkocht.. nooit meer voor mij. :') Opzich niet veel problemen mee gehad en een jaar lang bijna 1000km per week maar comfortabel? Hell no. Ouders rijden ook een Mini, ook niet comfortabel. :')

Wat voor Mini heb je gehad Captain? Want niet comfortable past bij mij niet met het gevoel dat mijn Clubman mij geeft. Maar dat is voor iedereen natuurlijk ook verschillend en ook echt niet vervelend bedoeld hoor *D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 08:47

Ik had een Mini One en mijn ouders hebben een Mini Cooper.

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:22

kusvoorjou schreef:
xxxMarleen schreef:
Ik heb ook een Mini Cooper. Een erg leuke rode!
Heb hem nu bijna 5 jaar en nog nooit wat mis mee geweest. Alleen een keer een lekke band maarja :Y)

Van welk bouwjaar heb jij 1?

Ik heb er eentje uit 2006, met nu ruim 205... km op de teller.

Niobe

Re: Wie heeft er nog meer een mini Cooper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:46

Ik houd van Mini’s <3 ik rijd nu mijn derde.
Ben zo’n 6 jaar geleden begonnen met een Mini One van 2009, daarna nog een Mini One van 2015 en nu heb ik een Mini Cooper van 2018.

Met geen enkele van de drie ooit problemen gehad. Wel steeds vrij snel ingeruild, maar meer omdat ze best hun waarde behouden en dus voor een upgrade kon gaan.
Ik ben een enorme Mini fan en ik vind ze serieus fantastisch. Hoe ze er uit zien, maar ook hoe ze rijden. Vooral de auto die ik nu heb, vliegt over de weg <3

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:10

Heb ook een mini cooper S mogen bezitten , super fijne auto !
Nooit geen problemen mee gehad ..
Heb hem verkocht omdat we 3 auto’s hadden en de mini het minst gebruikt werd .

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:56

Leuk topic.
Ik heb zelf sinds oktober 2019 een Mini Cooper S. Super fijne auto.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:28

Mag ik dit topic even een schop geven? :D

Ik heb de kans om een Mini Cooper S uit 2002 te kopen voor een leuk prijsje. Hij heeft nu ongeveer 190.000 kilometer op de teller staan (die volgens het RDW onlogisch is, een tellerrapport is opgevraagd). het zou mijn eerste auto kunnen worden en ik vroeg me af of jullie mij dat misschien afraden? :') Je hoort wel eens van Mini's dat ze zo ongeveer wegroesten waar je bij staat, misschien dat ik daardoor een beetje huiverig ben. Ook is afgelopen jaar de multiriem/V-snaar geknapt op de auto, is dat iets wat veel voorkomt? Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan onderhoud voor jullie Mini's? :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:04

Steeph schreef:

Ik heb de kans om een Mini Cooper S uit 2002 te kopen voor een leuk prijsje. Hij heeft nu ongeveer 190.000 kilometer op de teller staan (die volgens het RDW onlogisch is, een tellerrapport is opgevraagd). het zou mijn eerste auto kunnen worden en ik vroeg me af of jullie mij dat misschien afraden? :') Je hoort wel eens van Mini's dat ze zo ongeveer wegroesten waar je bij staat, misschien dat ik daardoor een beetje huiverig ben. Ook is afgelopen jaar de multiriem/V-snaar geknapt op de auto, is dat iets wat veel voorkomt? Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan onderhoud voor jullie Mini's? :o

Hmm ik zou deze laten staan. De oudere Mini Coopers zijn niet het meest betrouwbaar volgens mij en dit is ook nog een S die veel gereden heeft.

Ik heb een vrij nieuwe Cooper en ja, onderhoud kan duur zijn. Maar vind ik het wel waard! Hoeveel ongeveer kan ik niet echt zeggen, want het hangt er wel vanaf wat er vervangen moet worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:34

Niobe schreef:
Steeph schreef:

Hmm ik zou deze laten staan. De oudere Mini Coopers zijn niet het meest betrouwbaar volgens mij en dit is ook nog een S die veel gereden heeft.

Ik heb een vrij nieuwe Cooper en ja, onderhoud kan duur zijn. Maar vind ik het wel waard! Hoeveel ongeveer kan ik niet echt zeggen, want het hangt er wel vanaf wat er vervangen moet worden.

Bedankt! Een nieuwere Cooper gaat bij mij zeker niet in het budget passen :+ ik ben vooral op zoek naar een autootje wat me gewoon in de weekenden een beetje kan rondrijden. Ik heb de laatste drie APK rapporten gekregen en hier staat telkens geen reparatie advies op aangegeven en het onderhoud is netjes bijgehouden (en alle facturen aanwezig).

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:36

Niobe schreef:
Ik houd van Mini’s <3 ik rijd nu mijn derde.
Ben zo’n 6 jaar geleden begonnen met een Mini One van 2009, daarna nog een Mini One van 2015 en nu heb ik een Mini Cooper van 2018.

Met geen enkele van de drie ooit problemen gehad. Wel steeds vrij snel ingeruild, maar meer omdat ze best hun waarde behouden en dus voor een upgrade kon gaan.
Ik ben een enorme Mini fan en ik vind ze serieus fantastisch. Hoe ze er uit zien, maar ook hoe ze rijden. Vooral de auto die ik nu heb, vliegt over de weg <3

Ik ook! Inmiddels m’n derde. Eerst n benzine cooper uit 2008, ingeruild voor n diesel uit 2012 (nog n goede prijs voor gekregen met 128.000 op de teller :)) en die weer ingeruild op n Cooper uit 2015. Die laatste heb ik nog steeds en nog steeds heel blij mee, inmiddels ook alweer zo’n 60.000 mee gereden. Nooit geen problemen mee gehad, met geen van ze behalve duur onderhoud ;). Vind t superfijne auto’s en ook gewoon mooi. Wel altijd met veel opties erop en das echt fijn :)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:26

Ik heb ook een cooper S met 230 op de teller, in een leuk (blauw) kleurtje gewrapt, daar ben ik in december voor gevallen. Op een vuurwerk ongelukje na in december (pijl tegen de achterruit :+ wat resulteerde in een gebarsten ruit) mankeert hij niks.
Maar hij moet er helaas weer uit in verband met gezinsuitbreiding waardoor mijn lieve mini toch echt te mini word |(
Wij noemen 'm altijd liefkozend opgevoerde grasmaaier, want hij is toch behoorlijk snel! <3
Mochten er mensen interesse hebben, pb maar *D

Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:15

Ik kan hier helaas melden dat mijn (korte) Mini avontuur ten einde is.
Afgelopen vrijdag heb ik een proefrit gemaakt in de Mini Cooper S, super leuke auto maar een vriend met wat neer kennis die mee was had toch wat bemerkingen. Verkoopster wilde niet al te veel zakken in de prijs, dus er voor gekozen de gok niet aan te gaan. Nu ga ik op zoek naar een ander autootje wat beter binnen mijn budget past :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:34

Ik had eerst een mini uit 2006, eigenlijk nooit problemen mee gehad! Had al bijna 100.000km gereden toen ik hem kocht :
Afbeelding

2 jaar geleden heb ik hem ingeruild voor een cabrio mini <3 geweldig ding, rij echt vaak met dak open maar heb wel al meer kosten eraan gehad dan aan die oude -O-

Afbeelding

Maar ik vind ze zó fijn rijden, lekker stevig en stoer <3 zou geen andere auto meer willen :D

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 11:02

Heeft een van jullie wel eens de achterbank uit de auto gehaald?
Om meer ruimte te creëren in de kofferbak?

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 11:08

Hier ook een minirijder! Ik had eerst een Mini Cooper uit 2003. Niks mis mee. Schakelde prima, normaal verbruik en heerlijk om mee te rijden. Deze mini heb ik verkocht en in zijn plaats is er een Mini Cooper clubman gekomen uit 2008.
Ook prima autootje! Net iets meer ruimte dan in de Cooper, dus iets handiger met spullen vervoeren.
Wel moet ik zeggen dat ik de gewone mini wel leuker vind rijden. Toch iets meer het ‘kart’ gevoel. Maar ik mag niet klagen.

Achter stoelen uit je auto halen is super easy. Even op YouTube kijken, dan weet je hoe het gaat.