Voor in de auto heb ik Yankee Candle of Goose Creek. Gaan onwijs lang mee . En als ie in de auto niet meer goed ruikt, dan hang ik hem op de wc.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Roosch schreef:Ik ben een enorme fan van Rituals maar niet van de autogeurtjes. Gaan wat mij betreft niet lang mee.
Voor in de auto heb ik Yankee Candle of Goose Creek. Gaan onwijs lang mee . En als ie in de auto niet meer goed ruikt, dan hang ik hem op de wc.
Ghostattack schreef:Mijn vader heeft bij de action zo'n dingetje gekocht wat je in de ventilatie vastklikt. Zo'n rood mannetje. Op de gok, want iemand had gerookt in zijn auto en dat was echt ranzig.
Nu ruikt de auto naar mega zoete kersensnoepjes
Astorga schreef:har166 schreef:Thanks voor de tips! Ik ga nu de rituals sakura voor aan de blazer bestellen
Totdat die gearriveerd is droge gemalen koffie in je auto leggen, in een open bakje ofzo. Neutraliseert goed (en ik ben wat gewend aan vieze geuren)
Yv_ schreef:Ik heb een holder van Bath and Bodyworks waar ik een keer in de zoveel tijd een nieuwe vulling in doe. Kan wat mij betreft echt niets tegenop. Je plaatst de holder in je blower, dus daarmee kun je de sterkte reguleren. De rest is allemaal leuk voor een week, maar ruik je daarna nauwelijks meer iets van helaas. Je hebt ook van die houders die je aan je zonneklep kunt klikken, maar vind het zelf in de blower veel fijner.
Vanaf pagina 4 heb je de houders, eerdere pagina's geuren.
https://cozy-favorites.nl/product-categ ... erfrisser/
Janine1990 schreef:Ooh zulke mannetjes kreeg ik een enorm vettige voorruit van... Echt verschrikkelijk!
En niet meer schoon te krijgen he... Uien, citroenen... niets hielp...
Nu heb ik Rituals, heerlijk! En nog nooit vette ramen gehad...
Suzanne F. schreef:Janine1990 schreef:Ooh zulke mannetjes kreeg ik een enorm vettige voorruit van... Echt verschrikkelijk!
En niet meer schoon te krijgen he... Uien, citroenen... niets hielp...
Nu heb ik Rituals, heerlijk! En nog nooit vette ramen gehad...
Hoe kan je van die mannetjes vette ramen krijgen dan? Je klikt ze op je blower toch? Dat blaast je auto in en niet op de voorruit toch?