Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ga die denk ik sowieso dit jaar niet aan doen. Mijn lange jurkjes doe ik aan
Aight schreef:Vraagje:
Ik vier dit jaar voor het eerst in Oeteldonk carnaval. Nu heb ik een oude donkerblauw jas die perfect is om die emblemen op te naaien/strijken. Maar ik weet niet zeker of ik m' volgend jaar nog ga dragen. Kan je emblemen die je erop gestreken hebt er af halen zonder dat je dat teveel ziet? Of blijven er dan lijmresten achter?

daar sta je dan gewoon heel de optocht op met bier en muziek. Ook wel snoepjes voor de kindjes! Ons thema van de wagen is een boot dus ik heb een piratenpak gekocht. Een kleedje maar niet de ‘gatflappen’ versie zoals wij dat noemen. Tot net boven mijn knie!
voel me heel raar in dat pakkie, je gaat toch verkleed, maar ben me er in mijn achterhoofd van bewust dat iedereen dat doet
Aight schreef:Vraagje:
Ik vier dit jaar voor het eerst in Oeteldonk carnaval. Nu heb ik een oude donkerblauw jas die perfect is om die emblemen op te naaien/strijken. Maar ik weet niet zeker of ik m' volgend jaar nog ga dragen. Kan je emblemen die je erop gestreken hebt er af halen zonder dat je dat teveel ziet? Of blijven er dan lijmresten achter?