Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... Hoop ook dat het allemaal goed afloopt en de koop rond gaat komen!
.
November108 schreef:Opeens moest er een belasting betaald worden à €300,- die ik hem eerst over moest maken voordat het bedrag van de auto + de belasting weer terug vrij zou komen en op mijn rekening gestort zou worden.
... Maar ik had deze situatie ook al in mijn achterhoofd gehouden. Alleen zonde van mijn tijd die erin is gegaan om het een en ander uit te zoeken, maar geen geld verloren dus niks aan de hand!Rex_Rolfo schreef:Mocht het het niet druk hebben, dom blondje spelen en die klojo's helemaal gek maken met de meest vreemde vragen![]()
Wel heel rustig beginnen want anders trappen ze er niet in![]()
en ik heel benieuwd was hoe zo'n nep verklaring eruit zou zien. Nou, heel erg nep dus. Maar het bankrekeningnummer heb ik nu ontvangen dus ik ga de politie nog even contacteren of ik hier iets mee kan of het in ieder geval melden. Ga ik ook even doen bij AutoScout.
Libbylove schreef:Balen dat het weer zo moet zeg! Zonde van je tijd inderdaad maar heel goed dat je kritisch bent geweest. Wel sneu ook voor de oudere man van wie zijn ID gebruikt wordt, wellicht kun je dat ook ergens melden? Niet per se jouw taak/verantwoordelijkheid natuurlijk maar wel goed om te doen
daffie1986 schreef:Niet alles gelezen, maar toevallig is er iemand can het emigratietopic die ook in Frankrijk woont. Hun kopen ook hun nieuwe auto in Nederland en voeren hem dan in. Was ook een goede reden voor, Die ik niet meer weet, sorry.