Jaren 90 spulletjes verzamelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 09:36

muiszje schreef:
Iemand nog een tamagotchi? *:))

Heb ik nog, doet het ook nog perfect!
Maar die gaat NIET weg :D (uit 1997)

Tallie1979

Re: Jaren 90 spulletjes verzamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 09:38

Ik heb een hele stapel barbies uit de jaren 80 en 90. Allemaal opnieuw gekocht, dus ook allemaal in nieuwstaat.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 09:54

Tamagoschii!! Ook nog gehad! Een blauwe en een gele! Op een gegeven moment werde ze op school Afgepakt omdat we er zo druk mee waren

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:00

Lous: ik ben Jaloers., ondanks dat ik mijne nooit levend heb kunnen houden en hem denk ik uit frustratie heb weggegooid, zou ik er graag nog een vinden/willen , haha! Geloof dat ze nog wel te krijgen zijn, maar zouden die nog net zo hetzelfde zijn?

edit: nee dus -O- https://tamagotchi.com/

Zijn nu wel klaar voor een nieuwe generatie (oliebol, ik heb nog geen kinderen, maar stel nou, dan krijgen ze zekerweten zo'n huisdiertje :Y) )

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:18

Oh gaaf zeg! Ik wou dat ik nog wat had uit die tijd, maar m’n moeder ruimde graag op dus heb niks meer.
Mijn favoriete speelgoed waren de paardjes en de stal van My Beautiful Horses. Uren heb ik daarmee gespeeld, met op de achtergrond de cd van Henny Huisman op, die van Snuitje enzo :D
Ook met Grand Champion paarden speelde ik graag en nog wat van die stoffe (met volgens mij manen van echt bont) :(

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:04

Ik ben nog steeds wel van de Pokémon spullen :D Maar dan wel de oudere Pokémons, de eerste 2 generaties heb ik nog gekeken en de rest zegt mij dus niks. De kaarten uit de jaren '90 en begin 2000 zijn hier favoriet. Ik heb nog wel eens een nieuw pakje gekocht maar dat voelt toch niet hetzelfde ofzo.
Mijn moeder heeft destijds onze hele verzameling weggegooid helaas!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 21:02

Jammer is dat dan hè.. heb je dan ook Pokémon flippos? Ze zijn nog wel erg goed te krijgen op MP

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 05:00

Ik ben pas op mijn 14de met paarden 'begonnen'.. voor mij dus nooit van die prachtige paardjes die mijn beste vriendin van toen wél had.
Maar, ik had toen ik eenmaal paardenvirus te pakken had RIDING STAR op de pc.
Hebben jullie dat gespeeld?

eerst je paard poetsen en stal mesten, zadel op en dan kon je kiezen voor dressuur, spring en cross.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_/-\o_ die stippellijntjes 'gebruik' ik nogsteeds :Y)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:15

joyce_eddy schreef:
Jammer is dat dan hè.. heb je dan ook Pokémon flippos? Ze zijn nog wel erg goed te krijgen op MP

Volgens mij heb ik inmiddels wel weer wat flippo's... Ik heb de verzameling wel weer opgebouwd maar het ligt (nu nog) op zolder :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 19:25

antje_vip schreef:
joyce_eddy schreef:

Volgens mij heb ik inmiddels wel weer wat flippo's... Ik heb de verzameling wel weer opgebouwd maar het ligt (nu nog) op zolder :+

Cool ik heb ook flink aan het verzamelen met flippos! Pokémon maar ook de normale