Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1234 schreef:Rakkie123 schreef:Ik zou aan actief denken, dus badminton racket mee.
Verder misschien iets geks als geblindoekt dingen laten proeven, neem je allebei een zakje dingen mee waar de ander niet heeft gekeken.
Op de route zou ik wat plekjes opzoeken waar je vlakbij de snelweg een dorp hebt zodat je even wat rond kunt lopen en een kop koffie drinken.
Wij hebben een elektrische auto, dus onze pauzes zijn bij laadpalenwe kiezen sowieso wel de laadpunten uit waar iets in de buurt te vinden is, maar afhankelijk van het weer zullen we soms ook in de auto blijven zitten tijdens het opladen. Voor die momenten zoeken we dus leuke spellen die geen ruimte vereisen
Zal eens kijken voor de voorgestelde spellen!

KarmaChansy"
[quote="1234 schreef:Rakkie123 schreef:Ik zou aan actief denken, dus badminton racket mee.
Verder misschien iets geks als geblindoekt dingen laten proeven, neem je allebei een zakje dingen mee waar de ander niet heeft gekeken.
Op de route zou ik wat plekjes opzoeken waar je vlakbij de snelweg een dorp hebt zodat je even wat rond kunt lopen en een kop koffie drinken.
Wij hebben een elektrische auto, dus onze pauzes zijn bij laadpalenwe kiezen sowieso wel de laadpunten uit waar iets in de buurt te vinden is, maar afhankelijk van het weer zullen we soms ook in de auto blijven zitten tijdens het opladen. Voor die momenten zoeken we dus leuke spellen die geen ruimte vereisen
Zal eens kijken voor de voorgestelde spellen!
Hanafubuki schreef:Wat voor auto rij je? Met een Tesla bijv kan je ook kiezen om elke keer even 10 minuten aan de supercharger te hangen en weer door te gaan, dan stop je wat vaker maar korter waardoor het sneller gaat![]()
De app van A Better Routeplanner geeft bijv ook korte laadpauzes als suggestie bij een Tesla
Suggesties voor spelletjes: UNO, DOS, RED7, PHASE10 allemaal leuk