Relaxed schreef:Nielojram schreef:Ik heb een huishoudelijke bucketlist, tuin, schuur, vriezer ontdooien, kast in de woonkamer, kast in de gang...
Dat is een to-do list
Voor mij een bucketlist
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
prugelpiet schreef:Wildgirl schreef:Ik heb ook een bucket list:
1. Nooit een bucketlist maken.
Ik leef nú. Continu bezig zijn met wat ik wil of 'moet nastreven' maakt mijn leven niet leuker.
Als ik nu zin heb om iets te doen buiten mijn comfortzone dan doe ik dat, zo niet dan doe ik het niet.
Dit!
Als ik morgen op straat word doodgereden, durf ik wel te zeggen dat ik gewoon heb gedaan wat ik leuk vind en dat ik er wat van gemaakt heb. En dat wíl ik ook. Ik wil dingen doen nu het kan, want het leven is geen zekerheid. Ik ben zeker niet bang om dood te gaan en zie mezelf dat ook nog niet doen de komende jaren, maar je weet maar nooit. En daarom wacht ik niet met dingen nastreven die ik wil doen, maar zorg ik er voor dat ik ze ga doen
Een beetje hetzelfde principe als eeuwig sparen voor dingen.... Zorgen dat je wat geld achter de hand hebt voor nood en verder uitgeven die handel. Daar is het voor.
Iedereen is anders
en als ik tijdens een hike over een bergkam loop kan ik ook denken als ik nu val was het in ieder geval een mooi uitzicht.