Heb jij een bucketlist?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 20:57

Relaxed schreef:
Nielojram schreef:
Ik heb een huishoudelijke bucketlist, tuin, schuur, vriezer ontdooien, kast in de woonkamer, kast in de gang...

Dat is een to-do list :+

Voor mij een bucketlist :Y)
Leef niet zo spannend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 21:04

prugelpiet schreef:
Wildgirl schreef:
Ik heb ook een bucket list:

1. Nooit een bucketlist maken.

Ik leef nú. Continu bezig zijn met wat ik wil of 'moet nastreven' maakt mijn leven niet leuker.
Als ik nu zin heb om iets te doen buiten mijn comfortzone dan doe ik dat, zo niet dan doe ik het niet.

Dit!

Als ik morgen op straat word doodgereden, durf ik wel te zeggen dat ik gewoon heb gedaan wat ik leuk vind en dat ik er wat van gemaakt heb. En dat wíl ik ook. Ik wil dingen doen nu het kan, want het leven is geen zekerheid. Ik ben zeker niet bang om dood te gaan en zie mezelf dat ook nog niet doen de komende jaren, maar je weet maar nooit. En daarom wacht ik niet met dingen nastreven die ik wil doen, maar zorg ik er voor dat ik ze ga doen :D

Een beetje hetzelfde principe als eeuwig sparen voor dingen.... Zorgen dat je wat geld achter de hand hebt voor nood en verder uitgeven die handel. Daar is het voor.

Bij mij zorgt het maken van een lijst er juist voor dát ik ze doe, in plaats van dat ze in de lucht blijven hangen. Zelfde idee, andere uitvoering dus :j Iedereen is anders :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-20 21:07

Maar ik heb juist de bucketlist omdat ik nu leef, ik kijk wat er handig is als eerste te doen omdat ik nu nog gezond ben en om dingen te doen die ik graag wil is er geld nodig en tijd, dat heb ik niet nu direct of ik moet schulden gaan maken :') en als ik tijdens een hike over een bergkam loop kan ik ook denken als ik nu val was het in ieder geval een mooi uitzicht.

Gini

Re: Heb jij een bucketlist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 21:10

Ik denk dat een paar mensen hier een bucketlist verwarren met 'je schrijft een aantal dingen op papier waar je af en toe dromerig naar kan kijken en voor de rest doe je er niets mee.' :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 08:45

First class vliegen :j

Stoppen met werken *\o/* (eind deze maand is mijn laatste dag!)

Storm

Re: Heb jij een bucketlist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 09:19

Ik had er een op mijn buckerlist staan, ik wilde terug naar Tsjechië waar ik als kind meerdere keren mijn vakantie had doorgebracht. Bij die camping kon je door een bos naar een heuvel lopen en daar bovenaan, op de meest prachtig plaats, stond een Mariabeeld. Ik wilde daar zo graag naar terug en 2,5 jaar geleden heb ik dat ook gedaan. Het was even flink zoeken, blijkbaar zakt er veel weg in 25 jaar, maar ik vond het!
Nu staat er nog op de lijst dat ik graag naar een concert van Aerosmith wil. Maar dat gaat lastig worden... Afbeelding