Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het alleen wel pittig wanneer ik al om half 6 begin bij baan 1 (4:30 uit bed), om 2 uur klaar ben en dan van 4 tot 9 werk bij baan 2 
silverdapple schreef:Hier iemand die het een kort tijdje heeft gedaan. Ik werkte in de zorg voor ±40 uur in de week en daarnaast horeca ±20 uur. Het was een hel, want die specifieke zorgbaan vond ik verschrikkelijk, maar de reuring en het vliegen vond ik heerlijk en als ik weer een vaste baan heb dan houd ik het horecawerk er waarschijnlijk lekker bij.
Loonheffingskorting heb ik altijd uit staan, maar zonder kom ik ook goed rond. Het voordeel is dat je vlak voor de vakantieperiode een klap geld krijgt waarmee je meteen een vakantie en in mijn geval collegegeld kunt betalen. Een soort van automatisch sparen, haha.
@theodora99, heftig maar wel stoer! Vind je het erg als ik je ook een pb doe?
dan vind ik vast wel wat anders Pluisje1998 schreef:Ik heb dus geen vaste dagen, maar wil wel kijken of dat een optie is. Waar ik nu voor gesolliciteerd heb is maar 8 uur per week, dus dat zou schelen. Al denk ik niet dat ik daarvoor aangenomen word, maar niet geschoten is altijd mis.
Huidige werkgever gaat er niet blij mee zijn. Die willen dat je 7 dagen pw flexibel beschikbaar bent voor hun. Zijn meer oud-collega's geweest die er wat bijgezocht hebben en vervolgens werd hun contract niet meer verlengd omdat ze "niet flexibel genoeg" waren. Maar zou dat gebeuren dan is het jammer maar helaasdan vind ik vast wel wat anders