Babsiej schreef:Ik werk ook in ploegendiensten. 2x vroeg, 2x laat, 2x nacht en dan 4 dagen vrij.
Ik vind het heel erg fijn. Veel meer vrije tijd en veel meer salaris
Iedereen die ik ken die erin werkt zegt dat ook. Je hebt toch een soort ritme
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
. Ik heb belachelijk weinig vrije dagen (5 of 6 per maand als ik geen verlof neem), maar door de shiften heb ik wel het gevoel veel meer tijd te hebben dan met een 9 to 5. Of ik het 20/30 jaar ga volhouden tegen dit tempo, geen idee, maar voor nu heeft het voor mij meer voordelen dan nadelen. Relaxed schreef:Shenavallie schreef:2 Vroeg, 2 laat, 2 nacht en dan 4 dagen vrij is waarschijnlijk ook veel beter te doen dan maar één dag 'vrij' na zo'n shift.
Ze is 3 dagen vrij na zo'n shift.. Staat duidelijk in het schemaatje in de OP
Rijd nooit in file tijden op de weg en ben altijd bij de paarden terwijl de rest aan het werk is, altijd lekker rustig

Maris__ schreef:Ik werk in 2 ploegen en vind dat soms wel pittig, de ene week vroeg en de andere week laat, geen nachten.
Merk soms dat ik er toch wel meer last van heb dan ik denk, je ritme word zo verstoord.
Verder is het eigenlijk prima te doenRijd nooit in file tijden op de weg en ben altijd bij de paarden terwijl de rest aan het werk is, altijd lekker rustig
Cowgirl schreef:Maris__ schreef:Ik werk in 2 ploegen en vind dat soms wel pittig, de ene week vroeg en de andere week laat, geen nachten.
Merk soms dat ik er toch wel meer last van heb dan ik denk, je ritme word zo verstoord.
Verder is het eigenlijk prima te doenRijd nooit in file tijden op de weg en ben altijd bij de paarden terwijl de rest aan het werk is, altijd lekker rustig
Ik heb ook 2 ploegen gehad en vond het heerlijk. Totaal geen moeite met avond diensten en voor mijn gevoel veel vrije tijd
Vroeg het bed uit was wel okay moest wel altijd even wakker worden![]()
Zou het graag weer willen.
Werken van 9 tot 5 is echt niks voor mij en al helemaal niet in de winter