Heel veel sterkte in deze rot periode Hopelijk hebben de artsen snel duidelijkheid voor jullie.......
Karin
Geplaatst: 27-01-20 08:26
Dan staat je wereld ineens compleet op zijn kop. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie!
-Namiro-
Geplaatst: 27-01-20 08:30
Jemig, wat een verhaal.. heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
Hebben jullie wel een vangnet waar je hulp en steun uit kunt halen? Een enorm verbouwproject en dieren die zorg nodig hebben is natuurlijk niet handig in deze tijd..
Geen woorden voor, wat een nachtmerrie zijn jullie in beland. Heel veel sterkte voor jullie!
kwita
Geplaatst: 27-01-20 08:57
Zo zie je maar het kan zomaar iedereen overkomen.....vreselijk ! Veel moed en kracht ook voor de kinderen want hun zitten er ook mee al begrijpen ze al meer dan je denkt!
Jeetje Ts, wat een moeilijke weken heb je achter de rug. Hopelijk heb je daar mensen waar je op terug kunt vallen. Veel sterkte gewenst in elk geval!
Lizz
Geplaatst: 27-01-20 09:06
Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte!
celticpony
Geplaatst: 27-01-20 09:06
wat zullen jullie geschrokken zijn...ik hoop dat jij een stap terug kan doen met je werk, dagelijkse werkzaamheden, je zorgen, het regelen en sjouwen en de onzekerheid gaat jullie al zoveel energie kosten. Iedereen zal daar respect voor hebben, zijn er vrienden en familie die jullie kunnen ondersteunen? en Dan zullen jullie alles stap voor stap moeten gaan nemen, hoe lastig, verdrietig en onzeker ook. wat ik lees uit je tekst is dat jullie veel van elkaar houden, er voor elkaar zijn, is dan volgens mij het allermooiste wat je kan betekenen voor elkaar in dit soort situaties, hoe de situatie ook gaat lopen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en kans op herstel.
Heel veel sterkte, wat een onverwachte klap zeg. Hoop inderdaad dat je steun vind in je omgeving. Wellicht zijn er zelfs bokkers in de buurt??? Helaas zit ik ver weg in nederland anders zou ik je echt willen helpen, al is het maar met je dieren voeren of de kinderen opvangen of iets anders simpels, je zult je handen wel vol hebben nu.