Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ricie schreef:Hmmm, buren voor zover ik weet recentelijk allemaal nog gezien. Koelkast is qua inhoud gecontroleerd en is het ook niet. Bij de koelkast lijkt het ook niet vandaan te komen.
Zo een reservoir heb ik echt nog nooit van gehoord, maar kan ik eens naar kijken of deze koelkast dat heeft. Is tevens niet in het hele flatgebouw te ruiken. Wel door het hele huis, maar door het hele gebouw heb ik geloof ik nergens gezegdof ik heb zitten spooktypen ipv spoorslapen

Tieme schreef:Hier ook gehad en dat bleek van het opvangbakje achterop de koelkast te komen.
Er had een tijdje terug melk of yoghurt in de koelkast gelekt en dat was deels via gaatje in koelkast weg gelopen. In het bakje.
Binnenkant koelkast wel schoon gemaakt maar niet aan het bakje gedacht. Daar zat melk in wat elke keer opgewarmd werd door de koelkast. Stinken....
) en dat was in dat bakje gelopen.
Tieme schreef:Hier ook gehad en dat bleek van het opvangbakje achterop de koelkast te komen.
Er had een tijdje terug melk of yoghurt in de koelkast gelekt en dat was deels via gaatje in koelkast weg gelopen. In het bakje.
Binnenkant koelkast wel schoon gemaakt maar niet aan het bakje gedacht. Daar zat melk in wat elke keer opgewarmd werd door de koelkast. Stinken....

Maar je bent er weer....