Nu zo'n 30 tot 50 meter, was goed te doen naar huis
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
alice0cullen schreef:Mondy schreef:Ik snap niet dat men het risico neemt terwijl t ruim vantevoren is aangegeven... zit daar echt potdicht
Tja er wordt regelmatig een code rood of geel gegeven en meestal waren die niet nodig in mijn ervaring. Mensen nemen het niet meer zo serieus. Of je gaat rijden in een gebied waar het wel meevalt en je rijd zo een mistbank in.
Hier in Deventer is het een tikkie mistig niet genoeg dat ik er niet in durf te rijden.
wittepit schreef:Wat een geluk dat iemand die meneer eruit heeft gehaald!
(en nee verder rijd ik normaliter geen auto in het donker, dit stukje ken ik op m'n duimpje) was verder gelukkig rustig op de weg

lenaa_tje schreef:alice0cullen schreef:
Tja er wordt regelmatig een code rood of geel gegeven en meestal waren die niet nodig in mijn ervaring. Mensen nemen het niet meer zo serieus. Of je gaat rijden in een gebied waar het wel meevalt en je rijd zo een mistbank in.
Hier in Deventer is het een tikkie mistig niet genoeg dat ik er niet in durf te rijden.
Dit.. we hebben afgelopen jaren vaker rood gehad en ik kan mij herinneren dat het vanwege ijzel terecht was (schaatsen op straat) Daarna kwamen er nog 2 dagen met ijzel maar de grote wegen werden toen prima onder controle gehouden. Ze moeten niet zo strooien met die codes.
Nu was ik voor een onbekend stuk niet de weg op gegaan maar mijn vader werd ziek en dat is normaal 8 minuten rijden. Hier viel het ook wel mee tot ik de polderweg afkwam. Jeetje zo weinig zicht heb ik niet vaak gehad. Dus op de zei belijning en Max. 30 gereden maar dat was wel spannend. Normaal rijd ik ook wel binnendoor maar daar is geen verlichting en geen belijning en dat ging gewoon niet. Vooral dat vond ik wel heel eng.