Stofzuiger met veel zuigkracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 15:03

Heb voor nu een nieuw filter besteld voor de stofzuiger die we hebben en dan denk ik dat we gaan sparen voor een goede dyson

Welke dyson hebben jullie en kan die ook met grotere stukjes (konijnenkeutels, hooi, stro) omgaan?

Sclimpre

Re: Stofzuiger met veel zuigkracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:07

De Dyson is een prachtding, maar het blijft een stof-zuiger en geen allesopraper.
Voor konijnenkeutels, hooi en stro zou ik eerder aan een werfstofzuiger denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:10

Liselot schreef:
Heb voor nu een nieuw filter besteld voor de stofzuiger die we hebben en dan denk ik dat we gaan sparen voor een goede dyson

Welke dyson hebben jullie en kan die ook met grotere stukjes (konijnenkeutels, hooi, stro) omgaan?

Als je dit wilt moet je een black and decker animal aanschaffen. Topding, heeft een borstel die dit allemaal naar binnen trekt. Maar, gaat maar een 20 minuten mee.

noordje

Re: Stofzuiger met veel zuigkracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:17

Wij hebben ook een Dyson, maar ik vind het een k**ding :(
Maakt een hoop herrie, maar zuigt voor geen meter.
Ook dat legen van de opvangbak is waardeloos.
Gelukkig hebben we nog een oude Miele met zak en die gebruik in 10x liever.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:29

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:33

Liselot schreef:

Ik heb 2 dysons, en echt niet de goedkoopste.

En heb nu van ellende maar een Bosch met snoer en zak gekocht. En die werkt top! Zuigt als een malle en snoer is lang genoeg. Enige is die zakken. Maar mijn huis wordt tenminste weer (een beetje :+) schoon.

Ook hier 3 katten met houtkorrels in de kattenbak en hoop rotzooi die we van buiten meeslepen (wonen in het bos).

Ik raad Dyson dus echt af. Accu's zijn al vervangen, 1 laad nog steeds niet op en is binnen 20 sec leeg, de ander doet helemaal niks meer als je hem in de lader stopt, filters kun je echt niet goed genoeg schoonmaken, van de grootste is het borstelding onderaan al stuk. Opvangbak openen is bij de grootste ook een uitdaging en lukt vaak alleen met echt grof geweld. Of gewoon niet.

Dikke ellende dus.