Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seltje schreef:Tip van een EHBO'er: de 112 app.
Hopelijk heb je het nooit nodig, maar in een noodgeval kan die 112 app een leven redden door net iets sneller je locatie door te geven dan het telefonisch te moeten uitleggen.
Andere apps waarmee je zelfs zonder iets van voorkennis iemand kan reanimeren is EHBO van het rode kruis.
XxLMMxX schreef:ista schreef:Wunderlist, app om (gedeelde) lijstjes bij te houden en weg te strepen. Helaas gaat deze in 2020 verdwijnen. Iemand toevallig nog andere suggesties (hoofddoel is een gedeelde boodschappenlijst)?
Per wanneer?
Al mijn lijstjes staan hierin...
Dan moet ik ze gaan back uppen
YellowCorn schreef:Voor foto's maken (als je van iets meer instellingen houdt): Musemage
Een filmdagboek, waarbij je elke dag 1 seconde filmt en de app daar automatisch een video van maakt: 1SE
Voor agenda en mail: outlook
Voor als je de naam van een leuk liedje die wordt afgespeeld wilt weten: Shazam
Voor mijn menstruatiecyclus: Cycles (echt ik zweer bij deze app, ideaal!)
Voor muziek: spotify
Voor sportprestatie tracking: Endomondo
Deze zijn wel allemaal op iOS, ik weet van cycles dat 'ie er niet voor android is.
En Shazam en spotify werken goed samen, je kan het gevonden nummer direct in je afspeellijst op spotify gooien
zo kan ik nooit zoek raken in het bos. Hiervoor heb ik overigens ook een kompas app die je coördinaten laat zien. Ik weet hoe lastig het is om in het bos aan de hulpdiensten uit te leggen waar je zit. 4e boom rechts snappen de mensen die het bos kennen misschien, maar hulpdiensten zullen je niet vinden.
SuperAssie schreef:Voor bokkers aan de Duitse grens:
Clevertanken!
Laat je de actuele brandstofprijzen zien in een straal die je zelf kan aangeven. Ideaal.
Thats_Me schreef:SuperAssie schreef:Voor bokkers aan de Duitse grens:
Clevertanken!
Laat je de actuele brandstofprijzen zien in een straal die je zelf kan aangeven. Ideaal.
Top tip! Vandaag ruim 7,50 op een tank bespaard en een nieuwe tankstation gevonden vlakbij het werk waar ik tot deze app het bestaan niet van wist.