Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) schroefboor via mp gescoord, beetje zoeken en je vindt voor een nette prijs zo'n apparaat. Twee accu's erbij. Echt heel erg afgeragd kan een schroefboor niet zijn..
BMHP schreef:rina schreef:Wij hebben een DeWalt accuboormachine voor het gewone werk. En dat ding kan heel wat hebben. Maar echt gaten boren in muren pakken we toch een echte boormachine met kabel. De DeWalt heeft geen koolborstels meer, en dat schijnt een behoudt voor je machine te zijn. Ik gebruik em ook met aanschroeven van isolatoren ed.
Aan borstelloos hangt een prijskaartje, noem ik voor professioneel gebruik of veelvuld gebruik. Zijn steeds meer merken die hun proffesionele machines er mee uitrusten. voordeel veel langere levensduur.
Bij accuboormachines heeft de accu niet het eeuwigeleven.
van B&D en Bosch machines weggegooid ivm accu problemen.
Mijn metabo functineerd na 7 jaar nog steeds.
). Zo duur zijn die dus ook niet meer. Nr 1 is iets van 10 a 12 jaar meegegaan. En echt door ons misbruikt. Die heeft in zijn leven 2 nieuwe accu's gehad, dus ook dat valt best mee.
En dat is lastig met steen. Door metaal gaat hij wel als door de boter. Heb al gaten in een 5 mm metalen H-profiel geboord.