Kerstpakket voor minderbedeelde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:58

MarlindeRooz schreef:
Wat intens lief van je TS!!! Heel erg fijn dat zulke mensen er zijn!

Misschien iets van een sieraad of een bon daarvoor?

Dit is ook wel een goede! Één paar oorbellen van de action / kruidvat bv. Gok dat ze daar super trots mee rond zou lopen

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 09:41

GUSTIxBILL schreef:
Huishoudproducten heeft ze momenteel in overvloed dankzij een donatie die binnen de groep is gedaan. We hebben contact gehad met de beheerder van de groep die haar goed kent.

We hebben dus een doos pampers gehaald
En voor haar bovenop het voedselpakket met standaard dingen (krakotten, beschuiten, wraps, ...) ook wat “luxere” dingen in gedaan zoals popcorn, chips, sausjes, groenten. Ze eet graag gezonder in de maten van het mogelijke, maar toch ook klein zakje snoepgoed ingedaan. Al is het maar voor af en toe naar de kinderen. Uitdeelzakjes dus
En van haar deo geur een heel pakketje gemaakt van alles wat voor handen was van die reeks:
2 busjes deo, bodyspray, bodycreme en 2 handcreme’s. Jammer genoeg geen douche crème van te vinden.

Voor beide kindjes nog een knuffeltje met fleecedekentje. En voor dochtertje nog een truitje.
En een speelpark om baby’s in te leggen terwijl ze hier zijn. Maar dat blijft wel hier. Dat dat voor mijn nicht haar baby ook gebruikt kan worden.

De bioscoopbon is gekocht en een zelfgemaakte babysit bon zit erbij. Echter in overleg met mama besloten deze pas te geven op het einde van de avond als er een klik is.

We hadden aan haar gevraagd wat ze zelf wou hebben. Maar ze wou niks. Ze voelde zich al bezwaard dat ze mocht komen mee eten. En dit terwijl mama toch altijd teveel kookt...

+:)+ Dat is echt een heel mooi pakket !
Ik denk dat je die mensen een heel gelukkige avond bezorgt.

Punz

Re: Kerstpakket voor minderbedeelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 09:44

Oh echt een súper pakket zeg!
En wat handig om inderdaad te wachten of de klik er is. Heel slim van je moeder!!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 10:54

Sieraden zie ik haar op geen een foto dragen. Dus koop ik dan liever niet.
Moest er een klik zijn kan ik haar nog van die leuke kleinigheidjes halen als ze het toch draagt.
Via granoek ook een vvv bon (principe) in onze buurt gevonden. Dan weet ik dit ook voor volgend jaar.
Nu nog hopen dat het dit jaar bevalt. Maar ik denk het wel :j

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-19 19:56

Ze had tranen in haar ogen.
Dus de avond was zeer geslaagd.
Mijn ouders zijn haar om 18.15 gaan halen en hebben haar pas om 22:30 naar huis moeten brengen omdat het zoontje toen zijn klop kreeg en vervelend werd van vermoeidheid.
Het pakket was ook voor de volle 100% geslaagd.
Voor ons was het voor herhaling vatbaar. En vermoed voor haar ook. Zeker aangezien ze vroeger zelf paarden had en het nu toch enorm mist.
De bon voor bioscoop en opletten wou ze niet accepteren aangezien ze eigenlijk nooit iemand op haar kinderen laat letten. Maar ze vond het wel heel lief en houd het in haar achterhoofd voor wanneer ze klaar is om haar dochtertje los te laten.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 10:34

Fijn om te lezen dat het zo geslaagd was !
Die mevrouw zal nog nagenieten nu ! :D