Ik vind het servies ook serieus niet zo mooi, Oscar, inderdaad een beetje te druk om echt te gebruiken. En servies om alleen maar meer te zetten is toch wel een beetje suf. Het lijkt me dan ook dat je aan 3 complete serviezen wel genoeg moet hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Ooooh, ik ga dit topic direct volgen! Ik heb meerdere verslavingen, lees: Rituals, the body shop, blond Amsterdam. Maar eindelijk niets meer nodig. Laat nu morgen de sale van de Rituals in de winkel starten. Great
Oscar schreef:Goed idee om dit topic te starten, Sheran
Ik wil ook nog wel zeggen dat ik het een lelijk ding vind. Weet niet of het helpt, maar toch......
Zelf heb ik ook iets op het oog. Voor de zoveelste keer iets met servies. Ik heb al 3 complete serviezen en alles ligt vol met zooi van mij, maar ik heb weer wat gezien. Het slaat eigenlijk nergens op want het is blauw en ik heb werkelijk helemaal niks in het blauw en ik hou niet van bloemetjes, maar de streepjes vind ik zo leuk:
[ [url=m/kWlrSk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie biedt?
Oscar schreef:Goed idee om dit topic te starten, Sheran
Ik wil ook nog wel zeggen dat ik het een lelijk ding vind. Weet niet of het helpt, maar toch......
Zelf heb ik ook iets op het oog. Voor de zoveelste keer iets met servies. Ik heb al 3 complete serviezen en alles ligt vol met zooi van mij, maar ik heb weer wat gezien. Het slaat eigenlijk nergens op want het is blauw en ik heb werkelijk helemaal niks in het blauw en ik hou niet van bloemetjes, maar de streepjes vind ik zo leuk:
Wie biedt?
san4nie schreef:Oscar schreef:Goed idee om dit topic te starten, Sheran
Wie biedt?
Van die streepjes word je echt helemaal gek, net zo’n zwembad trechter ofzo. En je kunt niet van meerdere borden tegelijk eten. Zonde van je geld ook, je hebt al 3 mooie serviezen, geniet daarvan.
Ik wil zelf graag een lemieux dekje kopen, iedereen is er zo enthousiast over. Maar ik heb genoeg mooie dekjes. Help!?