Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-19 18:36

Bedankt allemaal! Echt die geit ook _O-

Ik vind het servies ook serieus niet zo mooi, Oscar, inderdaad een beetje te druk om echt te gebruiken. En servies om alleen maar meer te zetten is toch wel een beetje suf. Het lijkt me dan ook dat je aan 3 complete serviezen wel genoeg moet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:41

Seltje schreef:
ik vind dit dekje zeer mooi ... op een PRE, of Lusitano. Maar leg dit toch niet op een simpele bruine KWPN'er ofzoiets....

Een 'simpele' KWPN-er behoeft dit soort kleedjes ook niet.
Die volstaan met een schabrak, zodat je meer ziet van het mooie paard.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-19 18:52

Justme_Lisaa schreef:
Ooooh, ik ga dit topic direct volgen! Ik heb meerdere verslavingen, lees: Rituals, the body shop, blond Amsterdam. Maar eindelijk niets meer nodig. Laat nu morgen de sale van de Rituals in de winkel starten :') . Great :')

Rituals vind ik toch altijd een beetje overrated, het ruikt wel heel erg sterk en iedereen heeft het al. Bovendien niet zo goed voor het milieu om veel douchespullen te gebruiken.

Amado7

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:57

Dat servies. Heel leuk maar zonde van je geld omdat niemand naar je bord kijkt. Ik kijk naar het biefstukje dat er op ligt en mij is werkelijk waar nog nooit opgevallen of iemand mooi servies heeft := Dus zonde om dat voor jezelf te kopen als je nog 3 andere serviezen heb staan!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 19:01

Dat servies! :n Bloemetjes en streepjes passen echt niet bij elkaar. Het is net alsof het twee verschillende serviezen zijn waarvan een aantal delen zijn gesneuveld en uit armoe heb je t maar bij elkaar gevoegd.

Bovendien past de kleur gewoon niet bij bijvoorbeeld een frisse groene salade, het is veel te nadrukkelijk aanwezig terwijl het om het eten zou moeten gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 19:03

Oscar schreef:
Goed idee om dit topic te starten, Sheran :))

Ik wil ook nog wel zeggen dat ik het een lelijk ding vind. Weet niet of het helpt, maar toch......

Zelf heb ik ook iets op het oog. Voor de zoveelste keer iets met servies. Ik heb al 3 complete serviezen en alles ligt vol met zooi van mij, maar ik heb weer wat gezien. Het slaat eigenlijk nergens op want het is blauw en ik heb werkelijk helemaal niks in het blauw en ik hou niet van bloemetjes, maar de streepjes vind ik zo leuk:

[ [url=m/kWlrSk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wie biedt? :D

Ik word heel onrustig van de streepjes, en dan met name die op de borden. Daar wil je toch niet van eten? Wat wil je met vier serviezen? Een servies is genoeg.

Handig topic :))

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 19:50

Oscar schreef:

Ik wil ook nog wel zeggen dat ik het een lelijk ding vind. Weet niet of het helpt, maar toch......

Zelf heb ik ook iets op het oog. Voor de zoveelste keer iets met servies. Ik heb al 3 complete serviezen en alles ligt vol met zooi van mij, maar ik heb weer wat gezien. Het slaat eigenlijk nergens op want het is blauw en ik heb werkelijk helemaal niks in het blauw en ik hou niet van bloemetjes, maar de streepjes vind ik zo leuk:

Van die streepjes word je echt helemaal gek, net zo’n zwembad trechter ofzo. En je kunt niet van meerdere borden tegelijk eten. Zonde van je geld ook, je hebt al 3 mooie serviezen, geniet daarvan.

Ik wil zelf graag een lemieux dekje kopen, iedereen is er zo enthousiast over. Maar ik heb genoeg mooie dekjes. Help!?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 19:56

Mooi topic! Die hou ik in de gaten :D

Ik sluit me aan bij de voorgangers voor wat betreft het servies :j De kleur is nogal afleidend van het eten en met 3 serviezen heb je eigenlijk al genoeg :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:12

san4nie schreef:
Oscar schreef:

Van die streepjes word je echt helemaal gek, net zo’n zwembad trechter ofzo. En je kunt niet van meerdere borden tegelijk eten. Zonde van je geld ook, je hebt al 3 mooie serviezen, geniet daarvan.

Ik wil zelf graag een lemieux dekje kopen, iedereen is er zo enthousiast over. Maar ik heb genoeg mooie dekjes. Help!?

Foto?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 20:19

Idd als je al zoveel servies hebt niet doen!

Servies gaat ook super lang mee. Dus is zonde :D

Geen nieuw dekje kopen als je er nog genoeg hebt!!

Heb in het verleden ook last gehad van verzamel woede wat Dekjes, schoenen etc betreft.
Ik mag niks nieuws kopen van mezelf voordat ik bijna alles versleten heb.
Dus ik hoef voorlopig niks nieuws te kopen :=

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:11

Dat sjabrak is echt niks nee. Sowieso voor wedstrijden echt wit ipv deze tint. En dan die punt met dat lelijke bruine vlak.

Dat servies is ook een no go...tenzij je nog wel eens eters krijgt die je zo snel mogelijk weer de deur uit wil hebben na het eten. Dan zou ik hem kopen, want krijg al koppijn met alleen al even de foto bekijken, laat staan dat je een maaltijd lang er naar moet kijken. Gegarandeerd dat de gasten snel vertrekken met flinke hoofdpijn. Maar vindt je je dinergasten aardig en zo; niet doen, laat lekker in de winkel staan.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:27

Een mooi dekje, maar niet voor in de ring in mijn optiek. Ik kan helaas wel uit eigen ervaring melden dat dit dekje ondanks dressuur uitvoering bijna een veelzijdigheidsbochel heeft aan de voorkant.
(En ja, dit dekje ligt hier op een donkerbruine NRPS rijpaard :o )

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 21:43

Als het servies nou de kleur en het motief van dat dekje had, werd het interessant }:)

Nu zijn ze het beide net niet.

(PS dat dekje hoort natuurlijk gewoon op mijn Lusitano <<) )

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:03

Misschien moeten we dan het servies op het paard leggen en het dekje op mijn tafel? :))

Bedankt voor jullie hulp, ik ga het niet doen. Weg ermee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-19 22:30

Yaaay you go Oscar! *\o/*

Wat is er zo bijzonder aan een LeMieux-dekje?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:31

+:)+ mission accomplished

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:35

Ooooh wat een briljant topic!! Dit heb ik nodig ik combinatie met het low/no buy topic zodat ik eindelijk mijn spaarrekening weer kan reanimeren! :=

Dat dekje vind ik oprecht foeilelijk dus das wel heel simpel :+

Dat servies trouwens ook, zo'n servies waarvan ik denk wie kóópt dat soort dingen. Wat anderen hier al zeiden, net of het er 2 door elkaar zijn én er zijn zie ik meer mensen die hoofdpijn krijgen van die streepjes, die bloemen zijn op zich nog wel oke als je van oubollig klassiek houdt. :+

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:45

Dat 2 door elkaar vind ik ook niet mooi en ik hou niet van bloemen :n
De streepjes heb ik in het echt gezien (de locale sushiboer heeft deze borden) en het is helemaal mijn smaak niet maar ik vond ze toch mooi. Misschien kwam het door de sushi die erop lag :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:49

Dat zal het zijn, het lag vast aan de sushi die erop lag! Maar dat is vast net zoiets als wijn in Frankrijk, die kan je wel mee naar huis nemen, maar t valt gewoon al-tijd tegen. :))
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 26-12-19 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:54

Niet doen dan, lekker daar laten :))

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:58

Oscar schreef:
Ik heb al 3 complete serviezen [], maar ik heb weer wat gezien.
[] de streepjes vind ik zo leuk:

Misschien moet je eens leren om lekker te koken, dan hoef je de aandacht van het eten niet zo af te leiden middels opvallend servies ~~}> .

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:01

Auw. Je kunt ook te ver gaan he :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:03

Waarom zou je het servies kopen als je het ook bij de sushitent kunt gebruiken? Hoef je het niet af te wassen ook, en opruimen doen ze ook voor je.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:03

Kijk, met jou kan ik praten. Goed plan!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 23:24

Hilli schreef:
Waarom zou je het servies kopen als je het ook bij de sushitent kunt gebruiken? Hoef je het niet af te wassen ook, en opruimen doen ze ook voor je.

Briljant argument _/-\o_ _/-\o_