Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:SVRL schreef:Mijn ex was manipulatief en agressief en ik kwam net uit een relatie met een andere agressieve man. Gezamelijke kenissen vonden het niet nodig om mij te waarschuwen voor mijn ex, maar hebben wel tegen hem gezegd dat hij mij, gezien mijn verleden, netjes moest behandelen. Heeft ie niet gedaan, heb echt afgezien met hem. Hadden mijn kennissen verteld wat voor iemand hij was, had ik nooit een relatie met hem begonnen. Ik ben dan ook voor moeien.
Maar je was al volwassen, had al een verleden en bent ook niet weggegaan toen het slecht ging?
SVRL schreef:Mijn ex was manipulatief en agressief en ik kwam net uit een relatie met een andere agressieve man. Gezamelijke kenissen vonden het niet nodig om mij te waarschuwen voor mijn ex, maar hebben wel tegen hem gezegd dat hij mij, gezien mijn verleden, netjes moest behandelen. Heeft ie niet gedaan, heb echt afgezien met hem. Hadden mijn kennissen verteld wat voor iemand hij was, had ik nooit een relatie met hem begonnen. Ik ben dan ook voor moeien.
Anoniem schreef:SVRL schreef:Mijn ex was manipulatief en agressief en ik kwam net uit een relatie met een andere agressieve man. Gezamelijke kenissen vonden het niet nodig om mij te waarschuwen voor mijn ex, maar hebben wel tegen hem gezegd dat hij mij, gezien mijn verleden, netjes moest behandelen. Heeft ie niet gedaan, heb echt afgezien met hem. Hadden mijn kennissen verteld wat voor iemand hij was, had ik nooit een relatie met hem begonnen. Ik ben dan ook voor moeien.
Want jij had daar naar geluisterd vanaf je roze wolk?
Dit zijn zaken waar je je niet mee moet bemoeien.
Wat voor hun werkt, werkt.
SVRL schreef:Ja, daar had ik naar geluisterd. Ik was niet onmiddellijk een stel met die man, heb even de kat uit de boom gekeken. Had iemand mij tijdens die periode gezegd hoe agressief mijn ex kon zijn, dan had ik hem nooit een kans gegeven. Ze zijn pas open tegen me geweest, nadat ik er een punt had achter gezet en al een hele boel ellende had doorstaan.
Marocje schreef:Jeetje, wat veel mensen vinden het stoken? Ik zou het wel graag horen? Als ik net iemand heb leren kennen, en ik zou afspreken met een oude vriendin/kennis, zou ik het fijn vinden te horen dat die mijn nieuwe vriend kent en wat de ervaringen zijn. Het is dan aan míj wat ik ermee doe, je hoeft me ook geen advies te geven.
Maar achteraf horen als het niet goed blijkt te zijn gegaan, dat een ander dit wel kon voorspellen, zou ik echt heel naar vinden.
MarcoBorsato schreef:Maar in deze situatie, TS vindt haar bazig, haar ex heeft een boekje open gedaan, kun je toch helemaal niet stellen dat ze een vreselijke partner is? TS hoort ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou daar dus helemaal niet tussen gaan zitten. Dat het met de vriend van TS niet werkte zegt toch nog niks over haar volgende relatie?
Als je de ex van mijn partner vraagt hoe ze over mijn partner denkt lusten de honden daar ook geen brood van. Ik vind het juist een hele fijne man.