Wat heb jij gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:02

Een apple watch :+

Vriend heeft gekregen: een wireless oplader voor 2 mobielen een apple watch, een tripod en de Lego Apollo Saturn V

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:03

Wij halen altijd cadeaus hier voor elkaar met een max bedrag.
Ik heb mijn broer en vriendin een dinercadeaubon gegeven, jongere broer een figurine die hij spaart en al langer zocht en mijn jongste broer een steam gift card. Moeder kreeg een boek die ze graag wilde en mijn vader spaart de Suske en Wiske strips dus daar heeft ie er 10 van gehad om weer lekker te lezen!

Ik zelf heb rituals foam en haarshampoo gekregen, een straatnaambord voor op mijn konijnenhok (dus eigenlijk voor de konijnen :P), een doosje merci, 2 lekkere warme fleece huispakken, een half oudejaarslot, een nintendo e-shop gift card, een milka doos met 30 van die chocolaatjes (oef!) en ik heb van mijn moeder nog een muziekdoosje gekregen met een lieve tekst erin. <3

Janine1990

Re: Wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:11

Ik heb mezelf een Rituals kalender gegeven in 2D :D

Op Sinterklaasavond kwam ik uit de douche toen de deurbel ging... Dus die heb ik laten gaan... Was wel achterdochtig toen er niet een tweede keer gebeld werd... Dus toen ik beneden kwam de deur geopend en daar lag een zak vol cadeautjes... Iets wat ik eigenlijk elk jaar doe met Sint of Kerst... :+
Daarin zat een hele mooie glazen kerstbal met een echte orchidee, een Mindfulness scheurkalender voor 2020, twee soorten verse thee, theemannetjes, een heerlijke geurkaars en chocola :~

En zelf heb ik met kerst nog deurtje gebeld. Mijn ouders beide een lekkere douchegel, en elk een weckpotje met nesquick choco en marshmallows.
Mijn zusje en zwager allebei hetzelfde en voor mijn neefje een drinkbeker van Paw Patrol, glow in the dark sterren en voor mijn nichtje van twee maanden een gehaakte flamingo bijtring.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:26

Een Samsung s8 van mijn man, een wollen sjaal, een hoesje voor om mijn nieuwe telefoon, een cadeaubon voor de bloemenwinkel, 8 paar sokken en mascara van Estee Lauder

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:30

Een broodbak machine!

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:35

Spullen voor ons eigen huis! Ik ga namelijk eind januari het huis verlaten. Een badkamermeubel gekregen met douchebenodigdheden. En nog geld om iets voor mezelf (of hoogstwaarschijnlijk het huis :+ ) te kopen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:41

Sportkleding, van mn ouders, Super fijn!
Van mijn zusje een steentje voor mijn melano armband en van schoonouders en schoonzusjes geld zodat ik zelf nog nieuwe sportkleding/schoenen kan aanschaffen

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:15

Een grote pot Rituals body creme geur Sakura, douche gel to foam van Rituals of Sakura, een douchefoam Rituals of Holy, als je de knop indrukt komt het eruit als een roos. En dan nog twee hertengeweien voor de honden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:19

_San87_ schreef:
Een grote pot Rituals body creme geur Sakura, douche gel to foam van Rituals of Sakura, een douchefoam Rituals of Holy, als je de knop indrukt komt het eruit als een roos. En dan nog twee hertengeweien voor de honden.

Ik vond het er anders uit komen... ~~}>

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:23

Janine1990 schreef:
_San87_ schreef:

Ik vond het er anders uit komen... ~~}>

Ja, in de praktijk lijkt t op een ontplofte anus. Maar het idee is leuk en de foam ruikt heerlijk :D.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:24

Rituals, lekker masker en parel oorbellen.....Super blij :o
Mijn man deed geheimzinnig en dit was zijn verrassing, heel lief!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 23:37

Heerlijk om jullie blije berichten te lezen.
Pinda dipje laat je nog weten wat het was?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:41

Maddy_Paola schreef:
Een verschrikkelijke verkoudheid in mn eerste vrije weekend sinds heel lang, heb ik een keer 4 dagen vrij, ben ik zo benauwd en alles dat ik alsnog niets kan doen, jeej vpor mijn cadeau :roll:

Ik kan er over mee praten! Ik loop vrij veel stage in de week en ga daarnaast 2 dagen naar school. Nu ben ik een paar dagen vrij en ziek geworden met kerst.... keelpijn , koorts , koud en dan weer warm en last van mijn spieren in mijn nek en borst en kaken en natuurlijk ontzettend moe. Typische koorts en verkoudheid voor mij. Eigenlijk loop ik er al weken tegen aan maar steeds knapte ik weer op maar nu breekt het dan toch echt door.

--
Ik heb van de kerstman een cd van Pink Floyd gekregen en twee LEGO pakketjes. Vind LEGO gewoon leuk om in elkaar te zetten vermaak mij er prima mee.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:48

Wij doen niet aan kadootjes met kerst, maar heb mezelf toch een nieuwe cap kado gegeven. O:)

Afbeelding

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:53

Blond beker, douchegel, 30 seconds, rituals pakket, epplejeck cadeaubon, fashioncheque en een cadeaubon van srprs.me.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:02

Wij doen normaal niet aan kerst cadeautjes.
Maar gister avond toen ik thuis kwam toch een kado van mijn vriend een Apple Watch 5 roze, echt super blij mee. Hij heeft zich zelf een iPad mini kado gedaan .

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:06

4 december te horen gekregen dat ik vanaf 5 december onverwacht voor onbepaalde tijd vakantie zou krijgen :Y)
5 december was mijn laatste werkdag... die zag ik totaal niet aankomen..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:37

DJZ schreef:
4 december te horen gekregen dat ik vanaf 5 december onverwacht voor onbepaalde tijd vakantie zou krijgen :Y)

Dat is wel echt heel weg klote... :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:47

Een hoop gezeik aan mijn hoofd en mijn moeder heeft traditiegetrouw veels te veel geld naar mijn rekening over gemaakt. Dus na drie koningen, als hier de uitverkoop begint, maar eens naar nieuwe trailschoenen kijken.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:49

Vandaag de eerste ronde kerst gehad bij mijn eigen familie, morgen bij de schoonfamilie. Maar een panterprint portemonnee met een bijpassende wollen muts en een prachtig dekbed van Rivera Maison. Alle drie dingen waar ik ontzettend blij mee ben :D

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:50

Wij deden dit jaar geen kado's, doen iets met oud en nieuw.

Wat ik wel heb gekregen is veel gezelligheid en dat is wat telt voor mij :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:51

Wij doen morgen kado's. Ik denk dat er 50 kados onder de boom liggen.

KLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:51

Parfum, kadobon, nieuwe jas, geld en een veulen **\O/** heb mezelf nog een veulen erbij kado gedaan.
Op mijn werk, 2 kerstpakketten en geld.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 00:54

Joanne1987 schreef:
DJZ schreef:

Dat is wel echt heel weg klote... :(:)

Op het moment dat ik dat bericht kreeg idd wel... nu denk ik.. ach ff helemaal niks.. januari kijk ik wel weer verder :D

Wel leuk om van anderen te lezen wat jullie allemaal hebben gekregen :j

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 01:01

Hier verwend door man en kinderen.. (andersom ook)
3 geurtjes, 2 mooiehorloges, ze konden niet kiezen , 2 oogschaduw palletes, heerlijke douchegels en leuke kerstfiguurtjes voor in de kerstboom. Die krijg ik al een paar jaar van mijn zoon. Hij zoekt steeds leuke figuurtjes of ballen voor mij.

Wij doen niet aan sinterklaas, en zodra de boom staat(eind november) komen er pakjes onder.

Mijn man is slager, en heeft het in deze periode altijd erg druk.
De kerst is voor ons echt voor ons viertjes. We doen heerlijk niks, behalve uitwaaien aan het strand als het weer het toelaat.
Laatst bijgewerkt door Florale op 26-12-19 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt