Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bride2Be schreef:Dat van die achternaam dat wist ik niet, dat is al een hele geruststelling.
Bride2Be schreef:verootjoo schreef:Ik zou even kritisch kijken waar dit vandaan komtIs het echt alleen die naam en het feit dat hij dan je man wordt? Of zit er meer achter?
Ik heb af en toe last van bindingsangst, getrouwd zijn voelt denk ik voor mij als 'niet meer weg kunnen'. Terwijl ik juist niet meer weg wil, ik wil met hem oud worden. Samen grijs en strompelend achter een rollator lopen. Hem verzorgen als hij ooit misschien ziek wordt, tot de dood ons scheidt...
Ik heb mijn gevoelens vorige week aan hem verteld en hij heeft er veel begrip voor (zo niet dan was trouwen sowieso van tafel). Hij heeft dat benauwde gevoel niet.
Dat van die achternaam dat wist ik niet, dat is al een hele geruststelling.

Man klinkt zo volwassen, hoewel ik het steeds vaker ga zeggen nu. Eigenlijk het enige wat anders is is dat ik nu een ring heb die ik vaak omdoe (niet eens dagelijks ivm werk, zelfde voor hem).
nergens voor nodig om te trouwen
Nielojram schreef:Wordt hier serieus een goedgekeurd schaduwaccount voor aangemaakt?
TS, succes met je keuze.

Avalanche81 schreef:Wauw.....
Ik snap TS best, ik krijg het ook benauwd bij de gedachte aan trouwen, maar ik vind mijn lief er niet minder leuk om
Waarom is dat erg? Overigens, als er veel mensen zo reageren snap ik wel dat iemand een schaduw account wil.
poes schreef:In België is trouwen nog steeds het meest waterdicht qua bescherming. Dat krijg je hier met wettelijk samenwonen niet precies zo goed voor elkaar.