Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
S8903N schreef:san4nie schreef:Een Toyota starlet. Aanschaf is makkelijk binnen je budget. Goedkoop in verzekering, belasting, onderhoud en vrij zuinig.
Voor dat budget heb je geen luxe bak, en is er inderdaad ook een hoop troep te koop. Maar ook genoeg goeds. Mijn starlet is nooit wat mee, behalve gewoon normaal onderhoud.
Liefde voor de Starlet! Heb er zelf ook een uit ‘94 en het ding start altijd! Op een keer een lampje vervangen na is er dan ook nooit wat mee. Overal waar ik kom bij autobedrijven krijg ik altijd ode aan mijn koektrommel, blijft leuk

nienke_layla schreef:Ikzelf heb 4 jaar geleden m’n Ford Ka gekocht uit 2004, ontzettend degelijke auto's en persoonlijk vind ik ze er ook nog leuk uitzien. Ook heel goedkoop in gebruik! Ik was er 1200 voor kwijt bij een garage, maar heb ze bij menig andere garages ook voor minder zien staan. Ik denk dat als deze op is ik er gewoon weer eentje ga aanschaffen.
p.s er past ook veel in! ik kan er minprincipe op de achterbank en de kofferbak 5 pakken vlas in kwijt als ik ze goed neerzet. Dus ook nog eens ontzettend handig
. Je kan er prima 130 mee rijden, is vrij zuinig en kost niet veel in de wegenbelasting. Ding heeft al bijna 300.000 km gereden maar ziet er aan de onderkant en motorisch nog super uit. Mijn vader heeft vrij veel verstand van auto's en is zelf ook heel erg fan van Toyota omdat hij het gewoon degelijke auto's vindt. 

. Prima model vind ik zelf laran schreef:san4nie schreef:Een Toyota starlet. Aanschaf is makkelijk binnen je budget. Goedkoop in verzekering, belasting, onderhoud en vrij zuinig.
Voor dat budget heb je geen luxe bak, en is er inderdaad ook een hoop troep te koop. Maar ook genoeg goeds. Mijn starlet is nooit wat mee, behalve gewoon normaal onderhoud.
Onverwoestbaar die dingen![]()
Mijn vader kocht een toyota corolla uit 97 voor mij toen ik mijn rijbewijs had gehaald, met het idee dat ik daar mooi 1 of 2 jaar in kon rijden. Nu 6 jaar later en 335.000 op de klok rijd het nog altijd![]()
Ieder jaar voor een paar tientjes door de keuring, nooit gekke dingen. Top auto

) een daihatsu sirion. Perfect beginnersbotsautootje. Heb hem nu 6 jaar, en alleen de accu is vervangen
Hij begint nu tegen zijn einde aan te lopen, maar autootje is nu 20 jaar oud, en ben er niet altijd even zuinig meegeweest.
), en 20 euro aan wegen belasting per maand
kiertje22 schreef:nienke_layla schreef:Ikzelf heb 4 jaar geleden m’n Ford Ka gekocht uit 2004, ontzettend degelijke auto's en persoonlijk vind ik ze er ook nog leuk uitzien. Ook heel goedkoop in gebruik! Ik was er 1200 voor kwijt bij een garage, maar heb ze bij menig andere garages ook voor minder zien staan. Ik denk dat als deze op is ik er gewoon weer eentje ga aanschaffen.
p.s er past ook veel in! ik kan er minprincipe op de achterbank en de kofferbak 5 pakken vlas in kwijt als ik ze goed neerzet. Dus ook nog eens ontzettend handig
Mijn zus wilde ook heel graag een Ford Ka, die heeft ze uiteindelijk ook gekocht maar het was heel goed zoeken (bij de oudere Ka's) naar een met een degelijk carrosserie. De meeste waren van onder helemaal doorgeroest. Ik weet niet of dat misschien een slechte serie was maar het viel op dat het bij veel Ka's was.
Zelf heb ik nu bijna een jaar een Toyota Aygo en ik vind het een heerlijk ding!. Je kan er prima 130 mee rijden, is vrij zuinig en kost niet veel in de wegenbelasting. Ding heeft al bijna 300.000 km gereden maar ziet er aan de onderkant en motorisch nog super uit. Mijn vader heeft vrij veel verstand van auto's en is zelf ook heel erg fan van Toyota omdat hij het gewoon degelijke auto's vindt.
)