Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:55

Liesje1611 schreef:
Telt mijn ex ook? -O-

Alleen als je hem ergens gekocht hebt.

poes

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 01:01

Zo goed als alle kattenmandjes.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 01:36

Goh waarschijnlijk super veel! Maar het grootste wat ik me kan herinneren was mijn eerste auto. Een seat arosa 1.0 benzine. Ik wilde die auto helemaal niet en door mijn moeder toch gedwongen om die te kopen. Ik heb er 4 jaar elke dag met een lang gezicht in rond gereden. Bah wat haatte ik dat ding! Ik kom die auto nog wel eens tegen en stond laatst dus te wachten achter mijn oude auto aan het stoplicht en voelde het zo weer borrelen. Dat dat ding uberhaubt nog rond rijdt snap ik ook niet want ik ging er niet zoetjes mee om _O-

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 01:58

poes schreef:

Nou dit ja _O- Als mijn kat dat een blik waardig gunde was het al heel wat.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 06:11

Een wafelijzer: 3 x gebruikt of zo en daarna in de kast gegooid.

De magic bullet via TellSell :+ Ziet er zo handig uit maar is een onding qua hoeveelheden en schoonmaken.

En vast nog meer waar ik nu niet op kan komen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 06:15

Fitzroy schreef:
De magic bullet via TellSell :+ Ziet er zo handig uit maar is een onding qua hoeveelheden en schoonmaken.

Echt? Ik heb de nutribullet (opvolger) en ik gebruik hem dagelijks. Makkelijk schoon te maken en ideaal voor eenpersoonsporties.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:09

Mijn t*ering dure haarstuk, ik ken er gewoon niet aan wennen en voel me enorm ongemakkelijk met dat ding op. Doei geld :evaw:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:20

50% van mijn Ali-Express aankopen :o

en de cursus marketing die al 7 jaar ergens ligt te verstoffen :+

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:25

Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:38

Hoe dan!? Ik ben écht mega blij met m'n dyson... :D

Ik ben in augustus begonnen met een aquarium. Had toen best veel vrije tijd over. Nu ik weer meer werk en m'n paard weer aan het oppakken ben heb ik geeneens tijd om er van de genieten en te onderhouden. Nu dus weer alles de deur uit. Niet alleen zonde van mijn geld, maar achteraf ook van mijn tijd.. Achja, ik vond het wel echt leuk om het op te zetten, daar houd ik t nu maar op... :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:39

Een Huawei tablet gekocht in juni, had ook een Huawei telefoon maar ben een iPad gewend, man man wat een rukding -:(-

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:13

Hahaha heerlijk topic.

Miskopen... euhm, ik ben een beetje verslaafd aan het kopen van kleding. Sommige dingen MOET ik hebben, maar liggen nog als nieuw in de kast. Wantja wil ze nog even nieuw houden voor als de oude versleten zijn :')

En heb 1 paard... maar tussen de 40-50 dekjes. Misschien 10 dekjes ervan gebruikt. Maarja die kleur had ik nog niet :))

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:23

Zo'n 'puntenslijper' voor wortel, komkommer etc,
Leek zo geweldig op de reclame maar werkt niet, dus na 1x gebruiken ligt hij nu al een jaar in de kast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:25

Ehhhh,een Le Creuset lage braadpan gekocht(turquoise), na drie maanden verkocht vond m te zwaar.
Binnen een week gillende spijt. Alleen die dingen zijn duur en het geld groeit bij mij niet op mijn rug.
2 maanden geleden op MP een oranje, zelfde maat en de prijs waar ik mijn blauwe voor verkocht had. :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:33

Mavelle schreef:
poes schreef:

Nou dit ja _O- Als mijn kat dat een blik waardig gunde was het al heel wat.

Die wil ik wel adopteren van jullie hoor... Die mandjes..

Wij hebben echte mandjes-katten! *\o/*

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:40

tyleysmiley schreef:
Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.

Precies dit dus !
De nieuwste dyson stofzuiger gekocht mega duur maar wat een onding .....zuigt erg slecht slaat stukken over en is zo leeg .
Nee absoluut miskoop

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:41

ik dacht een goedkope laptop gevonden te hebben.. maar het blijkt een chromebook, en dat werkt toch even anders dan Windows... moet er heel erg aan wennen. Ik mis mijn bestanden en kan niets ordenen of terugvinden. Achteraf liever wat meer geld uitgegeven voor een 'echte' laptop met gewoon windows.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:50

We kochten zo'n ding voor aan de verwarming, om poes lekker comfortabel te laten liggen, maar poes lag overal behalve daar...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:50

poes schreef:

Mijn kat is dol op zijn mandjes, hij rouleert regelmatig tussen de mandjes om er zeker van te zijn dat alle mandje de aandacht krijgen.

Miskoop: mijn laptop. Wat een waardeloos langzaam ding. Je kunt er alleen een beetje mee tekstverwerken en zelfs dat doet ie langzaam.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:11

M’n Jimmy Choo’s. In de winkel liepen ze heerlijk maar thuis kreeg ik er wondjes van. Nu liggen ze mooi te wezen in de doos -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:11

Die katten issues heb ik ook met mijn gerbils wanneer ik speelgoed voor ze koop. De verpakking wordt mee gespeeld, de labels die eraan hangen wordt mee gespeeld. Het speeltje zelf... Nee, dat is stom.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:12

Mijn eerste auto...
Mijn tweede auto... :') beiden kon ik niks aan doen op dat moment.

Mijn telefoonhoesjes.

Mijn dirt devil stofzuiger (al had ik die gekregen... Na twee jaar blies hij zichzelf op. Ja buiten de garantie! Uiteraard)

Mijn zadel.
Ondanks groen licht van zadelmaker bleef mijn paard als een krant lopen... Nu ander zadel, paard loopt piekfijn.

Mijn wedstrijd shirt...
Bleek toch ruimer dan verwacht.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:23

tyleysmiley schreef:

:') hier heel blij met de Dyson! Staat nooit op de max stand, zuigt prima en kan er m’n hele huis mee doen (net weliswaar, beetje druk om door te werken ghehe). Maar voor je bloeddruk, ik zou gauw een nieuwe stofzuiger kopen hahaha

Wij hebben sinds kort een hond, kochten een mooi kleed passend bij de bank, hartstikke duur.. meneer heeft er nog nooit op gelegen. Tot overmaat van ramp, met Black Friday kloteding voor de helft van het geld {:)-:(

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:28

Selina schreef:
M’n Jimmy Choo’s. In de winkel liepen ze heerlijk maar thuis kreeg ik er wondjes van. Nu liggen ze mooi te wezen in de doos -O-

Je trouwschoenen toch? Die mogen dan ook mooi blijven in de doos, emotionele waarde

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:41

poes schreef:

Hebben ze je nooit verteld dat het de bedoeling is dat je het mandje weggooit en de doos neerzet voor de kat? :+