Asociale oudjes, spill

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:31

Alpha89 schreef:
Lang geleden keer een komkommer laten vallen bij de uitgang van een supermarkt, maar niet 1,2,3 in de gaten. Paar passen verder wel, draai me om en zie zo een oudere vrouw de komkommer gauw in d'r tas stoppen, dus ik loop terug en zeg: hey die komkommer van mij, zou 'm graag terug willen. Zegt ze: "ik weet niet waar je het over hebt, heb helemaal geen komkommer!" Ik: "nou, zeker wel. Ik zag het in de tas verdwijnen". Zij: "echt niet!" En ze ging er als een haas vandoor. Ik riep nog even na: nou, veel plezier met je 50 cent dan! :')
En zo nog tal van voorbeelden die ik ff niet meer weet, haha.

Dit verzin je toch gewoon niet :') _O- _O-

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:33

Alpha89 schreef:
Lang geleden keer een komkommer laten vallen bij de uitgang van een supermarkt, maar niet 1,2,3 in de gaten. Paar passen verder wel, draai me om en zie zo een oudere vrouw de komkommer gauw in d'r tas stoppen, dus ik loop terug en zeg: hey die komkommer van mij, zou 'm graag terug willen. Zegt ze: "ik weet niet waar je het over hebt, heb helemaal geen komkommer!" Ik: "nou, zeker wel. Ik zag het in de tas verdwijnen". Zij: "echt niet!" En ze ging er als een haas vandoor. Ik riep nog even na: nou, veel plezier met je 50 cent dan! :')
:')
Een topic naar mijn hart, héerlijk

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:33

Alpha89 schreef:

Dit meeen je niet _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:34

Oh ja en ze zijn LEVENSGEVAARLIJK in de auto. Maar echt.

Heb 10 keer liever te doen met een petje in getunde Golf dan met Bep en Harry in de Opel Astra.

Anoniem

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:36

En 30 rijden op een 70 baan...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-19 16:36

Alpha89 schreef:

En dan ook echt een gebutste komkommer... :')

Mars schreef:

Heb 10 keer liever te doen met een petje in getunde Golf dan met Bep en Harry in de Opel Astra.

Ik heb een Slopel Astma Y;(

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:36

Mars schreef:

Suzuki Wagen R+ :)) :D

Alpha89 schreef:

Neeeeeee..... :') _O-

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:37

Ik werk horeca en heb me zo vaak er aan gestoord, maar nu kan ik nergens meer op komen :') Ik denk nog even na!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:38

Ik kijk altijd de rijdende rechter en het zijn altijd de ouderen die iets 'altijd' al zo doen en niet willen/ kunnen veranderen.

Laat staan dat ze de hele dag door niks beters te doen hebben dan de buren in de gaten houden.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:40

Een x in de Lidl..
Ik had de laatste 2 gourmetpakketten en een oudere vrouw vroeg (toen ik ze al in de kar had liggen) of ik er wel 2 nodig had en of zij er dan niet eentje mocht hebben.
Ik zei, nee sorry heb ze echt zelf nodig.

Even later (ik had mij omgedraaid om wat uit de diepvries te pakken) zie ik mevrouw weglopen met 1 van mijn pakketten.
Had ze zo uit mijn kar gehaald.
Ik erachter aan.. zij ontkende in alle staten en ik was gemeen dat ik zomaar voor haar neus de laatste had gepakt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-19 16:41

Onali schreef:
Ik kijk altijd de rijdende rechter en het zijn altijd de ouderen die iets 'altijd' al zo doen en niet willen/ kunnen veranderen.

Laat staan dat ze de hele dag door niks beters te doen hebben dan de buren in de gaten houden.

Ooooh ja...

Ik woonde nog bij mijn ouders, is al jaaren geleden.
Maar die hadden jonge buren, met kinderen in de leeftijd van 0-5 ofzo, toen nog 2, intussen zijn er 3.
Anyhow, buurvrouw werkte altijd verderop in de straat en begon om 8 uur. Maarja, toen kwamen er kids, dus die moesten naar BSO/PSZ/KDV whatever... Dus deed ze dat eerst en dan fietste ze rond 8.10/8.15 voor haar huis langs (en die van de andere oudere buren) naar haar werk.
Daar is ze dus werkelijk op aangesproken door de buren he!! Dat ze elke dag te laat op haar werk kwam.

Jammer genoeg zaten ze 's avonds niet meer te loeren, want eens per week ging ze ook gewoon 's avonds werken (administratie).

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:41

Vooral voordringen zijn ze erg goed in, waarom hebben ze altijd haast behalve op de snelweg?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-19 16:42

moonsparkle schreef:
Vooral voordringen zijn ze erg goed in, waarom hebben ze altijd haast behalve op de snelweg?

Toevoeging: Tussen 6 en 8 's ochtends....

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:43

Brainless schreef:
Een x in de Lidl..
Ik had de laatste 2 gourmetpakketten en een oudere vrouw vroeg (toen ik ze al in de kar had liggen) of ik er wel 2 nodig had en of zij er dan niet eentje mocht hebben.
Ik zei, nee sorry heb ze echt zelf nodig.

Even later (ik had mij omgedraaid om wat uit de diepvries te pakken) zie ik mevrouw weglopen met 1 van mijn pakketten.
Had ze zo uit mijn kar gehaald.
Ik erachter aan.. zij ontkende in alle staten en ik was gemeen dat ik zomaar voor haar neus de laatste had gepakt.

Heb je hem terug gepakt ? :')
Ik zou dus echt stennis hier om maken zo asociaal _O-
Alhoewel ik al meerdere dingen zie waarbij mijn bloed zou gaan koken :roll:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-19 16:44

LukieBradley schreef:
Heb je hem terug gepakt ? :')
Ik zou dus echt stennis hier om maken zo asociaal _O-
Alhoewel ik al meerdere dingen zie waarbij mijn bloed zou gaan koken :roll:

Ik begin ook sterk het gevoel te krijgen dat mijn ervaring vanmiddag wel meeviel...
Echt niet normaal dit allemaal... _/-\o_

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:44

Ik heb ook wel een heftig verhaal. Ik heb een tijdje een beknelde zenuw in mijn arm gehad. Daarmee werkte ik wel gewoon door hoor. Maar ik liep toen voor mijn werk op een beurs, en een oudere vrouw grijpt opeens keihard in mijn zere arm. Ik viel daarop meteen flauw. Terwijl ik daar lag zijn er mensen dwars over me heen gelopen, ook te zien aan de voetafdrukken op mijn kleren..
Toen ik bijkwam was die vrouw er nog steeds, heeft me toen bespuugd en gevraagd of ik me niet schaamde, want ze had wel kunnen vallen :oo .
Laatst bijgewerkt door Sintara op 06-12-19 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:44

En het zijn altijd oudjes die bezig zijn met waar hun auto staat, openbare weg maar zij hebben hun ‘eigen’ plek

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:46

Alpha89 schreef:

Jeetje, belachelijk. Dat is gewoon diefstal -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:46

In België zijn de 1 en 2 centjes nu een week afgeschaft. Betalingen worden afgerond maar je mag ze wel nog gebruiken. Wij waren een kleinigheid gaan eten. Het tafeltje naast ons gaat de oudere vrouw een aanzienlijk bedrag betalen in 1 en 2 centjes. Dat doe je toch niet.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:47

Hahaha maar echt, heb nog vaak gelachen om de komkommerdief :')

Jeetje Brainless :') , die is ook erg. Wonen we niet in hetzelfde dorp? _O-

Mooi topic dit trouwens
Laatst bijgewerkt door Alpha89 op 06-12-19 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:48

Sintara schreef:
Ik heb ook wel een heftig verhaal. Ik heb een tijdje een beknelde zenuw in mijn arm gehad. Daarmee werkte ik wel gewoon door hoor. Maar ik liep toen voor mijn werk op een beurs, en een oudere vrouw grijpt opeens keihard in mijn zere arm. Ik viel daarop meteen flauw. Terwijl ik daar lag zijn er mensen dwars over me heen gelopen, ook te zien aan de voetafdrukken op mijn kleren..
Toen ik bijkwam was die vrouw er nog steeds, heeft me toen bespuugd en gevraagd of ik me niet schaamde, want ze had wel kunnen vallen :oo .

Nee joh -O- Wtf

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:50

DeMolenhoek schreef:
In België zijn de 1 en 2 centjes nu een week afgeschaft. Betalingen worden afgerond maar je mag ze wel nog gebruiken. Wij waren een kleinigheid gaan eten. Het tafeltje naast ons gaat de oudere vrouw een aanzienlijk bedrag betalen in 1 en 2 centjes. Dat doe je toch niet.

Aan de andere kant,hoe moet je er dan afgeraken,bij de bank binnen brengen kost je geld.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:51

DeMolenhoek schreef:

Hier ook wel eens hoor, en dan vooral als je zegt 'kleingeld ben ik altijd blij mee', hopend dat ze hun 2,10 niet met een groen briefje betalen. Ja hoor, allemaal bruine centjes.
Kun je niks van zeggen ook nog hé :+

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:51

Proest, 10 jaar op de bus gereden, kan er ook wel wat over vertellen ja.
Ik vond vooral de oudjes met centen irritant, die kwamen dan met hun strippenkaart de bus in een zeiden: zet je stempel maar goed *knipoog*.
En dan vervolgens boos worden omdat je hem geen half uur vooruit zet.

Oh, en paar weken terug;
Ik ging met de kinderen naar mijn omaatje (die woont in een verzorgingshuis).
Ik rij de parkeerplaats op, staat er een auto echt midden op de pp plaats tussen 2 vrije plekken, dus ik bleef er netjes achter staan in de veronderstelling dat hij ging parkeren. Maar het duurde best lang en ineens zette de oude man zijn alarmlichten aan.
Ik kon er net langs en deed mijn raam open, ik denk ; vraag even of hij pech heeft en of ik kan helpen, maar met dat ik oprijd, begint hij druk, nijdig met zijn handen te gebaren en roept: rij door mens...

Dus ik roep terug; misschien kunt u de auto iets aan de kant zetten zodat ik kan parkeren.
Toen begon hij druk te schreeuwen, maar goed, ik reed door, draaide om en parkeerde voor zijn neus.

Ik stap uit met het idee het los te laten, bleek hij achter mijn auto te staan :+

En hij begint toch te ruziën. Ik bleef heel rustig, (Heb wel gezegd dat je op een gegeven moment erover na moet denken of je nog wel in een auto moet rijden als parkeren al niet meer lukt) maar hij werd steeds bozer, tot hij uiteindelijk "trut" stotterde.

Ik moest lachen en zei dat ik het bijzonder jammer vond dat hij zich verlaagde tot schelden.
Toen zei hij nog 3x trut, waarop mijn zoontje zei; meneer u moet ophouden tegen mijn moeder.
Waarop hij zich op mijn zoontje wilde richten, toen ben ik ertussen gesprongen en heb hem even heel duidelijk verteld dat hij mij best mocht gebruiken als boksbal maar dat wanneer hij zich tot mijn kinderen ging richten ik een stuk minder aardig zou worden.

Toen droop hij af, maar wat een koekwaus. De kindjes hebben het er nog weleens over wanneer we naar oma gaan: die onbeleefde meneer van de parkeerplaats :+
Laatst bijgewerkt door corine1981 op 06-12-19 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:53

Ik heb ook wel eens gehad - toen ik nog achter de kassa zat- een wat wat oudere vrouw me vroeg hoeveel een rood pepertje koste, ik zei: "euh iets van 40 cent ofzo?" Vervolgens pakt ze haar pepertje van de band af, en stopt ze hem zo in d'r tas want die 40 cent hoefde ze niet te betalen toch. >;)