bigone schreef:Ik vind het ook heel apart dat jonge mensen hun armen vol laten zetten met tattoos . Straks kom je in een beroep terecht waarbij dit niet acceptabel is en kun je op je werk altijd met lange mouwen lopen. Maar ieder zijn ding, zou wel naar een hele goede gaan want je wil op je zestigste niet met een treurwilg ipv mooie boom op je arm lopen
Ik heb een hele goede baan
en m'n baas weet van m'n tattoos. Kan ze prima verbergen, en heb toch zonneallergie dus loop bijna altijd met een vest aan hahahaha scheelt veel 
Ik wil ook zeker naar een goede, daarom ook m'n topic. Wil er zeker van zijn dat ik een goeie kies. Heb er een aantal op het oog, maarja tips en verhalen zijn altijd welkom.

Je reageert echt alleen op mensen die iets aan te merken hebben maar volgens mij geef ik je een tip waar je toch echt iets mee zou moeten kunnen en daar reageer je niet op
Je ziet het gewoon steeds meer. Toen ik m’n eerste wou was ik 14 en m’n ouders wouden het absoluut niet. Ze hebben toen tegen mij gezegd dat ik moest wachten tot m’n 18e... dus je raad het al; ik was net 18 en zat al in de stoel bij een tattooshop om m’n eerste te laten zetten
(ik ben eigenlijk nu ook alweer stiekem een beetje aan het rondkijken voor nr 3