Help! Welke tatoeëerder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:07

bigone schreef:
Ik vind het ook heel apart dat jonge mensen hun armen vol laten zetten met tattoos . Straks kom je in een beroep terecht waarbij dit niet acceptabel is en kun je op je werk altijd met lange mouwen lopen. Maar ieder zijn ding, zou wel naar een hele goede gaan want je wil op je zestigste niet met een treurwilg ipv mooie boom op je arm lopen }>

Ik heb een hele goede baan :) en m'n baas weet van m'n tattoos. Kan ze prima verbergen, en heb toch zonneallergie dus loop bijna altijd met een vest aan hahahaha scheelt veel :)

Ik wil ook zeker naar een goede, daarom ook m'n topic. Wil er zeker van zijn dat ik een goeie kies. Heb er een aantal op het oog, maarja tips en verhalen zijn altijd welkom.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:09

Tattoo Richard leeuwarden ben ik zeer over te spreken

Anoniem

Re: Help! Welke tatoeëerder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:10

Marije_1997 schreef:
bigone schreef:
Ik vind het ook heel apart dat jonge mensen hun armen vol laten zetten met tattoos . Straks kom je in een beroep terecht waarbij dit niet acceptabel is en kun je op je werk altijd met lange mouwen lopen. Maar ieder zijn ding, zou wel naar een hele goede gaan want je wil op je zestigste niet met een treurwilg ipv mooie boom op je arm lopen }>

Ik heb een hele goede baan :) en m'n baas weet van m'n tattoos. Kan ze prima verbergen, en heb toch zonneallergie dus loop bijna altijd met een vest aan hahahaha scheelt veel :)

Ik wil ook zeker naar een goede, daarom ook m'n topic. Wil er zeker van zijn dat ik een goeie kies. Heb er een aantal op het oog, maarja tips en verhalen zijn altijd welkom.

Ben je nou uit op discussie of zoek je tips? :+ Je reageert echt alleen op mensen die iets aan te merken hebben maar volgens mij geef ik je een tip waar je toch echt iets mee zou moeten kunnen en daar reageer je niet op :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:10

AfricanLady schreef:
Tattoo Richard leeuwarden ben ik zeer over te spreken

Zou je miss pb willen doen met jouw resultaten en ervaring ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:12

Annet_dottie

Sorry dat ik niet per direct op alles en iedereen reageer. Ik lees alles echt wel door. Dankjewel.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:13

bigone schreef:

Zo'n vreselijke dooddoener dit... Mijn arm staat heeeelemaal vol, nog nooit commentaar op gehad en ik werk in mijn huidige en vorige baan voor de overheid ;)
Laatst bijgewerkt door bliksemflits op 05-12-19 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:16

Inderdaad een dooddoener, 'wat nou als je bejaard bent'.. Tja even serieus, of je nu 80 bent met of zonder tattoos, Doutzen Kroes ben je dan sowieso niet meer hoor :=

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:27

Ik heb geen tips voor je TS. Maar ik wil alleen even zeggen dat ik oprecht vind dat je keurig reageert op de vele zure en vervelende reacties hier.

En @Mars; _/-\o_ :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:31

neetoch schreef:
Ik heb geen tips voor je TS. Maar ik wil alleen even zeggen dat ik oprecht vind dat je keurig reageert op de vele zure en vervelende reacties hier.

Ondanks dat je geen tips hebt toch heel erg bedankt voor je reactie :) Ik probeer al het negatieve maar wat te vermijden, is beter voor me. Zit de laatste tijd namelijk wat in de knoop, letterlijk en figuurlijk. :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:31

Ik heb de mazzel dat mijn artiest in Den Haag zit en ik dichtbij woon. Maar al.zou ik verder weg wonen, ik heb het er voor over :j

Het is ook maar net waat je je prioriteiten legt en wat je belangrijk vind. Ik zou toch je vraag nogmaals herhalen in het tattoo topic of zoeken via de zoekfunctie. Daar heb je nameljjk meteen de juiste mensen die je waarschijnlijk een goed advies kunnen geven.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 15:10

witroosje schreef:
bigone schreef:

Zo'n vreselijke dooddoener dit... Mijn arm staat heeeelemaal vol, nog nooit commentaar op gehad en ik werk in mijn huidige en vorige baan voor de overheid ;)

Ja en nee .. tegenwoordig is het niet zo’n taboe meer als vroeger. Als je nu bv op het strand loopt dan kan je beter de mensen zonder tattoo gaan tellen dan de mensen met een tattoo :D Je ziet het gewoon steeds meer. Toen ik m’n eerste wou was ik 14 en m’n ouders wouden het absoluut niet. Ze hebben toen tegen mij gezegd dat ik moest wachten tot m’n 18e... dus je raad het al; ik was net 18 en zat al in de stoel bij een tattooshop om m’n eerste te laten zetten :D ik werk in een winkel en toen was het zeker niet toegestaan dat ie zichtbaar zou zijn. Nu tegenwoordig word er niet moeilijk over gedaan bij ons op het werk en heb ik een 2e laten zetten op m’n hele binnenkant van m’n onderarm..zolang er maar geen “naakte lichaamsdelen” zichtbaar op getatoeëerd zijn :P (ik ben eigenlijk nu ook alweer stiekem een beetje aan het rondkijken voor nr 3 :D )
Maar ik weet ook dat er nog steeds wel bedrijven zijn waar ze niet willen dat je met zichtbare tattoos rondloopt.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:35

neetoch schreef:

De vele zure reacties? Heb 2 gezien die minder zijn .. maar verder gewoon normale en verbaasde reacties ;)
Die allemaal gegeven worden in positieve zin voor ts.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:47

Ts heeft helemaal geen moeite met mijn opmerking, sommige anderen blijkbaar wel. Iedereen moet gewoon zelf weten hoe hij/zij er uit wil zien, vind zelf tattoos gewoon minder, dat mag ook. Soms kijk ik naar voetbalwedstrijden en dan is het net of er alleen maar Maori's rondlopen. Maar in het geval van Maori's en sommige andere stammen komt het nog van vroeger uit en ik snap gewoon de drive niet om je lichaam te versieren met iets zo permanents, piercings enz kun je nog weglaten, dit is toch echt voor altijd.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:52

bigone schreef:

Huh, heb er even overheen gelezen dat TS zei "Bigone, ventileer alstjeblieft je mening over tattoo's bij jonge mensen vanuit werk- en uiterlijksperspectief" :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:56

Liesje1611 schreef:
bigone schreef:

Huh, heb er even overheen gelezen dat TS zei "Bigone, ventileer alstjeblieft je mening over tattoo's bij jonge mensen vanuit werk- en uiterlijksperspectief" :roll:

Ach ieder z'n ding, ieder z'n mening en dat respecteer ik! Mij maakt het echt niet uit hoor, krijg regelmatig te horen wat ik mezelf wel niet aan doe met die tattoos. Hahaha, voornamelijk oudere mensen, maar ook jonge kinderen. Ben het wel wat gewend.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:58

bigone schreef:
Ts heeft helemaal geen moeite met mijn opmerking, sommige anderen blijkbaar wel. Iedereen moet gewoon zelf weten hoe hij/zij er uit wil zien, vind zelf tattoos gewoon minder, dat mag ook. Soms kijk ik naar voetbalwedstrijden en dan is het net of er alleen maar Maori's rondlopen. Maar in het geval van Maori's en sommige andere stammen komt het nog van vroeger uit en ik snap gewoon de drive niet om je lichaam te versieren met iets zo permanents, piercings enz kun je nog weglaten, dit is toch echt voor altijd.

Hier vraagt toch helemaal niemand om? Enkel omdat je een mening ergens over hebt, wil niet zeggen dat je die ook overal moet verkondigen. Doe even normaal.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:01

bigone schreef:

...En way voegt dit toe in dit topic? Prima dat jij dat vind, daar heb ik geen problemen mee. Maar hier wordt nergens om gevraagd en in dit geval dus totaal niet relevant om je meningen te verkondigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:04

__Sannne schreef:
bigone schreef:

Hier vraagt toch helemaal niemand om? Enkel omdat je een mening ergens over hebt, wil niet zeggen dat je die ook overal moet verkondigen. Doe even normaal.

Maar dat geldt ook voor daar dan weer wat van vinden en daar vervolgens ook weer wat van vinden... dus ach. Ik vind de toon van bigone helemaal niet naar, die geeft gewoon een mening, pas bij jouw bericht wordt het nu onaardig. Dus wie is dan degene die zorgt dat het niet meer "normaal" is? Jij zelf. ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:14

Anoniem schreef:
Maar dat geldt ook voor daar dan weer wat van vinden en daar vervolgens ook weer wat van vinden... dus ach. Ik vind de toon van bigone helemaal niet naar, die geeft gewoon een mening, pas bij jouw bericht wordt het nu onaardig. Dus wie is dan degene die zorgt dat het niet meer "normaal" is? Jij zelf. ;)

Ben blij voor je dat jij de logica achter jouw eigen bericht lijkt te begrijpen. ;) Creatief wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:15

__Sannne schreef:
Anoniem schreef:

Ben blij voor je dat jij de logica achter jouw eigen bericht lijkt te begrijpen. ;) Creatief wel.

Je wil echt naar doen om het naar doen? Why? :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:15

En iedereen die zo fel op mijn bericht reageert, ik vraag de ts aub een hele goede op te zoeken, zeg nergens dat ze het niet moet doen. Maar ook dat is selectief lezen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:19

Anoniem schreef:
Je wil echt naar doen om het naar doen? Why? :(:)

Nee hoor.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:43

bigone schreef:
En iedereen die zo fel op mijn bericht reageert, ik vraag de ts aub een hele goede op te zoeken, zeg nergens dat ze het niet moet doen. Maar ook dat is selectief lezen.

Ook in dat geval is je mening compleet irrelevant om in dit topic te geven

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:44

Haphaphap, wat een korte lontjes vandaag, ts, veel succes en laat er wat moois van maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:45

bigone schreef:
Haphaphap, wat een korte lontjes vandaag, ts, veel succes en laat er wat moois van maken.

Allemaal even tot 10 tellen goed door blijven ademen en verder gaan.

Komt vast goed dankjewel!! Ik laat er zeker iets moois van maken, anders sta je zeker mooi voor banketstaaf hahaha