Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:49

Badeendje schreef:
Ik hoop dat ik dit jaar een kerstpakket krijg, want ik ben stagiair :D.

Same :)

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:57

xDenies schreef:
Een bon van €50 euro te besteden in een plaatselijke kaaswinkel.

Ik lust geen kaas, hou ook niet van al die nootjes en gevulde bonbons (doe maar gewoon normaal..) dus de bon gaat hier naar iemand anders.

Al het 3e jaar dat mijn kerstpakket voor iemand anders is :(

Wat is er niet normaal aan nootjes?

Sannert

Re: Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:07

Wij mogen ieder jaar via een webshop wat uitzoeken.
Zitten leuke dingen bij.
Vorig jaar heb ik een airfryer gepakt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:08

Geen verlof in week 50 t/m 52 en het verzoek om over te werken en call-out diensten te draaien. :')
Helaas is het hier langzaam aan verdwenen, paar jaar geleden kregen we de keuze, kerstkado of het bedrag doneren naar een goed doel (uitgezocht door het bedrijf zelf), het jaar daarna kreeg niemand meer wat maar werd alles geschonken aan het goede doel en vanaf dat moment horen we er niets meer van, ook niet of het nu gedoneerd wordt.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:09

Hier altijd hetzelfde soort kerstpakket. Het is een pakket waarbij in ieder geval een kerstmenu van gekookt kan worden en een cadeau wat prima weggegeven kan worden. Bij ons werken veel collega's met schulden etc. Op deze manier kunnen zij ook iemand uitnodigen met kerst en iemand iets cadeau geven. Wij kunnen ervoor kiezen om het pakket weg te geven aan de voedselbank en dat doe ik al jaren. Tot dit jaar, mijn ouders beide met pensioen, hebben weinig te besteden en genoten altijd van een kerstpakket.

Bij ons krijgt iedereen een kerstpakket. Stagiaire, zzp-er, loondienst oid. Ook allemaal hetzelfde pakket.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:16

Ik mag 13 december mijn kerstpakket in ontvangst nemen :):)
Altijd een feestje om uit te pakken :j
Ik zal er een foto van plaatsen als ik m heb.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:19

xDenies schreef:
Een bon van €50 euro te besteden in een plaatselijke kaaswinkel.

Ik lust geen kaas, hou ook niet van al die nootjes en gevulde bonbons (doe maar gewoon normaal..) dus de bon gaat hier naar iemand anders.

Al het 3e jaar dat mijn kerstpakket voor iemand anders is :(

Wat een ontevreden reactie

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:20

Ik krijg geloof ik een bon vam €45 te besteden in de winkel waar ik werk, helemaal prima.
Komt zeker wel op.
Mijn man kreeg eerder altijd kerstpakketten maar nu niet meer.
Vond het altijd heel leuk en zat ook altijd goed bruikbaar spul in.
Nu krijgt hij ik geloof bijna een kwart netto loon erbij en altijd flinke bol.com bonnen.
En af en toe van een klant iets lekkers.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:25

Bij ons doneerde bijna iedereen hun kerstpakket aan een goed doel. Dus nu doen ze dat standaard.
Vind ik helemaal prima. Van een deel van dat bedrag wordt er in ieder geval een diner voor ouderen georganiseerd.
De rest weet ik niet exact.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:52

Hier vriendlief dit jaar de keuze uit een jbl koptelefoon of een doos.
Hier nog geduld. Ik verwacht een cadeaubon om zelf een cadeau,doos of cadeaubon uit t3 zoeken.
Er zijn een aantal jarengeweest waar veel ontevredenheid was over de cadeaus terwijl de werkdruk erg hoog ligt in de zorg en er veel flexibiliteit gevraagd wordt. Toppunt was 1 waka waka zaklamp en 1 voor afrika. Die zijn massaal verzameld en allemaal naar afrika gestuurd. Daarna hebben ze dus de soort van bonnen ingevoerd. :j

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 01:06

Vorig jaar kregen alle vrouwen een pakketjes douchegel etc. van de lokale drogist terwijl de mannen een vreetpakket kregen -O-

Hopelijk krijgen we dit jaar de keuze tussen beide, want dat luchtje van vorig jaar was niet te doen :+ :')

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 01:27

Ik krijg dit jaar, als het goed is, mijn laatste kerstpakket. Langdurig ziek en komende zomer uit dienst.
Meestal zijn onze kerstpakketten belachelijk dure producten die je niet echt nodig hebt maar wel leuk/handig zijn.
Zoals nieuwste model Weber BBQ, Le Creuset fondue set, magimix food processor etc.
Sommige dingen kon ik niks mee en heb ik op MP verkocht.
Een ding heb ik nog, een iPad mini inmiddels een jaar op 5 oud maar gebruik hem nog steeds.

Ben wel benieuwd wat het dit jaar gaat worden en of ik nog meedeel in de grote cadeaus of dat ik een bon krijg zoals de invalhulpen.
Heb ook nog geen uur gewerkt dit jaar, voelt ook niet dat ik er recht op zou hebben.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 09:05

Wij stellen zelf de pakketten samen voor 300 mensen. Dit jaar is het een bioscoop pakket met 2 bonnen (bioscoop en vvv) :)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 09:25

Afgelopen jaar konden we een voedselpakket kiezen. Helaas was de kwaliteit gewoon niet fijn. Chique verpakkingen en daar hield het op. Dan nig wat frutsels er bij die je nooit gaat gebruiken. Doodzonde van de productie.

Liefst een bon die breed te besteden is of een pakket met gewone supermarkt merken. Of iets wat je zelf mag samenstellen.

Pakketten met frutsels moeten maar net bij je passen en vaak genoeg zie ik dat mensen er toch niks mee doen. Vind ik echt zonde en niet meer bij deze tijd passen.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 09:27

Ik krijg een bon van €25, te besteden in de supermarkt waar ik werk. Vorig jaar precies hetzelfde en iedereen krijgt een bon, alleen de hoeveelheid geld die je mag besteden is bij de een meer dan de ander.
Vorig jaar maar aan m'n moeder gegeven.

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 09:50

Castilja schreef:
Ik heb echt net mijn ontslag ingediend dus ik loop volgens mij net mijn kerstpakket mis :') :')

Maar dan werk je deze maand toch nog {:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:02

Rakkie123 schreef:
Castilja schreef:
Ik heb echt net mijn ontslag ingediend dus ik loop volgens mij net mijn kerstpakket mis :') :')

Maar dan werk je deze maand toch nog {:)

Ja! Alleen wel 8 december mijn laatste dag (lang verhaal) en twijfel of ze dan nog aan me denken met de pakketten :')

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:05

Bij ons op het werk hadden ze allemaal kraampjes en mocht je kiezen, heb een braadslede van Herman den Blijker, een plaid van Gusta en 2 mason jars (omdat ik nog punten over had :') ) gehaald. Net een huis gekocht dus erg blij mee :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:21

Angelaa2 schreef:
Wij stellen zelf de pakketten samen voor 300 mensen. Dit jaar is het een bioscoop pakket met 2 bonnen (bioscoop en vvv) :)

Wat een leuk idee!

Mijn klanten krijgen trouwens wel een aardigheidje altijd. Dit jaar een wens armbandje:

Afbeelding

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:29

Hier duurt het ook nog wel even voordat ik het krijg, meestal de vrijdag voor de kerst.

Andere jaren was het 100 euro plus een leuk decoratief iets erbij.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:33

Wij hadden vorig jaar een bon van 50 euro waarbij je zelf je kerstpakket kon shoppen door middel van kraampjes. Dit jaar hebben we alleen een feest op de pier

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:38

Wij gaan met het voltallige bedrijf uit eten. Vorig jaar hadden we een borrel met een kerstpakket na afloop, denk niet dat er na het diner ook nog een pakket in zit, we gaan niet naar het goedkoopste restaurant :') maar wel een super leuk idee

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:48

Wij krijgen elk jaar een doos vol allerlei lekkers.
Vaak geef ik die producten die wij niet lusten aan de voedselbank, want daar doen we ook elk jaar een actie voor en zamelen we eten in.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:09

Wij kregen bij mijn oude werkgever ieder jaar een envelop met cash. Het maximale bedrag dat een bedrijf belastingvrij (o.i.d.) aan een Kerstpakket kan spenderen, 137 euro. :+

Vanaf morgen werk ik voor een nieuwe werkgever, dus ik ben heel benieuwd wat ze daar voor Kerstpakket verzonnen hebben.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:17

Op stage weet ik in ieder geval zeker dat we een borrel en een kerstmarkt hebben waarbij je zelf je pakket mag samen stellen. Helaas kan ik hier zelf niet bij zijn die dag dus ik hoop dat er een collega zo lief is om wat voor mij te willen halen.

Op mijn werk krijgen we altijd een uitgebreide kerstborrel met buffet, een loterij, een bon van 50,- om schoenen van te kunnen kopen en vaak nog een leuk pakket met wat eten en een decoratie dingetje.

Niks te klagen dus :)