Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
[***] schreef:Momenteel zit de keuze tussen:
https://www.coolblue.be/nl/product/8310 ... zerty.html
Vs
https://www.coolblue.be/nl/product/8393 ... zerty.html
Oorspronkelijk wilde ik deze:
https://www.coolblue.be/nl/product/8314 ... zerty.html
Maarja.. Zit nog te twijfelen over die tweedekans maar zit een kras op de oplader dus weet niet goed wat ermee gebeurd is.
Cabelona schreef:Minimus, jij hebt het over een Acer, TS over Asus (vs. Lenovo).
Ga verschillende laptops vergelijken via Tweakers. Die zeggen er meestal wel wat zinnigs over. Wel zou ik kiezen voor een goede videokaart en SSD schijf, die zijn echt een heel stuk vlotter!
Mizora schreef:Hier op mijn werk (ICT web developers) worden Lenovo thinkpads als zakelijke computers aangeleverd, dus laptops, die we in een docking station op ons bureau klikken.
Ik ga er vanuit dat er voor een ander merk gegaan zou zijn als dat voor hetzelfde geld Een betere kwaliteit levert (is wel hoger segment). Game ervaring heb ik er echter niet mee.
Zelf heb ik zowel met Asus, Acer als hp goede ervaringen. Niet met de klantenservice, daar heb ik nooit gebruik van gemaakt, maar wel met de kwaliteit van de computers. Asus staat bij mij op 1, vlak daarachter acer en een tijdje later komt hp.
Met Dell en medion heb ik veel problemen gehad. De medion was een heftige onderpresteerder en liep om de haverklap vast (langzaam vergeleken met mijn Compaq netbook van 2.5 jaar oud met een nieuwprijs van 250€). Dell bleek snel stuk.
[***] schreef:Ik heb een laptop besteld, het is toch de tweedekans geworden van degene die ik oorspronkelijk wilde.
Wilde toch liever een 120 Hz scherm om te voorkomen dat ik later spijt zou hebben. Verder is hij identiek aan de Lenovo, maar dan dus de Asus-versie. Heb 30 dagen bedenktijd dus kan nog kijken wat ik doe moest het niet bevallen.
Ik vind het wel spannend, haha.
En dan nog maar te hopen dat het daadwerkelijk komt, want gisteren was natuurlijk niet een ideale dag om te bestellen, maarja, vandaag wel de enige dag de komende tijd dat ik thuis kan zijn...
[***] schreef:Dank jeIk vind het wel spannend, haha.
Zit nu op wacht, pakket zou tussen 8u en 17u komen ... vrees dat het een lange dag gaat wordenEn dan nog maar te hopen dat het daadwerkelijk komt, want gisteren was natuurlijk niet een ideale dag om te bestellen, maarja, vandaag wel de enige dag de komende tijd dat ik thuis kan zijn...
Edit; ergste is dan om de bestelwagen te zien passeren, op de parallelweg tegenover je huis, en dan niet weten wanneer die terug langs hier passeert (want misschien doet die wel eerst de hele andere kant van de buurt en komt dan pas terug langs hier ... )
Snap het nog steeds niet helemaal, maar waarschijnlijk was ik net eventjes achterop het terrein bij de kippen ofzo. Hoewel ik van mezelf altijd dacht dat ik het best snel doorhad als er iemand op de oprit stond (liggen allemaal kiezeltjes, dus knarst).
) ... Dus goede bezorger die nog gemist wil worden. Al kunnen ze er inderdaad soms wel wat van, je snapt het niet...
Dus denk niet dat het een garantie is dat die eerste bestelwagen voor mij bedoeld was, hahaha.
[***] schreef:Niet echt ... Ik ben al blij dat het intussen van 'in verwerking' staat naar 'onderweg naar jou' want dat heeft ook tot nu ongeveer geduurd (terwijl er bij in verwerking wel stond dat het vandaag geleverd zou worden).
Ik zit echt op wacht .. heb gelukkig vanuit mijn woonkamer zicht op de hoofdweg, en vanuit de slaapkamers op het pad naar de voordeur en de voordeur (zelfs vanop de wc heb ik zicht) ... Dus goede bezorger die nog gemist wil worden. Al kunnen ze er inderdaad soms wel wat van, je snapt het niet...
Overigens net nog een bestelwagen zien passeren, dit keer wel op de hoofdweg maar die stopte nietDus denk niet dat het een garantie is dat die eerste bestelwagen voor mij bedoeld was, hahaha.
Edit; en nu rijdt er eentje op de hoofdweg net voorbij, de andere kant uit ...
Waar zou mijn pakje zitten?
Het gevoel wat ik wel had toen ik filmpjes heb zitten kijken van beide laptops was dat ik vond dat de Lenovo er zo 'goedkoop' uit leek te zien, zo fragiel. Had echt het idee als je die 100 keer open en dicht klapt dat er ergens wel iets stuk zou gaan ... Is waarschijnlijk maar een idee, maarja, moet ergens een keuze op baseren (naast het 120 Hz scherm wat toch wel hét punt was).
[***] schreef:Dat kan inderdaad. Ik heb nooit iets anders dan Asus gehad dus ik zou niet weten hoe andere laptops aanvoelenHet gevoel wat ik wel had toen ik filmpjes heb zitten kijken van beide laptops was dat ik vond dat de Lenovo er zo 'goedkoop' uit leek te zien, zo fragiel. Had echt het idee als je die 100 keer open en dicht klapt dat er ergens wel iets stuk zou gaan ... Is waarschijnlijk maar een idee, maarja, moet ergens een keuze op baseren (naast het 120 Hz scherm wat toch wel hét punt was).
@ Serenity350 : Haha, maar die geraniums heb ik niet en kan niet naar de winkel want dan mis ik mijn pakketje misschien
"Hangt briefje op" - Beste bezorger, omdat ik geraniums moet halen om achter de geraniums te zitten wanneer u aan komt rijden vraag ik u beleefd of u over een uurtje weer even terug wilt komen.
[***] schreef:Er is een pakje aangekomen![]()
![]()
![]()
Moet wel zeggen ... ik denk dat mijn oog niet goed genoeg is want die krassen op de oplader vind ik echt niet![]()
Maar hey, ik klaag niet hoor!