Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Ze is ziek,ze is moe dan heb je allemaal geen zin daar in.Vind het toch een beetje vreemd dat hier voor geen begrip is,zelfs niet van sommige bokkers.
Ik zou zelf geen zin hebben in een relatie waarin seks zo'n grote rol speelt dat er geen begrip is als iemand ziek is.

Mavelle schreef:Het gaat hier wel over een langere periode, dan zijn de behoeftes van vriend niet minder belangrijk. Denk dat jullie toch samen op zoek moeten naar een oplossing of alternatief. En misschien moet je je soms maar gewoon even over je "geen zin" heen zetten, daar krijg je ook niks van. Als je je seksleven helemaal laat doodbloeden wordt het sowieso niet beter.
bigone schreef:Het is gemakkelijk om de schuld bij hem neer te leggen maar geen seks kan inderdaad funest zijn in een jonge relatie. Ts is bij een huisarts onder behandeling en een advies ts, zoek het hogerop bij een goede liefst vrouwelijke internist.
Killed schreef:Mavelle schreef:Het gaat hier wel over een langere periode, dan zijn de behoeftes van vriend niet minder belangrijk. Denk dat jullie toch samen op zoek moeten naar een oplossing of alternatief. En misschien moet je je soms maar gewoon even over je "geen zin" heen zetten, daar krijg je ook niks van. Als je je seksleven helemaal laat doodbloeden wordt het sowieso niet beter.
Was het maar zo simpel om me over geen zin over te zetten, als het down under niet mee werkt, is dat redelijk lastig helaas
Avalanche81 schreef:Heb je ooit klachten aan je baarmoedermond gehad? Soms, als iemand baarmoederhalskanker heeft, halen artsen het daar weg, maar daardoor kan de lust en de mogelijkheid tot klaarkomen volledig verdwijnen, veroorzaakt ook vaginale droogheid.
Air schreef:Seks is niet alleen maar penetratie, hebben jullie in dat geval helemaal geen seks of gebeurt er wel wat? Ik kan me voorstellen dat de angst vooral bij penetratie ligt ivm. de infecties.
Als je niet aseksueel bent is seks binnen relatie toch wel belangrijk, het zorgt bijv. ook voor een diepere connectie met je partner.
Maar je gezondheid gaat wel voor en is van grote invloed daarop.. wat is er allemaal al getest?
Kunnen jullie hier wel goed over communiceren?
Palmera schreef:Maar krijg je ook geen zin als je knus samen op bed ligt en je vriend begint je op te warmen?
Ik loop ook niet de hele dag met zin rond, heb meer dan zat gezeur aan mijn hoofd, een pijnlijke heupblessure speelt weer op, maar ik kan wel opgewarmd worden en dus gewoon zin maken.
Je komt zo gemakkelijk in die negatieve circel van geen (zin in) seks. En het zou toch zo jammer zijn als dat je je relatie kost.
Mavelle schreef:Het gaat hier wel over een langere periode, dan zijn de behoeftes van vriend niet minder belangrijk. Denk dat jullie toch samen op zoek moeten naar een oplossing of alternatief. En misschien moet je je soms maar gewoon even over je "geen zin" heen zetten, daar krijg je ook niks van. Als je je seksleven helemaal laat doodbloeden wordt het sowieso niet beter.