Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rina schreef:Aangezien ik geen koffie lust of drink, en dus ook absoluut geen koffie kan zetten, hebben wij een senseo apparaat. Vroeger deed ik ook altijd een poging met kan filter koffie en dan opgieten, maar mijn koffie was dus nooit te zuipen![]()
Die pads,kuipjes ed. een uitkomst voor iemand die geen koffie kan zetten

koffie is wel heul lekker maar kost mij bijna 10 minuten voor een 500ml koffie iiSunshine schreef:Mijn vader maakt het met een los filterzakje in zo’n houder, water koken in de waterkoker en gemalen koffie uit de winkel
! Drink hier ‘s ochtends 2 bakjes van en de rest van de dag niet meer. Te vaak meegemaakt dat je ergens slappe of koude koffie krijgt, of nog erger, Senseo

Selka schreef:Anke_Amigo, held! Ik kon het niet volhouden. Vooral niet op verjaardagen. Heb je eindelijk 15 man voorzien kun je weer aan ronde 2 beginnen
Nu hebben wij een volautomaat. Super makkelijk en nee niet zo fantastisch als alles zelf doen maar gemak dient de mens bij ons.
(tot op bepaalde hoogte. senseo etc drink ik echt niet. ik vind dat slootwater)
. Stuk lekkerder én we kunnen een timer instellen zodat we om 7.10u uit bed rollen en gelijk de koffie kunnen inschenken.